Toon posts:

Ervaringen met Concept ICT

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal......
Heb een search gedaan op het forum maar kon niks over Concepts ICT (h**p://www.concepts-ict.nl) vinden...dus wilde vragen of mensen ervaring hebben met deze ISP......het gaat namelijk om die ADSL Wide Open pakket van hun ....wie heeft ervaring met deze pakket ..en wat is de snelheid die jullie halen!!! Hoe is het met de helpdesk enz... enz...

Groeten
Caprioles9000

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 15:10 ]

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Welke leverancier/netwerk adsl?
Dit topic gaat oa. ook over Concepts ICT.

Het is ook handig om de alternatieve search te gebruiken, aangezien de normale nogal brak is. :+
http://arethusa.tweakers.net/~acm/omega/omega

Verwijderd

Topicstarter
wwhooppsss ...had dat gemist ...thnx voor de info:)!!!!

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-05 20:18
Concepts-ict staat bekend in de ICT/Internet wereld als een "Vulture" Ze zijn groot geworden door op de fles gaande ISP's over te nemen etc. Niet echt een bedrijf waar je mee te maken wilt hebben. Er zit dan ook een man achter die een dikke buidel heeft.
Maar als je niet geeft om de practijken van dit soort bedrijven dan zal het verder wel een redelijke ISP zijn.

Paradigm: Shift happens.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx DareDevil......het is inderdaad belangrijk om te weten met wat soort bedrijf je te maken hebt........maar uiteindelijk gaat het toch wel natuurlijk om de service en snelheid en stabiliteit.......want ik zal toch wel 98 p/m betalen en daarvoor wil ook wel iets terug krijgen!!!!

• marcus22
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 15:38
Voor mijn kabelmodem heb ik bij ze ingebeld met analoog en ISDN.
Dat ging prima en toen goede service. Over ADSL van hen weet ik niets.

There is no place like 127.0.0.1

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:57
Genoeg over te vinden dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.