La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
ik kom!pur_DutchDevil schreef op 10 februari 2003 @ 16:58:
Voor geintreseerde open ik vanavond om 8 uur een room voor de alfa mod. Ik zie wel wie er intresse heeft.
Doe je met F1rst2?
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
maarrreuhh...pur_DutchDevil schreef op 10 February 2003 @ 18:50:
Owh je bedoelt dat beta progje neuh te weinig mensen kennen dat. En je moet alles van tevoren in F1-2002 aangeven beetje iritant.
Heb je MSN? voeg me ff toe dan: jvdwoude59@hotmail.com
ik moet je ip enzo natuurlijk wel

Met zen drieen

Kom er maar voorbij als je kan lol
Sorry voor het 'ineens' wegzijn
Hope dat Colin Crakshaft (
[ Voor 28% gewijzigd door Valentino Rossi op 11-02-2003 15:11 ]
Verwijderd
Hoe laat gaan jullie vanavond spelen en bij wie, want ik wil ook mee doen.
Groetjes.....
p.s. even trainen vanmiddag, een dag vrij...
8 uur denk ik, als Robert kanVerwijderd schreef op 11 February 2003 @ 15:50:
Ik ga hem ook weer installen die Alfa Mod.
Hoe laat gaan jullie vanavond spelen en bij wie, want ik wil ook mee doen.
Groetjes.....
p.s. even trainen vanmiddag, een dag vrij...
Gewoon de map Monaco uit 'season02/tracks' in de map 'AR147season/tracks' gooien
[ Voor 12% gewijzigd door Valentino Rossi op 11-02-2003 16:28 ]
Verwijderd
Ik heb 1.548 gereden. Is dat een redelijke tijd?
Met F12002 rijd ik namelijk 1.158 dus dat is een waanzinnig verschil.
Wel leuk die korte bochtjes m.n het zwembad.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
bedoel je nou monaco of zandvoort?SpeedAddict schreef op 11 februari 2003 @ 18:04:
1.54 is volgens mij een redelijk tijd, ik kom iig niet veel sneller
Hey jongens, wie host er om 8 uur Alfa mod?
[ Voor 21% gewijzigd door Valentino Rossi op 11-02-2003 18:45 ]
Hmmz, foutje van mij kant, ik had het over Zandvoort, jullie over Monaco merk ik nuvalentinorossi schreef op 11 februari 2003 @ 18:43:
[...]
bedoel je nou monaco of zandvoort?
Hey jongens, wie host er om 8 uur Alfa mod?

Vergeet maar wat ik gezegt heb
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
SpeedAddict schreef op 11 februari 2003 @ 19:34:
[...]
Hmmz, foutje van mij kant, ik had het over Zandvoort, jullie over Monaco merk ik nu![]()
Vergeet maar wat ik gezegt heb
Maar ik haak af vanavond, er wordt te weinig gereplyed
Morgenavond ofzo, maar dan moeten we wat beter afspreken
Ik rij trouwens niet omdat ik morgen 2 toetsen heb, en dat gaat toch wel ff voor
Verwijderd
Leek me wel leuk om met mijn eigen auto rond te scheuren over zandvoort of spa
Deze dus:

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 14:14 ]
Eerst ff Frans leren voor morgen, en dan ben ikom 19.45u wel op MSN.
Verwijderd
Die site ken ik al en ik heb de maker van die site ook al een e-mail gestuurdpur_DutchDevil schreef op 12 February 2003 @ 14:57:
Op deze site kun je gecoverteerde autos downloaden. Mischien dat hun je kunnen helpen.
Heb nu ook een site gevonden waar ze uitleggen hoe je moet converteren naar Midtown Madness, dus aan de hand van die info ga ik eens kijken hoe ver ik kan komen.
Verwijderd
Zelf vind ik het ook wel leuk om wat wagens te editten. Heb nu een eigen Ferrari 550 gemaakt:

en te downloaden vanaf http://people.zeelandnet.nl/jtwisk/VodafoneFerrari.zip
...maar ben net overgestapt naar Diablo
ik heb nog een mooie retro Esso Diablo voor je (als add-on car, geen skin)

