Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Ik wil wel de link van mijn website wel geven hoor. Die gaat alleenmaar over FTP. :)[/quote]Zou idd wel makkelijk wezen
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
En nee, ik ga geen pubs en privs posten.
Veel te veel mensen beginnen deze te ontdekken en het wordt dus ook veel te druk.
Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat alle boards private gaan.
Helaas, maar niet te stoppen.
Verwijderd
Ik heb nu flashfxp maar wat heb je er aan om een bestand van server1 naar server2 te copieren?[/quote]Stel je hebt 10 GB aan films (van je eigen hond op het strand natuurlijk) op een server staan. En je wilt dat delen met andere mensen. Dan is het verrekte handig als je dat op de snelheid van de 2 FTP-servers over kunt zetten naar een andere server, als de 1e niet goed meer werkt.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
als je FXP wilt gebruiken moeten de servers het wel ondersteunen...[/quote]Alleen de ontvangende is genoeg .. toch
deze ftp moet het 500 commando verstaan ...
fxp'en wil dus alleen van:
unix > nt
unix > unix
nt > nt wilt dus niet omdat die dat niet begrijpt
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
nee dan sleep je ze gewoon op hdOp dinsdag 15 januari 2002 18:38 schreef qweenix het volgende:
Maar hoe kan je dan dingen downloaden van die server naar je eigen pc? Moet je dan zelf een FTP server opzetten ofzo?
Verwijderd
Als je een beetje snelle verbinding hebt kan je dat doen jah, maar je kan net zo goed alles downen door gewoon te connecten naar die ftp server. Maakt geen verschil. FXP is eigenlijk alleen handig als je bijv op de uni een ftp hebt en je zit zelf bijv. volgende week in America met een retesnelle verbinding, kan je die vullen met je videotje voor je projectje oid. Dat alles vanuit je luie stoel thuis, met je 56k modempje en dan toch met een 100+ KB/s (of zelfs MB/s als je geluk hebt).Op dinsdag 15 januari 2002 18:38 schreef qweenix het volgende:
Maar hoe kan je dan dingen downloaden van die server naar je eigen pc? Moet je dan zelf een FTP server opzetten ofzo?
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Lijkt me zowieso wel handig. Op FXP boards staan toch ook links naar ftp-servers als ik het goed heb? (nee GEEN links aub)Op dinsdag 15 januari 2002 18:45 schreef BananeKoning het volgende:
[..]
Als je een beetje snelle verbinding hebt kan je dat doen jah, maar je kan net zo goed alles downen door gewoon te connecten naar die ftp server. Maakt geen verschil. FXP is eigenlijk alleen handig als je bijv op de uni een ftp hebt en je zit zelf bijv. volgende week in America met een retesnelle verbinding, kan je die vullen met je videotje voor je projectje oid. Dat alles vanuit je luie stoel thuis, met je 56k modempje en dan toch met een 100+ KB/s (of zelfs MB/s als je geluk hebt).
Verwijderd
tegenwoordig zijn er nt5 servers die fxp ondersteunenOp woensdag 08 november 2000 00:47 schreef Steffie het volgende:
de ontvangende ondersteund fxp over het algemeen wel .. het gaat juist om de server (ftp met de orginele data)
deze ftp moet het 500 commando verstaan ...
fxp'en wil dus alleen van:
unix > nt
unix > unix
Verwijderd
UiteraardOp dinsdag 07 november 2000 23:34 schreef Mr. B. het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>(van je eigen hond op het strand natuurlijk)
[/quote]
IDD het gaat gewoon van de ene FTP naar de andere FTP server
[off topic]
ik heb geen hond
[/off topic]
de vraag was: Wat is FXP ?Op dinsdag 15 januari 2002 18:50 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
zijn antwoord was: Frontpage eXPress
ik zal mijn antwoord maar achterwege laten
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
ooit wel eens van een wingate gehoord?Op woensdag 08 november 2000 00:47 schreef Steffie het volgende:
en FXP staat voor File eXchange Protocol.
Shit doesn't happen. Shit is made by assholes.
Dit topic is gesloten.