Toon posts:

[ADSL] inloggegevens HCCnet

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand enig idee hoelang het duurt voordat ik mijn inloggegevens krijg van mijn ADSL abbo bij HCCnet, heb nu al bijna een week mijn modem in huis, maar heb nog niks gehoord van HCCnet :?
helpdesk is tijdelijk buiten werking en op mijn mail wordt ook niet gereageerd :'(

greetz Morpheus1982

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Als het goed is heb jij dit toch zelf uitgekozen bij het bestellen ?
En meestal behoor je dit al te krijgen voordat je modem binnen is, zodat je gelijk op internet kan als je pakket binnen is.

Verwijderd

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 18 december 2002 @ 14:30:
Als het goed is heb jij dit toch zelf uitgekozen bij het bestellen ?
wat bedoel je daarmee???

maar ja iedereen die ik ken kreeg eerst zijn gegevens en daarna pas zijn modem, maar waarom dat nou juist weer bij mij precies andersom moet zijn weet ik niet :'(

greetz Morpheus1982

• Appesteijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bij HccNet krijg je een brief met daarop je inloggegevens en je wachtwoord. Ik kreeg de dag voordat ik mijn modem kreeg die gegevens. Nog even wachten denk ik :(

• kurt15
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-05 08:18
Bij mij is het hetzelfde. Door de drukte van de aanmeldingen tijdens de hcc-dagen lopen ze erg achter. Ik heb al bijna twee weken mijn modem en heb nu nog steeds niet mijn inloggegevens ( als het goed is krijg ik ze vanavond ). Je moet gewoon blijven bellen ( als ik dat niet had gedaan had ik over een week mijn gegevens nog niet ). Je hebt om te beginnen iig je lid. nr. en hcc-code nodig om je paswoord te registreren ofzo. Maar het slaat natuurlijk zowiezo nergens dat ze zo'n aktie aangaan terwijl ze geen eens genoeg man ervoor hebben. Ik heb gister trouwens een hcc medewerker helemaal verrot gescholden omdat hij een lid. nr . en hcc-code had gegeven die niet werkten ( ze hielden me al dagen aan het lijntje ).

Het is overigens nog niet eens zeker of hccnet wel de capaciteit heeft voor al die nieuwe leden ( vorig jaar na gelijksoortige actie hadden alle leden ook zeer trage verbindingen ).

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb ik eindelijk mijn inloggegevens binnen!!!!!
Maar nou krijg ik wel verbinding, maar geen data, ik kan dus gewoon helemaal niks met mijn verbinding :'(

Ik ben vandaag al 6 keer van het kastje naar de muur gestuurd door HCCnet en KPN, ik wordt echt helemaal GEK!!!
Maar ik blijf ook gewoon bellen naar beide en als het aan het eind van de week nog niet in orde is dan ga ik mooi een klacht indienen bij HCCnet en bij KPN met daarin het dreigement dat als er niet snel iets veranderd dat ik met mijn hele verhaal dus mooi naar de consumentenbond ga, misschien dat dat dan wel helpt...

greetz Morpheus1982

• kurt15
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-05 08:18
Als je je lidnr en hcc-code hebt kun je naar https://ors.hccnet.nl/ors en daar je lidnr en hcc-code invullen en even de registratie doen ( ja ik weet het je hebt je gegevens al maar doe nou maar ). En op het eind als je op voltooien dan gaat ie een bestandje downloaden, zet dat op je pc en draai het ( nu zijn de nameservers ed ingesteld ). Bij mij hielp dat.

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:57

Sebje

Makelaartje

heb vandaag m'n inloggegevens gekregen, maar ik moet nu nog wachten op het modem pakketje. Als ik het zo lees kan ik het morgen verwachten. :D :P 8)

Verwijderd

Sebje schreef op 20 December 2002 @ 13:00:
heb vandaag m'n inloggegevens gekregen, maar ik moet nu nog wachten op het modem pakketje. Als ik het zo lees kan ik het morgen verwachten. :D :P 8)
en als leuke variant heb ik EN de brief met inloggegevens, EN het modem, maar het werkt nog niet.

Omdat de ip adressen op zijn, volgens Planet Internet.

