geen correct beeld bij de gamecube

Pagina: 1
Acties:

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
ik heb een breedbeeld tv van panasonic en een gamecube, nou speel ik met dit al mijn spellen en bij de meeste krijg je geen vullend beeld. je krijgt wel het hele spel te zien, maar aan de zij en onderkanten (net zoals bij een monitor) heb je zwarte balken.
is dit normaal? zo nee, wat is er aan te doen?

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

• Big Will
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01 08:24
Heb je al in de optie menu 's van de spellen gekeken? Bij sommige spellen kan je daar het breedbeeldformaat aanzetten? Voor zover ik weet kan dit bij Fifa 2003 en Eternal Darkness. Ik heb geen breedbeeld tv, dus ik kan het zelf niet testen.

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

Verwijderd

geeld? :)
Volgens komt dat omdat die tv automatisch "het beste" formaat uitzoekt.
Is bij een vriend van me namelijk ook zo.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:56
titel fixed ;)

Staat de tv wel goed ingesteld en de output van de gamecube? (kan deze op breedbeeld?) Dus bij een breedbeeld scherm (niet anamorphic waarbij het beeld is ingedrukt), moet je wel de zoomfunctie van de tv gebruiken, niet de uitrek/volbeeld functie want dan blijven de balken in beeld. Maar kweet niet wat je kennis is van die tv e.d.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Ik heb geen idee of het met de Cube ook zo is maar de PS2 heeft als je hem opstart zonder spel erin een instellingen menu waar je het gewenste beeldformaat (16:9, 4:3 enz.) in kan stellen en op kan slaan. Idee :?

• stylezzz99
ik zie wel bijvoorbeeld het 16:9 beeld helemaal, maar het beeld is niet helemaal uitgevuld. dus niet de standaard zwarte balken, maar een kleine anamolie aan de linker en onder kant.

ik weet nog goed dat bij mijn vorige tv het zelfde probleem had, maar toen zag het er weer anders uit.

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 18:32
bedoel je dat het beeld een beetje ernaast zit? In een aantal spellen kan je het beeld opnieuw positioneren bij de options, dus probeer dat eens zou ik zeggen.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 64GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

• stylezzz99
dit kan helaas niet bij de gamecube.

Pagina: 1