Leadtek 4200 128mb Kut scores..

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:37
Iemand suggesties?
Een vriend van me draait:
leadtek ti4200 128mb (nog niet ge oc`ed)
XP1800+ (133)
Mobo M841L (onboard sis, 133mhz sdram)
512mb sdram
hd 7200 rpm

Ze scores komen niet boven de 8000, nu begrijp ik dat dit grotendeels ligt aan het feit dat hij geen mobo heeft met ddr geheugen en grote geheugen bussen maar hij moet toch wel hogere scores kunnen halen dan dit toch?
Respect
Laterz

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Is anders een normale score hoor voor een XP 1800+ met SDRAM.

[ Voor 11% gewijzigd door warp op 20-12-2002 17:48 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 09:46
klinkt normaal... check de databeest van 3dmark

Verwijderd

ik haal wel meer welke drivers gebruikt je asprine heb ook die van leadtek check mijn score » http://service.futuremark.com/compare?2k1=5205183

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 18:04 ]

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:37
ik draai nu de 41;40 maar probeerde ookal de officiele leadtek drivers

Verwijderd

je moet 40:72 gebruiken die zijn sneller dan 41:40

Verwijderd

ik wil hierover geen nieuwe topic openen,maar ik wil ook effe iets kwijt over leadtek....

ik heb een ook een probleem met een leadtek geforce 4 ti 4400....over de scores weet ik het niet..zal wel goed zijn..maar er zitten wel 2 waardeloze waaiers in de kaart..ze maken enorm lawaai..eentje maakte laatst zo veel lawaai dat ik de waaier erafgesloopt heb..dus zit er eentje in..die is wel te doen..maar de andere die ik erafgesloopt heb,was net een helikopter..

zodoende..mijn vraag is..zou een leadtek ti 4400 kaart zonder de waaiers kunnen overleven??er is niks overgeklokt..alles is standaard..er zit een gigantisch groot koelblok op..ik wil namelijk die ene ook erafslopen..gewoon zonder waaiers..of zal ik die ene gewoon laten zitten??

please help me

Verwijderd

Intel je kan die dingen laten zitten maar als je echt last van heb dan kan je de zalman heatpipe op zetten het is zonder koelers dus heel stil

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Verwijderd

bedankt voor de link Gianni rombios..ehhm zo'n zalman heatpipe...dat is toch een waaier/koeler die je in je pci slot insteekt?net als een videokaart/geluidskaart etc...toch???

ik laat die ene waaier erinzitten oke..maar de andere gaat er echt niet meer in..
zodra ik zo'n pci heatpipe heb..dan haal ik die ene er ook uit..ehhm..zijn er ook verschillende merken..of is er alleen zalman?..ach ..ik vraag t anders wel in de winkel..

Verwijderd

zalman is eigenlijk de enigste die een passief heatpipe koeler heeft het scheelt je wel veel geluid productie hoor ! check maar in deze topiczalman heatsink pipe voor vga-kaart!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 18:28 ]

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
http://www.zalman.co.kr/english/product/zm80a-hp.htm

Kijk even goed naar de plaatjes, het is een enorm blok wat je erop zet. Ik zou meteen maar voor de Zalman gaan, kost wel wat (vanaf 25 euro plus verzendkosten) maar dan heb je ook wat. Lang niet elke winkel heeft ze natuurlijk..
pricewatch: Zalman ZM80A-HP (passief)

[ Voor 8% gewijzigd door Gianni Rombios op 20-12-2002 18:32 ]

Verwijderd

Asprine schreef op 20 december 2002 @ 17:37:
Iemand suggesties?
Een vriend van me draait:
leadtek ti4200 128mb (nog niet ge oc`ed)
XP1800+ (133)
Mobo M841L (onboard sis, 133mhz sdram)
512mb sdram
hd 7200 rpm

Ze scores komen niet boven de 8000, nu begrijp ik dat dit grotendeels ligt aan het feit dat hij geen mobo heeft met ddr geheugen en grote geheugen bussen maar hij moet toch wel hogere scores kunnen halen dan dit toch?
Respect
Laterz
Heb je ook al even in de FAQ gekeken? Daar staan veel nuttige dingen die je score kunnen omhoog halen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 18:39:
[...]

Heb je ook al even in de FAQ gekeken? Daar staan veel nuttige dingen die je score kunnen omhoog halen.
http://gathering.tweakers...st_messages/610591#3dmark dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.