spellen voor op een laptop?

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
wie weet er nog leuke spellen om te spelen op een 9uur saaie vliegtuig reis?
tis dus een laptop ;) met voldoende capaciteit voor de meeste spellen. maar het grootste euvel zit hem dus in het touchpad. dat counterstriked dus al flink klote en FPS's zijn dus geen optie (ik denk niet dat ik extra ruimte heb voor een externe muis)
ik zat te denken aan post mortem (hoewel ik dan twijfel aan de vga kaart, wat een crappy Ati Mobility is waarmee ik 1400 3dmarks haal :{, de proc, een XP 2000+ is dan echter wel weer goed ter compensatie)
of anders mischien een racespel zoals nfs 6? die besturing is denk ik wel mogelijk.

wat dan ook lache is, is om met FlightSimulator 2002 de flight realtime mee te vliegen >:) maar ik ben een FS2k2 n00b, en dan is 9 uur vliegen niet leuk :+

wie heeft er nog andere leuke tips?

Verwijderd

Simcity of een ander wat meer strategisch spel

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

doom, duke nukem, :P enz... red alert 2 , age of empires 2, Harry potter :)

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Tetris. Van die kleine doch verslavende spelletjes ...

==
hoi

• CU2morO
Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 23:57:
Simcity of een ander wat meer strategisch spel
MiMiC schreef op 16 December 2002 @ 23:59:
doom, duke nukem, :P enz... red alert 2 , age of empires 2, Harry potter :)
RTS's met een crappy muis? :D

die touchpad is dus de grote bottleneck

[ Voor 7% gewijzigd door CU2morO op 17-12-2002 00:09 ]

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:36

Mentalist

[avdD]

En dat vraag je je met zulke specs af? Kijk, als ik het nou zou vragen met m'n P75 laptop...

GTA3. Draait op een Savage 2000 (ongeveer geforce 1, kan jouw ati dingetje denk ik wel) als je er maar een krachtige cpu achter zet. En die heb je.

Het rondlopen is wat crappy met die muis dan, maar je kunt makkelijk rondrijden :Y)

En een hoop andere racespellen kun je ook prima zonder muis doen...

Maarrum, als je dan toch zo'n rappe laptop hebt, flikker er dan gewoon wat DivXjes op en ga een paar uur films kijken :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Mentalist op 17-12-2002 00:13 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:00

Wimo.

Shake and Bake!

Ik snap sowieso niet dat die ati zo traag is :S Voor zover ik weet moet dat ding nog een behoorlijke performance neer kunnen zetten O+

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

CU2morO schreef op 17 december 2002 @ 00:09:
[...]

[...]

RTS's met een crappy muis? :D

die touchpad is dus de grote bottleneck
:P owja ik zie, ach snel leze he :P

maaruh wrom geen muziek en dvd kijken? (divx)

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
warcraft III erop en in 9 uur uitspelen :)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• CU2morO
W3ird_N3rd schreef op 17 december 2002 @ 00:12:
En dat vraag je je met zulke specs af? Kijk, als ik het nou zou vragen met m'n P75 laptop...

GTA3. Draait op een Savage 2000 (ongeveer geforce 1, kan jouw ati dingetje denk ik wel) als je er maar een krachtige cpu achter zet. En die heb je.

Het rondlopen is wat crappy met die muis dan, maar je kunt makkelijk rondrijden :Y)

En een hoop andere racespellen kun je ook prima zonder muis doen...

Maarrum, als je dan toch zo'n rappe laptop hebt, flikker er dan gewoon wat DivXjes op en ga een paar uur films kijken :Y)
uiteraard, maar dat is niet nodig tte vermelden in een forum als deze :P (trek van te voren heel de hdd vol met star trek meut :P)
Wimo. schreef op 17 december 2002 @ 00:15:
Ik snap sowieso niet dat die ati zo traag is :S Voor zover ik weet moet dat ding nog een behoorlijke performance neer kunnen zetten O+
dat dacht ik dus ook toen ik moest kiezen tussen een "Ati Mobility Radeon 64MB" en een "Gefroce 4 Go 16MB" :'( dem, wat heb ik daar spijt van. 1400 3dmarks met zo'n systeem is toch absurd ;(

[ Voor 23% gewijzigd door CU2morO op 17-12-2002 00:28 ]

Verwijderd

Erm ... waarom koop je je gewoon geen muis ... en download je een utility om die touchpad uit te schakelen (toshiba heeft alleszins zo'n proggie)

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

http://www.popcap.com/
Bejeweled bijvoorbeeld :)

Who is John Galt?

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Worms !!!!!!!
of
Worms2 !!!!!!
:P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Wimo. schreef op 17 december 2002 @ 00:15:
Hangt helemaal van het type kaart af. Heb hier een M7 in een laptop en daar haal ik GF2 GTS prestaties mee.

