is er uberhaupt iemand die dat ding in het echt heeft gezien/vastgehouden?
begint nl steeds langer te duren
begint nl steeds langer te duren
Verwijderd
Verwijderd
If there's Oldskool i'm there
Verwijderd
Jawel, aan de achterkant zit het speakertje en het microfoontje zit aan de onderkant. Dus in tegenstelling tot alle andere bestaande GSMs waarbij je zeg maar het schermpje tegen je wang drukt heb je bij de N1 dat je de achterkant tegen je wang houdt en het schermpje dus naar buiten wijst.Poepel schreef op 27 april 2003 @ 21:12:
enige jammere vind ik (zo te zien) dat je altijd een koptelefoon of oortje in moet anders hoor je nix!!, er zit geen luidspreker op en ook geen microfoon?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 21:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
ik denk het niet, dat is dus gewoon sterk afhankelijk of de desbetreffende netwerk in haar periode zit waarbij ze bonussen/aanbiedingen heeft. Beetje kromme berekening...waarbij veel (cruciale prijs)factoren buiten beschouwing worden gelaten. Het is gewoon afwachten...Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 22:18:
denk datie 99 eurotjes gaat kosten met een Orange 40 1 jr. Dat beredeneer ik door naar de P800 te kijken. Die was 830 los en voor mij 440 met orange 40. dus er gaat ongeveer 400 vanaf. Als je zo zou rekenen dus.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
[ Voor 12% gewijzigd door Nitai op 23-05-2003 16:50 . Reden: typo's ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 17:18 ]
Verwijderd
Just saw this on the PRESS RELEASE SECTION (well hidden) on the neonode site and well looky to the bottom!! The first bit was said in mid may apparently according to the site ... and God knows when the LAST bit was added!! (that bit was VERY weell hidden right at the bottom well after the long paragraph! It didn't even get a tiotle on the site!)
NEONODE EXPLAINS WHY THE N1 IS NOT YET AVAILABLE ON THE MARKET.
The team at Neonode would like to begin by apologizing to the industry press and to the 20 000+ individuals who have pre-ordered Neonode's first mobile handset, the N1, expecting it to become available this spring.
Neonode regret to inform you that the product still is in its final phase of development and will not become available this May, as we had planned.
Neonode's first product, the N1, is a mobile handset unlike any other available on the market today. More than just a phone, a digital camera and a MP3-player - it is a complete and open mobile entertainment and information platform that provide its users with unprecedented freedom to customize each mobile to fit their individual lifestyle by, among other things, downloading new applications, games and files on-line.
To design and build a user-friendly, yet versatile and powerful mobile entertainment and information device is a very challenging undertaking. But recruiting the key technical competence needed to develop a product, such as the N1, has taken more time than we had originally anticipated. But the hard work of our talented and dedicated team of hardware and software developers now gives us every reason to believe that we will soon be able to prove to our customers and the world that the N1 was indeed worth waiting for.
NEONODE EXPLAINS WHY THE N1 IS NOT YET AVAILABLE ON THE MARKET.
Neonode has chosen not to communicate a new release date for the N1 at this time. All registered customers will receive more information by e-mail and the latest news, including a new release date, will be made available on Neonode's web site (www.neonode.com) in the coming weeks.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Knoppen in een circel is ook niet bijster origineel, dat bestaat al langer. Je had 'vroegâh' telefoons 'model draaischijf', maar dan met knoppen op de plaatsen van de cijfers, en er was ook ooit een vastnet-toestel met twee rijtjes knoppen ('design'). In hoeverre die verschillen in design en knoppenindeling voordelig zijn voor de gebruiker, zal voor iedereen persoonlijk zijn. Wanneer die Neonode daadwerkelijk uit gaat komen, ben ik zeer benieuwd naar de interface. Ik hoop van harte dat je eindelijk eens écht zelf van alles zal kunnen instellen (zal wel weer niet, maar toch).Haay schreef op 28 April 2003 @ 10:37:
[...]