[ Voor 4% gewijzigd door Zamorano op 15-02-2003 00:58 ]
1.51. @ Zandvoort.. anybody?
Ok, die uitdaging durf ik wel aanvalentinorossi schreef op 15 February 2003 @ 16:16:
ik heb nou ook GT 2002
1.51. @ Zandvoort.. anybody?
gewoon kwestie van zandvoort map in gtr2002 trackfolder zetten?
Xbox
jep. maar t was mn eerste goeie ronde, dus nog niet mn snelsteSpeedAddict schreef op 15 February 2003 @ 16:41:
[...]
Ok, die uitdaging durf ik wel aan
gewoon kwestie van zandvoort map in gtr2002 trackfolder zetten?
Dat je nog sneller kunt geloof ik meteen, maar dat kan ik hopelijk ook
Xbox
een 1.49.977
en kan zeker nog paar seconden sneller met mn Ferrari, laat staan dat ik een 550maranello of Lamborghini pak....
wie verslaat deze tijd in zelfde auto?
I don't drive fast, I only fly low!
Verwijderd
Ik ga zometeen wel ff kijken wat ik op zandvoort kan rijen.. heb daar iegelijk nog nooit echt geraced...
Bochten moet ik trager nemen dan met een alfa, lijkt me niet helemaaaal kloppen, en zonder setup rijd je sowieso niet heel erg lekker
Xbox
SpeedAddict schreef op 15 February 2003 @ 18:52:
''Bochten moet ik trager nemen dan met een alfa, lijkt me niet helemaaaal kloppen''
Er is veel meer werk gegaan in de physics van GTR, en die zijn dan ook veel beter dan bij de alfa mod. Dus als dat zo is dan kloppen de physics van de alfa niet helemaal.
Verwijderd
Daarnet ff in mijn VodafoneFerrari (550 BMS) op Zndvrt getest.. na 6 rondjes 1 44 920 kan nog wel sec. 1 of 2 sneller denk ik.. wel gaaf.. lekker driften daar
Die Alfa's hebben voorwielaandrijving dus kun je vrij hard door de bocht scheuren..SpeedAddict schreef op 15 februari 2003 @ 18:52:
Net ff paar rondjes met lambo gereden: 1.49.3 tot nu toe, maar moet veeeeel sneller kunnen.
Bochten moet ik trager nemen dan met een alfa, lijkt me niet helemaaaal kloppen, en zonder setup rijd je sowieso niet heel erg lekker