Maar als je coole games zoekt zou ik voor Broken Sword 1 en 2 gaan, dat soort spul. Eventueel GTA1, altijd erg vermakelijk, Quake 1 en 2 single player is ook nog wel door te komen. Of Half-life (cool verhaal om nog eens te spelen).

de betaler vervuilt

Verwijderd

red alert 1!!!!!1

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
keen of stunts of dune2 :P
of anders eerst 2 uur oeffenen met een touchpad je hebt toch 9 uur :9

Xbox360 gamerprofile

Verwijderd

Op de piloot indruk maken met FS2002 ? :D .... een offline RPG is ook leuk bv Dungeon Siege

• El_Quedro
  • Laatst online: 04-08-2025

El_Quedro

Pininfarina

spellen als Days of the Tentacle of Sam & Max, dit soort speel ik op me P233 laptop. Maar ook NFS 1 en Carmageddon 1 is ook heerlijk om te spelen :+
Maar dit is enkel mijn smaak.

• CU2morO
Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 00:29:
Erm ... waarom koop je je gewoon geen muis ... en download je een utility om die touchpad uit te schakelen (toshiba heeft alleszins zo'n proggie)
zoals je al kon lezen is daar waarschijnlijk geen plek voor in het vliegtuig :)

• CU2morO
hmm, net ff nfs installed. die draait toch niet zo lekker :{

• Maxow
  • Laatst online: 10:43

Maxow

Hidden Sound System

mag je tegenwoordig al mobiel bellen in een vliegtuig? anders ga je gewoon GoTTen :)

of iets van duke nukem manhatten project? dat loopt wel goed op die bak van jou, maar idd, divx/DVD is ook een goed id, dat gaat makkelijk :) (vergeet je lader niet... 9 uur full-time laptop gebruik? ;) )

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tomb Raider is een leuk spel, wat ook prima zonder muis is te spelen, dat zal ik dan doen :)
TR 4 voor de heenweg, en terug TR5. Dat sluit mooi op elkaar aan :P

🌞🍃

• CU2morO
MaxOW schreef op 17 December 2002 @ 14:13:
mag je tegenwoordig al mobiel bellen in een vliegtuig? anders ga je gewoon GoTTen :)
in de business class wel >:)
maar mobiel inetten is een beetje duur :)
kep al geprobeerd om een inet provider in bonaire te regelen, maar dat wil ook niet zo vlotten :P

• Maxow
  • Laatst online: 10:43

Maxow

Hidden Sound System

offtopic:
*slik* Tomb Raider op zich heel leuk spel, maar ik heb nog nooit een level officieel uitgespeeld volgens mij. (tomb raider 4 wel heel ver...... met walkthrough :X ) Verder heb ik deel 5 ook gedeeltelijk ook uitgespeeld...

Tomb Raider is op zich wel leuk idee jah.. offuhm, schaakspel of zo :P

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Deze vraag is al redelijk vaak langs gekomen hier hoor ;)
Bijvoorbeeld:
Spelletje voor laptop??
leuke games voor op notebook?

En voor de rest kan je de wat oudere spellen wel goed op een laptop spelen, als ze maar te spelen zijn met alleen de laptop (laptopmuis is meestal gaar).

The devil is in the details.

• CU2morO
anders lees je het topic ff in plaats van alleen de titel? :>
-niet alleen oudere spellen hoeven, aangezien het vrij goede specs zijn
-dat de laptopmuis gaar is, is ook al tig keer gezegd :)

Verwijderd

Uplink! Heb ik op m'n laptop.
Of ga anders wat dvd's rippen en ga die kijken, dat ga ik straks in het vliegtuig doen.

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

CU2morO schreef op 17 December 2002 @ 14:05:
hmm, net ff nfs installed. die draait toch niet zo lekker :{
Op mijn P75 laptop draai ik Monster Truck Madness (1). Ik neem aan dat dat op jouw laptop dan ook wel draait :P

GTA3 al geprobeerd? ;). GTA3 hoeft echt geen zware vidkaart te hebben...

Een aangezien ik toch wat DOS meuk voorbij zie komen... voeg aan dat rijtje maar Full Throttle toe >:)

Dat is echt zo'n wreed spel :P

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
MaxOW schreef op 17 December 2002 @ 14:39:
offtopic:
*slik* Tomb Raider op zich heel leuk spel, maar ik heb nog nooit een level officieel uitgespeeld volgens mij. (tomb raider 4 wel heel ver...... met walkthrough :X ) Verder heb ik deel 5 ook gedeeltelijk ook uitgespeeld...

