Toon posts:

compaq presarrio 1220

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
soundcard driver nodig ik weet dat ik deze all poste maar het is nodig voor windows 2000

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

1. Zoeken met google www.google.com
2. Zoeken op www.driverguide.com
login = drivers
password = all
3. Zoeken op de website van Compaq, hier staan van alle verkochte pc's de specificaties en hiermee kan je ook de drivers vinden, ook voor 2000.
4. Niet nog een topic openen, die andere is tenslotte niet voor niks gesloten (staat nu onderaan)

5. Lees eerst de FAQ voordat je begint met posten. Het maakt zoveel duidelijk en scheelt je heel erg veel geklooi en vragen.
Linkje naar de FAQ staat bovenaan in de blauwe balk.

6. Je zegt zelf a-technisch te zijn, dit is eigenlijk een forum voor mensen die al wat gevorderd zijn met het gebruik van pc's, en dus niet "stel hier maar een vraag en wij beantoorden het wel even"

Ik raad aan: www.beginnersweb.nl

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
dammzz kan het wat aardigger ik probeer wat hulp te krijgen omdat zoon kelere ltop me opfokt en ik kom niet hier door 1 of andere puber afgezeken te woorden wil alleen wat hulp simpel iedereen naar google doorsturen maar daaar woord ik echt veel wijzer van

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 01:10:
dammzz kan het wat aardigger ik probeer wat hulp te krijgen omdat zoon kelere ltop me opfokt en ik kom niet hier door 1 of andere puber afgezeken te woorden wil alleen wat hulp simpel iedereen naar google doorsturen maar daaar woord ik echt veel wijzer van

Wat is er mis met de uitleg?

Het forum is er niet om zo even 1, 2, 3, een geluidskaart driver voor je uit de lucht te toveren.
Je hebt dus duidelijk de FAQ niet gelezen.

Ja gaat toch ook geen auto besturen zonder rijbewijs?

Ik ben trouwens geen puber, tenzij je 20 jaar ook nog onder puberteit vindt vallen.
Je eigen reply komt ook niet echt aardig over als ik het zo mag zeggen.

Zonder enige moeite ergens voor te doen zul je niet ver komen, ik heb hierboven al genoemd waar je kan zoeken. Makkelijker kan ik het niet maken.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:56
Heb niks toe te voegen aan het bovenstaande posts van dreeke. Als we dit soort vragen zouden gedogen loopt het al snel vol. Daar we dat niet willen, proberen we alle topics een gelijke behandeling te geven. Ook voorgaande is dus op slot gegaan.
Nu heb ik nog geprobeerd je op weg te helpen, maar houd er rekening mee dat een 200mmx en de bijbehorende hardware uit een tijdperk stamt van windows95 en misschien nog '98. De kans is dus groot dat er geen drivers bestaan voor win2000. Maar mogelijke oplossingen kun je vooralsnog het beste tegenkomen op bovenstaande sites. Niet hier.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.