DUs er kan NOG meer verkeerd gaan!!!

zie adsl pakket wel binnen, maar niet kunnen aanmelden

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 13:15 ]

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb ook vandaag de inloggegevens binnengekregen, al verwacht ik eigenlijk niet dat TPG nu nog komt (als ze hier een pakketje komen brengen komen ze vrijwel altijd 's morgens). Weet iemand of TPG op zaterdag ook nog pakketjes rondbrengt? Anders moet ik tot na 't weekend wachten waarschijnlijk :'( (al kan dat d'r na al die tijd nog wel bij eigenlijk).

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Flipmo2K schreef op 20 december 2002 @ 14:02:
Ik heb ook vandaag de inloggegevens binnengekregen, al verwacht ik eigenlijk niet dat TPG nu nog komt (als ze hier een pakketje komen brengen komen ze vrijwel altijd 's morgens). Weet iemand of TPG op zaterdag ook nog pakketjes rondbrengt? Anders moet ik tot na 't weekend wachten waarschijnlijk :'( (al kan dat d'r na al die tijd nog wel bij eigenlijk).
TPG brengt zaterdags ook pakketjes rond, alleen GEEN rembours zendingen. En TPG kan nog wel komen hoor, bij ons komt de post altijd 's morgens en nu met die drukte van de kerst komt tie pas half de middag..

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 23:16:
Nou heb ik eindelijk mijn inloggegevens binnen!!!!!
Maar nou krijg ik wel verbinding, maar geen data, ik kan dus gewoon helemaal niks met mijn verbinding :'(

Ik ben vandaag al 6 keer van het kastje naar de muur gestuurd door HCCnet en KPN, ik wordt echt helemaal GEK!!!
Maar ik blijf ook gewoon bellen naar beide en als het aan het eind van de week nog niet in orde is dan ga ik mooi een klacht indienen bij HCCnet en bij KPN met daarin het dreigement dat als er niet snel iets veranderd dat ik met mijn hele verhaal dus mooi naar de consumentenbond ga, misschien dat dat dan wel helpt...

greetz Morpheus1982
FF geduld joh!!!!!!! :+

In die brief staat ook vanaf wanneer je het internet via ADSL op kunt! (goed lezen doet wonderen!) :X

Verwijderd

Topicstarter
nou dat stond dus niet in die brief, maar het hele probleem is intussen opgelost, er was een storing in 1 of andere kast van de KPN, waarschijnlijk was die een beetje overbelast geraakt
maar jeetje wat een verschil joh
ben overgestapt van casema kabel basic (vet traag) naar ADSL
ik kan nu eindelijk weer normaal iets downloaden zonder 10 foutmeldingen en uren te moeten w88

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb ook nog 'ns gekeken en 't staat inderdaad niet in die brief hoor. En ik heb nog altijd geen ADSL, maar dat was dus omdat de ISDNpakketten op waren... Als 't goed is dus deze week ADSL!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:25

Stewie!

Keen must die!

Had precies hetzelfde probleem, ook hccnet. En nu heb ik nog geen pasje, dus kan ik geen emailadressen aanmaken!

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Flipmo2K schreef op 06 januari 2003 @ 15:42:
Ik heb ook nog 'ns gekeken en 't staat inderdaad niet in die brief hoor. En ik heb nog altijd geen ADSL, maar dat was dus omdat de ISDNpakketten op waren... Als 't goed is dus deze week ADSL!
lol, ik had mijne al ruim voor de kerst, besteld tijdens hccdagen, voor isdn. Maar toen moest ik erg lang wachten op wachtwoord van hccnet. Maakte gelukkig niks, was toch niet op mijn studentenkamer, zat in Wenen met mijn superlieve vriendin.

En Morpheus1982 - > DaMorpheus = Da Man :P

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-12-2025

SvEn

a.k.a sv3nrg

je moet gewoon username en pass opvragen bij de helpdesk , heb ik ook gedaan , kheb de gegevens nog steeds niet maar zit al wel paar dagen op adsl :*D

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dankjewel sven :) Voor je antwoord op het probleem van heel lamg geleden 8)7

[ Voor 68% gewijzigd door Stewie! op 04-12-2003 10:57 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Behulpzaam zijn is nooit verkeerd, maar een topic een jaar omhoog kicken om antwoord te geven is niet echt nodig ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.