Probleempje Philips Brilliance 15a

Pagina: 1
Acties:

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-02 00:29

Koenzie

Never leave, just go

Topicstarter
Mijn Philips Brilliance 15a heeft sinds net een kuur..
Ik had het progje Musicbox gerunned en de res. ingesteld.
Toen versprong de monitor en nu heb ik 2 zwarte (lege) balken aan de linker en rechterkant van ongeveer 1 a 1,5 centimeter.
Mijn vriendin heeft dezelfde monitor en hetzelfde probleem... en die heeft het al langer.
Het is niet dmv. de knopjes voorop goed in te stellen en een keer uit en weer aanzetten (of stroom er afhalen/laten) heeft geen zin.
Iemand een idee ?

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
dat heeft de maken met de refresh rate,

je kan em niet veranderen omdat je refresh rate voor die monitor op zijn hoogste stand staat.
dus als je de refresh rate verlaagt, dan moet het weer in te stellen zijn :)

suc6

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:24

TTLCrazy

Listen to Frankie

philips heeft daar een programmatje voor bij deze monitor, genaamd customax

kan je downloaden op hun site

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-02 00:29

Koenzie

Never leave, just go

Topicstarter
Heb het progje gedownload.. maar helaas geen resultaat, misschien iemand nog ideeen ?

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:46
Ik heb het hier ook gehad, volgens mij zelfde monitor (in ieder geval philips brililance) en na lang zoeken bleek de oplossing die amd_er ook al geeft. Ik weet niet meer wat ik precies had gedaan maar je moet het in ieder geval echt in instellingen zoeken en er is dus niks met je monitor. (als het zelfde probleem is als ik had dan he )

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:24

TTLCrazy

Listen to Frankie

hmm hoe bedoel je geen resultaat; kan je niks instellen, werkt het programma niet

ik heb ook nog ergens zo'n monitor staan en dat instellen ging eigenlijk altijd zonder problemen. (t blijft ergerlijk dat philips als een v/d weinigen geen osd instel systeem hanteerde maar goed)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Verwijderd

kun je doen met "powerstrip". Zie ook Beeld horizontaal verbreden. Hoe softwarematig?bij mij zijn de balken weg. Wel opletten wat je doet met het progje. Zie dat je je monotor niet opblaast.
Pagina: 1