Tomb Raider is op zich wel leuk idee jah.. offuhm, schaakspel of zo :P
Volgens mij moet jij ook maar eens een vliegreis maken :Y)
W3ird_N3rd schreef op 17 december 2002 @ 16:32:
[...]

Op mijn P75 laptop draai ik Monster Truck Madness (1). Ik neem aan dat dat op jouw laptop dan ook wel draait :P
Jah, want z'n specs waren het probleem niet :o
Niet? Damn, hoe komt het dan dat GTA3 hier met 15fps draait. Ik heb een Radeon 7500 met een AMD Athlon 1,1GHz met 384MB SDram. Zou GTA3 soms een P4 2GHz of hoger nodig hebben om hem normaal met >30fps te kunnen spelen dan? :? :{

🌞🍃

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
Elastomania - Tot je er gillend gek van wordt. Zeker als de World Champion replays erbij hebt om te kijken hoe de ontsterfelijken het doen. Voordeel: keyboard besturing.
Bridge Builder / Pontifex 1 & 2 - Genoeg puzzelplezier voor een paar uurtjes. Voordeel: je hoeft niet snel te zijn met je muis.
GTA3 - Draait bij mij op een P2-350, 384 MB RAM en een GeForce 2 MX. Niet altijd 30 fps, maar vloeiend genoeg om hem uitgespeeld te hebben. Je hebt wel iets van muis nodig, zal dus wel afvallen.
Tetris - Need I say more. Maar 9 uur is wel erg lang voor Tetris.
edit:
wordtdtd?

[ Voor 3% gewijzigd door DaCoTa op 17-12-2002 16:55 ]

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

DataBeest schreef op 17 December 2002 @ 16:47:
[...]
Niet? Damn, hoe komt het dan dat GTA3 hier met 15fps draait. Ik heb een Radeon 7500 met een AMD Athlon 1,1GHz met 384MB SDram. Zou GTA3 soms een P4 2GHz of hoger nodig hebben om hem normaal met >30fps te kunnen spelen dan? :? :{
Ik draai het op een XP1800+ met 256MB DDR en een S3 Savage 2000 :9. Wel op 640*480/16bits (niet dat dat zoveel uitmaakt op een 17" schermpje) maar toch. Zolang er niet een hoop veel te grote gebouwen en andere rommel in beeld komt draait het prima. Wel typisch, want als ik die Savage 2K in m'n P3 733 schroef is GTA3 nauwelijks te spelen (framerate net te laag om lol te hebben). GTA3 is gewoon verschrikkelijk CPU afhankelijk.

Dit schijnt trouwens ook leuk te zijn... Vond het zelf maar gaar, maar het schijnt verslavend te zijn :? Supaplex

• CU2morO
nog een leuke: RapTor :) heb ik hier nog wel ergens de full van liggen

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:04
leuk racespel. need for speed of formule 1 2002 ofzo :)
en neem een film mee voor als je bent uitgespeeld :P

[ Voor 34% gewijzigd door Southern Sun op 17-12-2002 19:14 ]

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Woei, leuke rpgs meenemen, dus :)
(waarvoor je geen CDs nodig hebt)

Fallout 1
Planescape Torment (als je de CDs naar je schijf gooit :D)

Dan ben je wel even zoet >:)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Wimo.
  • Laatst online: 15:00

Wimo.

Shake and Bake!

GA!S schreef op 17 December 2002 @ 09:49:
[...]

Hangt helemaal van het type kaart af. Heb hier een M7 in een laptop en daar haal ik GF2 GTS prestaties mee.

Maar als je coole games zoekt zou ik voor Broken Sword 1 en 2 gaan, dat soort spul. Eventueel GTA1, altijd erg vermakelijk, Quake 1 en 2 single player is ook nog wel door te komen. Of Half-life (cool verhaal om nog eens te spelen).
Uhmz. een geforce2gts+xp2000+ haalt wel iets meer dan 1400 3dmarks

Verwijderd

CU2morO schreef op 16 december 2002 @ 23:52:
wie weet er nog leuke spellen om te spelen op een 9uur saaie vliegtuig reis?
tis dus een laptop ;) met voldoende capaciteit voor de meeste spellen. maar het grootste euvel zit hem dus in het touchpad. dat counterstriked dus al flink klote en FPS's zijn dus geen optie (ik denk niet dat ik extra ruimte heb voor een externe muis)
ik zat te denken aan post mortem (hoewel ik dan twijfel aan de vga kaart, wat een crappy Ati Mobility is waarmee ik 1400 3dmarks haal :{, de proc, een XP 2000+ is dan echter wel weer goed ter compensatie)
of anders mischien een racespel zoals nfs 6? die besturing is denk ik wel mogelijk.

wat dan ook lache is, is om met FlightSimulator 2002 de flight realtime mee te vliegen >:) maar ik ben een FS2k2 n00b, en dan is 9 uur vliegen niet leuk :+

wie heeft er nog andere leuke tips?
Blood of een 64 emulator, is ook leuk.

