Ik heb hier een P3-450 staan met een riva TNT videokaart erin. Deze PC is een reserve pc die WinXP draait. Er hangt een oudere 14'' monitor op (Twinhead). Er zitten wel draaiknoppen op de monitor om het beeld horizontaal en verticaal te verplaatsen, en ook om vertikaal uit te rekken, maar NIET horizontaal uitrekken ! Nu verlies ik zowel links als rechts 2cm ! (zwarte balken). Kan ik het beeld ook horizontaal rekken door dit bv softwarematig te doen? Kan je bv de Riva TNT videokaart of zo niet instellen dit te doen ?
Je zegt 't al, eigenlijk zou je zo'n knop op de monitor moeten hebben.
Ik zie genoeg van die oude 14" meuk, waarbij de knopjes wat stoffig zijn geworden, etc. Heel veel daarvan zijn niet meer beeldvullend te krijgen.
Ik zie genoeg van die oude 14" meuk, waarbij de knopjes wat stoffig zijn geworden, etc. Heel veel daarvan zijn niet meer beeldvullend te krijgen.
Siditamentis astuentis pactum.
Verwijderd
Daar was ie al achter...Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 18:44:
Probeer is powerstrip die kan dat dacht ik wel.
Helpen andere resoluties verder ook niet? En als powerstrip werkt hoef je toch geen andere tooltje ?
Met andere resoluties is het identiek (balken). Powerstrip werkt, alleen ik vind het precies een beetje gevaarlijk, je moet met allerlei frekwenties knoeien om het beeld te rekken en te strekken, zonder dat ik goed weet wat de maximum waardes mogen zijn. Het laatste wat ik wil is dat er een 14" BOEM in stukken langs mijn oren ontploft. Maar goed, na een uurtje of 5 op te hebben gestaan is er nog geen knal gehoord...
Pagina: 1