Meer info & screens van de andere wagens op: http://www.simmods.com/fo...&act=ST&f=38&t=12330&st=0
[ Voor 20% gewijzigd door Fuelke op 15-02-2003 20:33 ]
Maar LM99 is m'n favoriete mod voor F1-2001, is onlangs nog een nieuwe versie van gereleased met Porsche 993's, Nissan en Lola prototypes. Echt een supermod. Ik kan ook niet wachten op de F1-2002 versie
Mja ok, daar zit wat in, maar had het id dat ze ook wel een betere wegligging zouden hebben in de bochten, maar das dus niet waatvalentinorossi schreef op 15 February 2003 @ 19:19:
[...]
een snellere auto moet toch echt meer afremmen voor een bocht, hoor
Dat zal inderdaad ook wel schelen, aangezien ik a. zelf weinig rij-ervaring heb (zeg maar gerust bijna 0), en b. ik weinig verstand heb van de verschillen tussen voor en achterwielaandrijving, had ik daar dus geen rekening mee gehoudenkNarf schreef op 15 februari 2003 @ 20:23:
[...]
Die Alfa's hebben voorwielaandrijving dus kun je vrij hard door de bocht scheuren..
Xbox
Nope, enkel op die van SimbinkNarf schreef op 15 februari 2003 @ 20:36:
Uhm die shots zijn al iets van een maand oud, je komt zeker nooit op Racesimcentral forums
Maar LM99 is m'n favoriete mod voor F1-2001, is onlangs nog een nieuwe versie van gereleased met Porsche 993's, Nissan en Lola prototypes. Echt een supermod. Ik kan ook niet wachten op de F1-2002 versie
En als ik nog wat setup work doe, kan er nog zeker een paar secs vanaf
(pic is resolutie 1280x768, dus ziet er nogal raar uit als je die reso niet hebt
Zonder Driving Aids!
Dat is voor Lozers!
[ Voor 10% gewijzigd door SebaZ op 15-02-2003 20:40 ]
Vind je het erg als ik screenshots niet 100% vertrouw...
Zie Big Scale Racing Tijden topic
Ik zeg niet dat je hier hebt gephotoshopt hoor, maar ik wil alleen even aangeven dat je op screens niet blind kunt vertrouwen (bij niemand)
misschien moest je je telemetry lap maar ff uploaden
Ik zeg alleen dat men tijd wat zal tegenvallen. maar dat vind ik niet erg ik heb veel plezier met GTR ook al moet ik met traction control aan rijden (probeer maar is voor de grap zonder met keyboard)SebaZ schreef op 16 February 2003 @ 00:11:
GTR is heel moeilijk (vooral voor beginners) en met keyboard moet je natuurlijk ook niet al te veel verwachten
Geen reply op quote maar algemeen:
Sommige mensen nemen de tijden die je rijdt wat mij betreft wat ietsie pietsie te serieus. Het is maar een spelletje en t gaat erom dat je plezier hebt, hoe iemand dat beleefd maak mij echt niks uit (hoeveel hulp middelen die nodig heeft).
juist ja die bedoelde ikVerwijderd schreef op 15 February 2003 @ 18:45:
ferrari 360 modena dan?
is helaas niet de snelste wagen maar vind cockpit erg prettig en dat geluid..........VROOOOAAAPPPP
kzal zo nog ffies gas geven en kijken wat er met een diablo ofzo te halen valt...
edit> net even met 550Maranello gereden en 1e paar hotlaps in de 1.45 en snelste tot nu toe is 1.44.1
niet slecht voor een totaal van 5hotlaps lijkt me zo
[ Voor 18% gewijzigd door yonexfreak op 16-02-2003 11:10 ]
I don't drive fast, I only fly low!
Dat zijn nette tijden hooryonexfreak schreef op 16 February 2003 @ 10:48:
[...]
juist ja die bedoelde ik(kon ffies niet op naam komen toen ik reply neerzette)
is helaas niet de snelste wagen maar vind cockpit erg prettig en dat geluid..........VROOOOAAAPPPP![]()
kzal zo nog ffies gas geven en kijken wat er met een diablo ofzo te halen valt...
edit> net even met 550Maranello gereden en 1e paar hotlaps in de 1.45 en snelste tot nu toe is 1.44.1![]()
niet slecht voor een totaal van 5hotlaps lijkt me zo
Vreemd genoeg kon ik gister de ferrari 360 niet meer vinden in het wagen menu
Stond toch netjes op GT wagens ingesteld....
Xbox
Bedankt
Xbox
Verwijderd
Heb ook nog iets in de 44 gereden.. Maar heb de exacte tijd en screenshot nu niet voor handen zal die later nog wel even toevoegen
Nee ok, maar dat beloof ik nie meer te doenhandige_harrie schreef op 16 februari 2003 @ 00:26:
[...]
Vind je het erg als ik screenshots niet 100% vertrouw...
Zie Big Scale Racing Tijden topic
Ik zeg niet dat je hier hebt gephotoshopt hoor, maar ik wil alleen even aangeven dat je op screens niet blind kunt vertrouwen (bij niemand).
Deze is dus wel 100% echt
Ik heb geen aids aanstaan die het rijden zelf echt beinvloeden, rijd alleen met schade uit, en auto-clutch. Heb geen zin om na een spin gelijk koppeling te moeten zoeken, of na een bezoekje aan de muur, weer een outlap te rijdenVerwijderd schreef op 16 February 2003 @ 16:51:
Verder rijdt iedereen hier zonder driving aids?? Ik in ieder geval niet.. Heb ABC en TC aanstaan. Want mijn pedaaltjes zijn nogal crap en kan eigelijk alleen maar gas geven remmen of niets.. niet normaal doseren.. lijkt wel of je eigenlijk met toetsen rijdt. Gelukkig is stuur zelf wel oke.
Rest staat gewoon uit natuurlijk
Xbox