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
mijnenveger >:)

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
w00t, Soldat!

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2025
Civ III :)

MW | BF1 Stats

Verwijderd

moet inderdaad zeggen SoldaT rULEZ ALL :)
maar is helaas alleen leuk in multiplayer

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 08:44:
[...]

moet inderdaad zeggen SoldaT rULEZ ALL :)
maar is helaas alleen leuk in multiplayer
Idd, alhoewel die botjes af en toe ook wel grappig zijn (suicide met granaten }) >:) :P )

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Als je geen muis wilt gebruiken zijn de volgende dingen leuk om te doen (volgens mij dan :) )

- DIVX'je kijken
- Emulator games ......., heb je eigenlijk nooit een muis voor nodig.
- Jezelf onnodig vervelen met bijvoorbeeld een website ofzo te maken

Verwijderd

Patience!!!!11
Heb een keer tot 1 uur 's nachts dat op een Laptop liggen spelen met een vriend >:)

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
W3ird_N3rd schreef op 17 december 2002 @ 16:32:
[...]

Een aangezien ik toch wat DOS meuk voorbij zie komen... voeg aan dat rijtje maar Full Throttle toe >:)

Dat is echt zo'n wreed spel :P
Hoeveel videogeheugen heeft die laptop van jou? Ik heb een 133 MHz en 1 MB videogeheugen, zou daar ook MM op draaien?

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Saekerhett schreef op 20 december 2002 @ 14:03:
[...]

Hoeveel videogeheugen heeft die laptop van jou? Ik heb een 133 MHz en 1 MB videogeheugen, zou daar ook MM op draaien?
Ik draai wel de demo (kun je dus makkelijk zelf proberen) en ook op 320*200 en weinig details enzo... Ik heb ook maar 1MB, en dan nog VLB ook. Op jouw 133Mhz draait MM echt wel (waarschijnlijk ook wel met een hogere res/details enzo)..

Als je maar een 1MB vidkaart hebt maakt het verder niet zo veel uit voor MM. Als je dan beter wilt qua vidkaart moet je echt door voor de 3D hardware kaart.. Maar da's weer een erg grote stap vanaf een 1MB kaartje :P

[ Voor 31% gewijzigd door Mentalist op 20-12-2002 17:05 ]

Verwijderd

haj,

Duke Nukem: Manhattan Project kun met alleen je kb spelen,
net als Tony Hawk en Matt Hofman..

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2025

FastBunny

Give it the Works !

Sim City 3000, Max Payne, Red Alert alleen is een externe muis wel prettig dan ;)

Ik haal ook 1500 3d marks met mijn laptop maar spellen als Max Payne draaien zelfs @accu nog prima onder 1024x786 :Y)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

9 uur vliegen?

Transport tycoon deluxe.

Is hier gratis te downloaden: http://www.transporttycoon.co.uk

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
FastBunny schreef op 20 december 2002 @ 21:00:
Sim City 3000, Max Payne, Red Alert alleen is een externe muis wel prettig dan ;)

Ik haal ook 1500 3d marks met mijn laptop maar spellen als Max Payne draaien zelfs @accu nog prima onder 1024x786 :Y)
1500 3D Marks is meer dan genoeg :) Ik haal niet eens 800 3D Mark punten (:() en ik kan Max Payne redelijk in 800x600 spelen :)

The devil is in the details.

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

MaRc0 schreef op 21 december 2002 @ 12:32:
[...]

1500 3D Marks is meer dan genoeg :) Ik haal niet eens 800 3D Mark punten (:() en ik kan Max Payne redelijk in 800x600 spelen :)
Wees maar niet verdrietig hoor :*

Op mijn laptop draait helemaal geen 3Dmark, omdat ik :

1. Geen MMX cpu heb
2. Minder dan 64MB geheugen en
3. Een 1MB VLB ding zonder 3D capaciteiten sowieso geen 3Dmark gaat doen :+

En oh ja, Max Payne draait er ook niet op :P

Ik heb wel eens (de demo van) Max Payne op m'n gewone comp gedraait... Toen volgens mij een Celly 433 met 8MB Ati Rage Pro Turbo. Dat draait ook niet echt lekker :o

Verwijderd

hmmm, mensen hier heeft de topicstarter niet veel aan, want hij zit al op Bonaire... hehe, maar desalniettemin is het nog een heel handig topic dus ga maar lekker door...

(waarom maak ik deze post eigenlijk)
Pagina: 1