Jawel, aan de achterkant zit het speakertje en het microfoontje zit aan de onderkant. Dus in tegenstelling tot alle andere bestaande GSMs waarbij je zeg maar het schermpje tegen je wang drukt heb je bij de N1 dat je de achterkant tegen je wang houdt en het schermpje dus naar buiten wijst.
Nou is mijn vraag: Waarom zijn andere fabrikanten daar niet eerder op gekomen??? Omdat een GSM nog teveel gebaseerd is op een ouderwets vast toestel en designers tot op heden nog teveel met oogkleppen op designen denk ik.... Nu pas worden echt afwijkende designs gemaakt, met toetsen aan de zijkant (Siemans SX1) of in een cirkel (Nokia).
[ Voor 25% gewijzigd door epoman op 03-06-2003 02:19 ]
Verwijderd
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
welke bladen waren dat?Gitaarwerk schreef op 14 July 2003 @ 10:55:
ik heb em in een paar bladen van afgelopen weken zien staan.. ik vermoed nog dat ie in testfase is..
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Verwijderd
Inmiddels is het dus 20 oktober en volgens mij is er nog niets over dit ding bekend wanneer hij gaat komen. Blijkt dit dan toch één grote HOAX te zijn?Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 08:25:
Gisteren is de Homepage weer geupdate. Het lijkt er op dat ze na de zomer beschikbaar komen. Prijs zal voor iedereen 520€ zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je bent waarschijnlijk de enige die nog gelooft dat deze telefoon er ook daadwerkelijk komtBen ik nou de enige die geinteresseerd is in deze foon??? Dat onderscheidt me dan iig van de 'rest'
Verwijderd
Ze hebben nog anderhalf maand voordat ze "available in 2003" moeten veranderen naar "available in 2004"
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 16:55 ]
Verwijderd
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Het begint zeker te irriteren. Er staat al maanden dezelfde informatie op de officiele site. Niks geen update of wat dan ookepoman schreef op 17 november 2003 @ 14:44:
Heet zoiets niet 'aan het lijntje houden'? Het hele verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger (in het nadeel van Neonode), het begint zelfs licht te irriteren... Er is geen concrete informatie, niemand weet iets, blablabla...
Misschien kun je 'm gratis krijgen bij aankoop van een Phantom-console?
offtopic:
Ik heb nog wel ergens een tamagochi tussen het KCA, voor de mensen die graag iets willen dat er op lijkt...
Verwijderd
Verwijderd
Grote kans dat dat een oplichter is! Pas er mee op! Neonode zou alleen via de Webshop gaan handelen dus neem aan dat ze dat ook doen...Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 21:01:
Je schijnt ze dus in zweden al wel te kunnen krijgen..het volgende mailtje heb ik van iemand gekregen die zegt er al 2 te hebben.
"officieel is hij nog niet uitgebracht
omdat er een kleine fabriek in zweden is die het toestel produceert wachten ze daarmee totdat ze er genoeg in voorraad hebben.
Behalve voor de mensen in zweden voor hun is sinds een maand ongeveer een kleine oplage beschikbaar,
ik heb dus in zweden 2 van die toestellen gekocht en wil er 1 door verkopen.
er is 700 geboden
de telefoon is ongeveer in maart in de web shop verkrijgbaar..."
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
PSN: Shiver23
Verwijderd
Verwijderd
its a prototype, they got it from a neonode france employee, it will cost about 550 euros, and i guess that the person who reviewed it is impressed about it - those are the only things which i understood
yes...that´s about what i understood too!
another thing was that they only tested the previous version with 96mhz processor and they thought it was really fast in reactions and in the menu!!
with the new processor...itґs probably going to be faster..if it´s possible!
he also said that the materials felt good... ready for production.