[ Voor 6% gewijzigd door Valentino Rossi op 16-02-2003 17:57 ]
Schade zet ik alleen uit als ik een nieuw circuit ga verkennen oid.
de BMW M3 GT achter me rijden, seinend met z'n koplampen...
Ik dacht dat die optie niet in F1-2002 zat?
(het was trouwens in de regen).
heeft iemand dit ook al opgemerkt?
kNarf zijn er eigenlijk mods voor F1-2000 ? Die heb ik namelijk ook nog legaal liggen, zou wel leuk zijn mochten daar ook mods voor beschikbaar zijn. Op jouw site zie ik er enkel voor F1-2001 & 2002. Idem op de Simbin fora.
[ Voor 42% gewijzigd door Fuelke op 17-02-2003 13:28 ]
Er is wel een CART mod geweest voor F1-2000, maar ik weet niet of je die nog ergens kunt downloaden. Voor de rest zijn er geen mods voor zover ik weet.. maar dat zou dan toch niks voorstellen vergeleken met F1-2002Fuelke schreef op 17 februari 2003 @ 13:26:
De F1-2002 engine laat het ook niet toe volgens mij, tenminste dat begrijp ik uit het feit dat men problemen heeft met het implementeren van nachtraces net daarom.
kNarf zijn er eigenlijk mods voor F1-2000 ? Die heb ik namelijk ook nog legaal liggen, zou wel leuk zijn mochten daar ook mods voor beschikbaar zijn. Op jouw site zie ik er enkel voor F1-2001 & 2002. Idem op de Simbin fora.
Over die koplampen: ik weet niet hoe dat met die M3 kon, maar koplampen werken wel in F1-2002, het schijnt alleen wat moeilijker te zijn dan in F1-2001. (FIA GT V3 had ook nachtraces, erg jammer dat die niet in GTR2002 zitten), maar de Le Mans 2002 mod zal iig wel nachtraces hebben, kijk hier maar eens voor screenshots.
Als je in RL over een hobbelige weg rijdt, en er zit een auto achter je, dan lijkt het soms ook wel alsof diegene zit te seinen. Was het niet zoiets.BonBon schreef op 17 February 2003 @ 12:35:
Toen ik aan het racen was op het A-1 circuit, zag ik in m'n spiegels
de BMW M3 GT achter me rijden, seinend met z'n koplampen...
Ik dacht dat die optie niet in F1-2002 zat?![]()
(het was trouwens in de regen).
heeft iemand dit ook al opgemerkt?
Vincere Per Belli
Dat dankzij een tip van mn pa; pompend remmen voor de tarzan en de nissan.
Verwijderd
Wow die zien er idd gaaf uit..kNarf schreef op 17 February 2003 @ 14:03:
[...]
Er is wel een CART mod geweest voor F1-2000, maar ik weet niet of je die nog ergens kunt downloaden. Voor de rest zijn er geen mods voor zover ik weet.. maar dat zou dan toch niks voorstellen vergeleken met F1-2002![]()
Over die koplampen: ik weet niet hoe dat met die M3 kon, maar koplampen werken wel in F1-2002, het schijnt alleen wat moeilijker te zijn dan in F1-2001. (FIA GT V3 had ook nachtraces, erg jammer dat die niet in GTR2002 zitten), maar de Le Mans 2002 mod zal iig wel nachtraces hebben, kijk hier maar eens voor screenshots.
Ben weer terug na een paar dagen hard
Maar ook dat hoort bij het leven.
Verwijderd
Ik heb een vraag en weet dat ik hem hier misschien niet moet posten.
Maar jullie zijn zo sportief bij elke post dat ik hem toch maar in de groep gooi.
Hebben jullie ook in de fanatieke speltijd van F12002 afstellingen voor bepaalde circuit cq auto's gebruikt?
Het is namelijk het volgende; Ik rijd rondjes in een ferrari op Monaco van 1.145 maximaal, met het zweet in de handjes en denk dan "zo wat een goed ronde", maar er zijn dan enkele mannen of vrouwen uiteraard
Heeft iemand zo'n perfecte afstelling of geeft dat niemand vrij
Of kan ik een goede site vinden waar de setups met de behaalde rondetijden te downen zijn?
Ik denk dat je met nog 200 rondjes op monaco wel richting die 1:12 moet kunnen. Volgens mij heb je t over F1 en geen mod toch?
Setups zijn erg persoonlijk en gebonden aan je rijstijl natuurlijk dus waar de 1 hard mee gaat heb jij misschien niks aan.
Verwijderd

