BlaBlaBla
(best wel maf, bij de 8500 kaarten hoorde je veel over de LE, maar bij de 9700 Kaarten kom je de LE(non-Pro) zelden tegen
[ Voor 28% gewijzigd door Scighera op 16-12-2002 13:03 ]
www.triathlete.nl
ik vertel je alles als je verteld waar en hoeStrider schreef op 16 december 2002 @ 12:40:
Wie heeft er al de Club3d ATi Radeon 9700 nonpro, en hoe ver hebben jullie hem standaard kunnen overclocken? Dus zonder vmod's en mem heatsinks.
Ik wil dit graag weten omdat ik deze kaart vrij goedkoop kan kopen.
ik ken paar ppls met die kaart ook van club 3d BBA
Ik ken iemand die kocht een Sapphire 9700Pro en in de doos zat een BBA met club3d label en club3d nummersRS_003 schreef op 16 December 2002 @ 13:02:
[...]
ik vertel je alles als je verteld waar en hoe
ik ken paar ppls met die kaart ook van club 3d BBA
www.triathlete.nl
sapphire is sowieso, BBA, want hun bouwen alle ati kaarten die BBA zijn, ook de club 3d's zijn nog BBA en daarom ga ik dus een 9700 kopen, maar als topic starter ff repleyd dan kan het nog goedkoperScighera schreef op 16 December 2002 @ 13:07:
[...]
Ik ken iemand die kocht een Sapphire 9700Pro en in de doos zat een BBA met club3d label en club3d nummers. Vervolgens hebben we het P/N nummer ingevoerd op ATi.com, resultaat: BBA
, stond niet eens bij dat ie door een 3rd party werd verkocht.
BlaBlaBla
Ja da was een foutje
BlaBlaBla
[ Voor 24% gewijzigd door dawuss op 16-12-2002 14:05 ]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
foutjeStrider schreef op 16 december 2002 @ 14:01:
[...]
Ja da was een foutjeMaar goed het is in iedergeval gewoon met garantie in nederland en niet van de vracht wagen gevallen
![]()
[ Voor 8% gewijzigd door Roberto op 16-12-2002 14:17 ]
FF flashen naar pro want gewone versies hebben een lock in het bios dat ze niet kunnen ocen, en het is BBA gewoon dus een ati met non pro bios en club 3d sticker erop
Jups, ram heatsinkjes erop, midden januarie wc op de gpu, vmod erop en clocken maarcaspergt schreef op 16 December 2002 @ 17:22:
Yo die ga ik ook kopen strider
FF flashen naar pro want gewone versies hebben een lock in het bios dat ze niet kunnen ocen, en het is BBA gewoon dus een ati met non pro bios en club 3d sticker erop
BlaBlaBla
Super kaart draai nu op 330 - 330 wat hij perfect draait vande week komt ie er zo goed als zo uit te zien
[ Voor 5% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 16-12-2002 17:33 ]
Turn it off and on again.
Het is niet van tevoren te zeggen hoe ver een GPU te oc-en is, vandaar ook dat dit topic nutteloos is
Dit topic is gesloten.
![]()