Neonode is getting interesting again...very interesting!!
i´m just hoping that they integrated bluetooth and a vibrator in it...not that i care about bluetooth since i think itґs useless (at least to me) but a vibrator is necessary ! but both features can be added with accessories ( SD-card with bluetooth and battery with built in vibrator ) so for me it doesnґt really matter!!
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 17:58 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 21:15 . Reden: foutje ]
koop een treo 600.. heb allemaal dezelfde functionaliteit.. plus ook nog eens mogelijkheid tot uitbreiding met gps. Is ook nog eens van palmone (vind ik eigenlijk beter dan pokkepc.. maar das een kwestie van smaakthree2five schreef op 08 augustus 2004 @ 21:53:
Alsnog wil ik hem heel graag hebben, heel licht touchscreen toestel, met verder apps die ik graag zie op een telefoon (afstandbediening, met sterk infrarood), mp3 etc.
Ik ben wel heel sceptisch hierover, ik zit al meer dan twee jaar (ofzo?) te wachten op dit toestel en geloof er weinig van. Laatste update, waarin de release word beschreven is van juli.
Iemand die iets weet over de leverbaarheid?
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 20:25 ]
[ Voor 17% gewijzigd door iNickx op 29-08-2004 20:51 ]
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
[ Voor 16% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 07-09-2004 14:32 ]
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
Ja er zit inderdaad geen trilfunctie opShedman schreef op 07 september 2004 @ 15:15:
Lees ik nou goed dat er geen trilfunctie op zit??
Verwijderd
Nee,.. Helemaal niet, het is vaak een klein motortje van de afmetingen 10mm*4mm*4mmFlint schreef op 07 september 2004 @ 20:02:
Ja, zeer wazig... een trilfunctie is een must.
Neemt dat dan zoveel plaats in beslag dat ie te groot werd ofzo
Verwijderd
lijkt er helemaal niet opOscar Mopperkont schreef op 07 september 2004 @ 14:29:
Ik heb trouwens het idee dat deze neonode een HTC Vivida is. Hij lijkt er best wel op en de specs komen erg overeen met twee andere HTC smartphones (aannemende dat dit ook een smartphone is) namelijk de HTC Feeler (Qtek 8010 en Qtek 8020 ofwel Orange SPV c500 en T-Mobile SDA).
Dit is de HTC Vivida:
[afbeelding]
-
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
I got a problem-solver and its name is revolver
Verwijderd
Verwijderd
Ben benieuwdblogbuster schreef op 31 oktober 2004 @ 20:21:
ik heb hem besteld.. : ) ik laat jullie wel weten hoe en wat
Verwijderd
Oh je bedoelt Duke Nukem forever Never???Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 20:52:
Onvoorstelbaar... ik weet nog dat ik dacht: wat een kewle telefoon. En dat is als ik het niet mis heb 2 jaar geleden. Deze mag in het rijtje Duke Nukem enzo..
Dance Dance Revolution
met een hamer past alles
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Heb jij een Zweeds postadres dan??blogbuster schreef op 31 oktober 2004 @ 20:21:
ik heb hem besteld.. : ) ik laat jullie wel weten hoe en wat
Verwijderd
Je schrijft echt grote onzin. Denk je nou dat ze overbruggingsmodellen gaan maken??? Om te kijken wat ie doet? eerst een telefoon ontwerpen designen produceren om vervolgens maar een andere te maken...zwahiel schreef op 01 november 2004 @ 00:35:
Nou hij's wel iets geüpdate...
De proc is nu 220mHz, eerst wassie veel minder volgens mij...
Maar 't is idd ontzettend jammer dat ie een aantal essentieële functies mist, maar da's wel te verklaren...
Kijk dat ie geen GPRS heeft is jammer, maar dat komt volgens mij omdat Neonode een relatief nieuwe speler is, die nog niet genoeg middelen heeft om aan de alliance deel te nemen, idd met XHTML of WAP browsers.
