Toon posts:

netmeeting en webcam sucks!!

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb een groot (echt waar) probleem.

Ik heb ene nicht in het buitenland en die heeft sinds kort een buurmeisje met webcam.

ik heb sinds een tijdje een webcam. Ik had hem alleen nooit voor netmeeting gebruikt. (logitech quickcam pro 3000 => webcam + microfoon)

Nu heb ik dus als probleem dat zij wel beeld doorkrijgt van mij, maar geen geluid.
Ik ontvang beeld en geluid van haar kant. Ik heb toen geprobeerd om de instellingen in netmeeting te check (audio tuning wizard)
wat blijkt, dat de webcam geen volumeregeling heeft volgens netmeeting (is dus niet waar) waardoor hij niet werkt.

Nou ja ok kan ik mee leven. Maar ik heb daarna met ene goeie vriend geprobeerd dit zooitje te testen en te finetunen zodat het de volgende keer werkt.

Hier ging het echter helemaal mis. Ik ontvang alles perfect, hij ontvangt geen moer.

Nu is de grap alleen dat de microffon opeens wel geluid registreert. Hij stuurt alleen niets door.

Wat kan ik in godsenaam doen om alles aan de praat te krijgen??

Ik heb de volgende instellingen op mijn pc:

verbinding: adsl (usb modem met routing enabled, alles staat goed ingesteld).

Netmeeting:
SEND en RECEIVE video staan aangevinkt.
ik kan mezelf wel zien in het venster wanneer er geen verbinding is, en ook als er verbinding is kan ik mezelf bij picture-in-picture zien.

ik hoop dat iemand meer weet.

Heel erg bedankt, benny.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
leuke titel

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Je totictitel is verkeerd, en dit hoort meer thuis in Software Algemeen
Hij is verkeerd omdat het een troll is .... dat jou het niet lukt betekent niet automatisch dat de software zuigt :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:56
Probeer het nog eens in het juiste forum. Zoek eerst even andere Netmeeting topics op misschien dat je probleem al veel vaker is voorgekomen.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.