Divx is groen met blokjes

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08-2025
Ik heb een divx filmpje en daar heb ik een groene waas gratis bij gekregen alleen deze waas gaat over in een soort storingsblokjes echt heel irritant
moet ik een andere codec hebben? of weet iemand hier een oplossing voor?

heb de search geprobeerd maar zelfs als ik het woord divx invul krijg ik 0 bevinding dus ik weet neit wat dat ding heeft!

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:45
Het is inderdaad een kwestie van codecs.

probeer eens een nimo codeck pack

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Je moet niet "de search" proberen, je moet zoeken! [google=divx] > 2,72 miljoen hits. Trouwens, [search=divx] levert hier 400 resultaten op (meer doet die engine niet, dacht ik), en de Omega-search heeft er over de 13000. Dus ik denk dat je een tikfout in "divx" hebt gemaakt :X

Vooruit, een paar kleine hints: er zijn verschillende smaken divx codecs, als je 4 en 5.02 hebt kom je een eind. Te vinden op www.divx.com (duh) en idd ook inbegrepen in nimo (al krijg je dan wel *heel* veel nieuwe codecs voor je kiezen, dus conservatief installeren). Verder is het natuurlijk mogelijk dat dit filmpje corrupt is, gaat het ook met andere divxfilmpjes fout?

[ Voor 38% gewijzigd door Rataplan op 17-12-2002 18:50 . Reden: ZOveel...! Wat is zoeken toch simpel. ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08-2025
Ik heb nimo codec pack 8 ook geinstalleerd en het is lang neit met alle divx'en maar zo af en toe kom ik er een tegen maar laat dat nou steeds de leukste filmpjes zijn

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-03 06:11

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Loopt toevallig ;) ook een topic hier over:
[rml][ Divx] me beeld is groen met bloxjes :S[/rml]

Misschien heb je nog wat aan die tips?

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02-2025
volgens mij is groen beeld, xvid?: uninstalleer nimo en installeer de juiste codecs van www.doom9.org

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:55

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

ffshow dacht ik doet wonderen.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:15
Sjaak ff dat andere topic (in software algemeen waar software thuishoort ;) )

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.