BF1: Don-Panio
Idd, alhoewel ik de orginele worms toch fijner vind: Loopt minder kut en ziet er beter uit.
ICQ kan niet eens open staan tijdens het spelen anders crasht het en het menu/spel ziet er uit alsof het nog niet af is.
Maarja, het is freeware.
Ja, het is echt net CSVerwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 21:39:
yep, single & multiplayer. Is een soort Worms/Counterstrike kruising
[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 04-08-2002 21:42 . Reden: toevoeging maffe quote ]
🌞🍃
Na 2 screenshots te hebben gezien moet ik zeggen dat worms er beter uit ziet. Amateurwerk lijkt me dit.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
BF1: Don-Panio
Inderdaad, beetje het uiterlijk van Worms en de brute actie van CounterstrikePreddie schreef op 04 augustus 2002 @ 21:57:
maar ik vind het niet spelen als worms, dit gaat heel de tijd door, best cool eigenlijk
Iemand zin in een potje MP, trouwens?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2002 22:31 . Reden: worms met een W! ]
Verwijderd
Iedereen Barett snipergun en dan instagib, dat r0x
Verwijderd
Verwijderd
Dan ben ik jou vanmiddag tegengekomenWie wil er een server opzetten Ik ben grijs-silver... en ik heet
want het is me favo smiley
Net ff CTF gedaan en das errug wreed!
ip = "cuter.myip.org"
Rambomatch,max 20 players
Mijn modem is enkele dagen geleden door de bliksem geraakt,en werkt niet meer optimaal,hoge ping
[ Voor 0% gewijzigd door Exe-cuter op 07-08-2002 20:16 . Reden: melden van slechte modem ]
Bedoel je mijn server ? raar,er zijn/waren namelijk al spelers op geweestVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 20:21:
Ik kan niet connecten, er blijft alleen maar requesting game staan
Verwijderd
/me & Liquid coming at yaEXE-cuter schreef op 07 augustus 2002 @ 20:10:
ik heb nu een dedicated server openstaan "executers dedicated"
ip = "cuter.myip.org"
Rambomatch,max 20 players
edit:
Mijn modem is enkele dagen geleden door de bliksem geraakt,en werkt niet meer optimaal,hoge ping
Verwijderd
doe datVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 08:57:
Er is ook een mapeditor uit voor Soldat.
de_dust nabouwen voor Soldat
The Bridge uit mohaa lijkt me ook wel koel
nevermindVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 08:57:
Er is ook een mapeditor uit voor Soldat.
de_dust nabouwen voor Soldat
gaaf spelletje
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
ja, wieVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 13:38:
Wie maakt server ?
jah, al die servers hebben echt lag. btw wordt het een ctf server, want ctf is echt koelBloodclot schreef op 08 augustus 2002 @ 14:06:
yo wie? Ik heb alleen nog maar op laggy servers gespeeld. ook al gaven ze ping 80 aan
echt snelle actie
\_Specs_/
Verwijderd

Tip: verstop je in bosjes
/edit: of achter een paaltje staan met een Shotgun
Je mag GoT niet gebruiken om afspraken te maken. (zie FAQ)
Verwijderd
Gehe, ik ga maar dan ff spelen, zet het ff in dit opic als er wel een server is okeVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 15:22:
ohwja, maarja ik maak toch geen afspraken, als we een GoT server willen gooien we het gesprek wel ff in een iRC channeltje.
Verwijderd
Mail in m'n profiel is ook MSN, mocht je intresse hebben in een 1on1 DeathmatchGTA3 schreef op 08 augustus 2002 @ 15:26:
[...]
Gehe, ik ga maar dan ff spelen, zet het ff in dit opic als er wel een server is oke
/edit: Ik zou wel een GoT-server willen hosten maar daar is m'n verbinding te brak voor. :\
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
I served in a company of heroes.
We wilden eigenlijk een GoT server maken maar de verbindingen zijn allemaal brak, heb jij toevallig een goed lijntjeNexY schreef op 08 augustus 2002 @ 16:13:
omg ! dit spel is echt kewl ! erg simpel maar erg leukzijn er ook al online servers ??