Bluetooth dat er niet is kan dezelfde reden hebben, 't kost allemaal bakken met geld iets wat Neonode niet heeft mijnsinziens...
Java is idd niet zo duur, maar ik denk dat ze eerst deze eerste versie uitbrengen en daarna pas echt 't model wat ze zelf willen. Zo heeft SE het toch ook gedaan, ze pronkten met de P800 maar die kwam ook pas een dikke 2 jaar nadat SE met de eerste modellen op de markt kwam... De T300, T600 stelden ook helemaal niets voor maar waren slechts overbruggings modellen om merkbekendheid te kweken en alvast iets te bieden voor de klanten...
Over de trilfunctie, dat vind ik echt jammer, het is zo verdomde simpele functie zonder moeilijkheid in elke telefoon in te bouwen! In oude Nokia 5110's kon je vroeger zelf een triller inbouwen, 't is gewoon een motortje met een klein half gewichtje aan een kant, motor draait en daardoor beweegt de telefoon mits de motor goed vast zit... Ding is nog niet eens één cm groot, 3 mm breed zoiets...
Niet zo moeilijk om in te bouwen ook software matig niet echt... Jammer, want dat is echt een gemis, als ze wel trillen hadden ingebouwd had je gewoon een goede telefoon met cam zonder verdere poespasfuncties. Klein en praktisch en toch met cam en een hoog gadget gehalte, maar dan wel om eigenlijk te bellen en mp3'tjes te luisteren en af en toe een foto'tje te knippen!
Trouwens ook nieuw is dat ie nu ineens USB support heeft, dat had ie voorheen volgens mij ook niet... Sjah, ik koop 'm niet!
Krijg ik nog bijna gelijk ook... Komt het ding eindelijk (net als de Phantom), wil niemand 't nog hebben omdat-ie verouderd is en functies mistepoman schreef op 17 november 2003 @ 14:44:
Heet zoiets niet 'aan het lijntje houden'? Het hele verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger (in het nadeel van Neonode), het begint zelfs licht te irriteren... Er is geen concrete informatie, niemand weet iets, blablabla...
Misschien kun je 'm gratis krijgen bij aankoop van een Phantom-console?
offtopic:
Ik heb nog wel ergens een tamagochi tussen het KCA, voor de mensen die graag iets willen dat er op lijkt...
Verwijderd
en als je een licentie zou moeten betalen (wat destijds best had gekund) viel het misschien toch weer duurder uit.RSD1982 schreef op 01 november 2004 @ 19:45:
En hoe weet jij nou weer dat gbluetooth duur is. Lijkt mij juist een goedkope radiografische verbinding. Dat het nog in de kinderen schoenen staat is iets anders
Verwijderd
En ook nog een mogelijkheid om voor een meerprijs van 28 euro een extra geheugenkaart van 1024 MB ipv 512 MB te verkrijgenVerwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:19:
Kreeg net een mailtje binnen dat de neonode ook beschikbaar is in NL voor 489 euro
Inclusief transportkosten , BTW, een 512 MB kaartje en een spel
[ Voor 4% gewijzigd door spacer op 16-11-2004 08:58 ]
Verwijderd
Ik denk niet dat SE nog een baantje voor ze heeft, want het zijn ex-SonyEricsson mederwerkers die mee hebben gewerkt aan de ontwikkeling van de P800Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2004 @ 22:02:
[...]
en als je een licentie zou moeten betalen (wat destijds best had gekund) viel het misschien toch weer duurder uit.
Ik vraag me af wat ze heeft doen besluiten om dit model dan TOCH maar uit te brenegen. Ik bedoel, ze hebben zelf toch ook wel in de gaten dat de hype voorbij is? En als na ruim 2 jaar R&D dit alles is....... dan denk ik toch dat de centen bij Neonode aardig op zijn.... misschien heeft SE nog een baantje voor ze
-
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq