Ik heb een paar liedjes van Starsplash gedowload en in een remix van Scooter (genaamd: Ramp RMX) zit een stukje wat ik wel mooi/goed vind maar weet niet hoe dat nummer heet. Ik denk dat dat stukkie uit een ander nummer komt. Zo niet hoor ik dat graag, dan hoeft ik niet meer te zoeken. Ik heb zo'n beetje alle mogenlijke nummers van Starsplash gedown'ed maar nix gevonden, ook andere nummers van Scooter zijn het niet. Maar het lijkt heel veel op het nummer 'Nessaja' van Scooter, in het begin(en op het eind)zingt een vrouw. In het nummer wat ik zoek zingt iemand ook zo, maar dan met de tekst:
When I was young it seemed the light was so wonderful, a miracle. Oww, it was bautyfull, magical. The birds in the trees where singing so happily, so joyfully, owwoh thankfully, watching me. En dan nog een keer.
Weet iemand hoe heet heet, of is het geen appart nummer?
Ik heb een voorbeeldje, maar weet niet waar ik het kan uploaden.
When I was young it seemed the light was so wonderful, a miracle. Oww, it was bautyfull, magical. The birds in the trees where singing so happily, so joyfully, owwoh thankfully, watching me. En dan nog een keer.
Weet iemand hoe heet heet, of is het geen appart nummer?
Ik heb een voorbeeldje, maar weet niet waar ik het kan uploaden.
[ Voor 5% gewijzigd door Ducksy88 op 20-12-2002 14:34 ]