512 kbs down - 124 kbs up
zijn er geen public servers ? en dan zet iedereen van got gwoon [got] voor z'n nickname [got]NexY in myn geval dus, en dan weet je toch wel wanneer je weer z'n puisterige tweaker hebt neergemaaid
zijn er mischien nog wat mensen die online op de server van Bone drek ff kunnen soldatte ?
btw. Dit spel vergelijken met worms is een belediging voor soldat !
server van boneNexY schreef op 08 augustus 2002 @ 18:29:
ja ach.. als je klaar bent met eten maak ik jou in ! lekker puh
zijn er mischien nog wat mensen die online op de server van Bone drek ff kunnen soldatte ?
btw. Dit spel vergelijken met worms is een belediging voor soldat !
geef ip, snellletjes, ken ik ook, ik versla jullie dan ff .....NexY schreef op 08 augustus 2002 @ 18:36:
hij had daarnet heel ff gehost maar met 2 mensen loopt het goed en ik denk dat ieh 3/4 wel aankan.
vulhierin@hotmail.com voor msn = handig
ik kan ook wel hoste voor 2/3/4 persone
doe dan, ik wacht met smartNexY schreef op 08 augustus 2002 @ 18:41:
bone is aant eten..
vulhierin@hotmail.com voor msn = handig
ik kan ook wel hoste voor 2/3/4 persone
ik heb het spel erop staan en hij werkt prima, ben op elke server te vinden.
Echt koel spel dit!!
Lijkt me leuk een keer met got te gaan capature`n
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
vul***@hotmail.com
ik heet uiteraard NexY
Edit : ik kan niet hosten
Precies.GTA3 schreef op 08 augustus 2002 @ 19:22:
Wel online zijn he...
Verwijderd
Trouwens, wat vallen die ventjes koel zeg.
Ik schieten iemand achter in z'n kop, struikelt ie en knalt met kop op de grond, en een andere keer schoot ik hem in z'n maag, vliegt ie achterover en valt op een rotsblok, en blijft daar liggen.
En ik kan helemaal niet joinen...Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 21:57:
Wha was koel net! Lekker gefragged met Nexy en zr0.En Nexy heeft me wel een beetje ingemaakt, maar ik heb zr0 toch lekker in z'n smoel geschoten met m'n mp5.
Trouwens, wat vallen die ventjes koel zeg.
Ik schieten iemand achter in z'n kop, struikelt ie en knalt met kop op de grond, en een andere keer schoot ik hem in z'n maag, vliegt ie achterover en valt op een rotsblok, en blijft daar liggen.En je kan de lijken ook nog kapot schieten al je daar behoefte aan hebt.
Verwijderd
Ter land, ter zee en in de kroeg
bedankt topic starter !
Mensen die willen 166376624
* Kimberly wil dan wel graag mee spelen.GTA3 schreef op 09 augustus 2002 @ 16:46:
CTF met zoveel mogelijk mensen is cooooool, als iemand een goede server opzet dan kunnen we 8vs8 ofzo ctf, das echt leuk!!!
[This space is for rent]
bij mij ook...Christiano007 schreef op 09 augustus 2002 @ 18:23:
Doet de mapmaker bij jullie het ook niet? bij mij vraaggtie om een dll file.
maar wacht eens, na 1 sec te hebben GEZOCHT (
When I try to load the mapmaker, it says it cannot find the dynamic link libaries titled 'D3DX8ab.dll' and 'D3DX8abD.dll'. How can I fix this?
The solution is fairly simply. In your Soldat directory are two files, titled 'D3DX81ab.dll' and 'D3DX81abD.dll'. Follow these steps to fix the problem.
- Select 'D3DX81ab.dll' and 'D3DX81abD.dll' which are located in the main Soldat folder.
- Right-click on them, and select 'Copy.'
- Open the directory titled 'MapMaker.'
- Right-click in an empty part of that window, and select 'Paste.'
- Now, rename each file by removing the '1' from each filename so you have 'D3DX8ab.dll' and 'D3DX8abD.dll'
If you did this properly, the DLLs will still be in the Soldat folder, but you will have copies of these files, renamed but placed into the MapMaker folder.
Verwijderd
Ik ga meestal voor de Steyr of de mp5, lekker snel van dichtbij en van afstand mooi sproeien.
wanneer gaan we is met GOT shooten?
[This space is for rent]
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Verwijderd
Heerlijk in boogjes schieten.
AK man, kun je ook "sproeien" en is veel kr8igerVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 22:17:
Iemand nog een favo wapen?
Ik ga meestal voor de Steyr of de mp5, lekker snel van dichtbij en van afstand mooi sproeien.
Sgiet wel slomer maar maakt niet uit
iemand vliegt door de lucht en jij ook. je draaite je om en dendert hem een m79 in de aars.