1.45.178
EA is bezig met een nieuwe F1 game: F1 Career Challenge
je begint als rookie en je moet je langzaam naar de top werken...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
We kunnen idd beter wachten op de TDG mod met de seizoenen 1994-2003
Ze gaan die zwarte BAR die ook bij de launch te zien was ook maken

Verwijderd

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Zo maar even de setup verfijnen.

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Undeclinable schreef op 19 February 2003 @ 19:26:
Het kan inderdaad nog veel sneller hoor
[afbeelding]
[ Voor 13% gewijzigd door Valentino Rossi op 19-02-2003 19:38 ]
Nogsteeds zeker geen perfect rondje iig.
Volgens mij moet onder de 1:40 wel kunnen.
http://www.simmods.com/fo....php?&act=ST&f=27&t=11513
Van de Porsche en Lister heb ik al genoeg add-on cars vind ik, maar ik download toch alle officiele add-on cars wel (alleen doet die Newcastle Lister install het atm niet goed). Alleen van de 360 en Marcos zijn nog niet echt veel add-on cars verschenen, zijn m'n twee favo modellen in GTR2002 dus daar wil ik nog meer van
Een 360 Modena carset zou helemaal gaaf zijn.
Tijd voor nieuwe tracks (*hint*Nordschleife*hint*
Nog ff geprobeerd @ Zandvoort en nu begint t gevoel weer te komen (k heb iets van een maand GTR niet opgestart

[ Voor 35% gewijzigd door Zamorano op 20-02-2003 01:01 ]
Verwijderd
Netjes gedaan, ik zie dat je neus eraf ligt trouwens
LOL ja, iets te veel lift-off-oversteer in de Gerlach, en het is helaas niet zo breed daarVerwijderd schreef op 20 February 2003 @ 09:00:
Netjes gedaan, ik zie dat je neus eraf ligt trouwens
En het kan dus idd nog snellerUndeclinable schreef op 19 februari 2003 @ 19:26:
Het kan inderdaad nog veel sneller hoor
[...plaatje...]

Verwijderd
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
dat probleem met die screens had ik eerst ook! maar heb nu fraps 1.9 gedownload en daarmee kan ik wel screens maken..

Nette tijd trouwens, eens kijken of ik ook die 1:40 in kan duiken.
Waarom had niemand mij verteld dat de auto van Rossi ook in de GT mod zat?

#46, inclusief helmpje

En nog ff de Rossi-stijl toepassen, natuurlijk