Toon posts:

herinstalleren windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M'n pc draait op dit moment erg slecht, hij is traag, ik krijg om de minuut een virusmelding in C:\windows\system32\syscfg32.exe

dus ik wil 'm nu weer is opnieuw gaan installeren. Maar over die activatie maak ik me toch wel zorgen. Dit zou dan de 2de keer zijn dat ik windows herinstalleer, dus in totaal 3 keer geinstalleerd vanaf de cd.

Maar nu heb ik toch nog iets. Ik heb m'n cd een keer aan m'n oom gegeven, als weddenshap dat hij 'm toch niet geactiveerd zou krijgen. Hij heeft microsoft gebeld en kreeg gewoon een code. Dat kostte me toen 10 euro. Maar nu is het probleem, werkt mijn code dan nog wel met deze cd?

alvast bedankt voor het antwoord!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2002 15:33 ]

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 16:23
Tuurlijk, je hebt toch gewoon weer wat van je hardware veranderd? Nu draaien er ook 2 identieke Winddozen naast elkaar met aparte serials...

En mocht M$ erachter komen, dan is het toch je oom die in de fout zit? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik ga het zo maar is proberen dan!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

sjroorda schreef op 19 december 2002 @ 15:36:
Tuurlijk, je hebt toch gewoon weer wat van je hardware veranderd? Nu draaien er ook 2 identieke Winddozen naast elkaar met aparte serials...

En mocht M$ erachter komen, dan is het toch je oom die in de fout zit? >:)
M$ zijn regelrechte trollen/flamesz en wordt zeker niet in Windows Operated Systems niet gewaardeerd :|

Zie ook Windows & MicroSoft Bashing
Het bedrijf waar Steve Ballmer CEO is heet Microsoft en kort je af met MS. Termen als M$ en Mickeysoft zijn enkel kinderachtige verbasteringen en voegen niets toe. Dus ajb niet doen. Ditzelfde geldt ook voor Linsux etc. Een gefundeerde discussie over pro en cons mogen natuurlijk, maar dit is enkel flamen.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

vraag niet waarom maar ik het dezelfde XP met de originele key al tig keer geïnstalleerd, ook met een geheel nieuw mobo en videokaart, no probs.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 17:59 ]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Uhm, met een legale versie kun je toch gewoon net zo vaak als je wilt reïnstalleren. :?
Alleen als je vaak je hardware upgrade kan het lastig worden.

Tenminste, zo begreep ik het uit die intervieuws met Microsoft toen Windows XP net uit kwam ;)

🌞🍃

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik zou haast zeggen SOWIESO even activeren met de telefoon om er zeker van te zijn dat je legale kopie weer netjes in de database zit, laat je oom het verder maar uitzoeken.

Verder maar zuinig zijn op legale kopiën zou ik zeggen.

[ Voor 15% gewijzigd door Gianni Rombios op 20-12-2002 18:08 ]

Verwijderd

Tuurlijk werkt ie dan nog wel alleen kan je oom in de problemen raken tenzij je via de telefoon hebt geactiveerd.
Pagina: 1