Kan ik nick change krijgen naar Coltie
???
???
Nee, zie ook de richtlijnen in SM en Nickchange : eenmalig wordt toegestaan.Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 21:25:
hmmm, en dan mag je niet nog een nickchange?
sorry dattie verkeerd staat
volgens de FAQ mag je idd maar één nickchangeVerwijderd schreef op 14 December 2002 @ 21:25:
hmmm, en dan mag je niet nog een nickchange?
en kloons mogen ook niet....
[ Voor 33% gewijzigd door veldmuis op 14-12-2002 21:28 . Reden: kwoot toegevoegd ]
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Bovendien raak je dan je General Chat-acces kwijt (SG, HK, NSTM en TF)Geen clone accounts of account sharing.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 21:32 ]
Je kunt geen accounts verwijderen, dan ontstaan er namelijk gaten in de database, postings die jij hebt gemaakt bijvoorbeeld. Nogmaals: Kloon-accounts zijn niet toegestaan, ook omdat bijvoorbeeld notes (je eventuele OW's) dan niet mee gaan. Als ze er achter komen wordt je alsnog geband.Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 21:30:
is ook geen kloon, ik verwijder deze account eerst netjes hoor
edit: als ik zou zien waar ik dat kon doen
Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 21:35:
dan zit er nog maar 1 ding op:
deze nick houdendus dat wordt em dan
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Verwijderd
en wellich is er al iemand op de fp die die nick heeft en dan heb je dus gewoon pechVerwijderd schreef op 15 December 2002 @ 00:12:
Maurice: 1 nickchange is 1 nickchange, en er zijn geen truukjes om een tweede te krijgen. Behalve dan misschien die van Erkens, maar als dat werkt, dan ook maar 1 keer en bovendien alleen als je geen FP account hebt...
Behalve dan de mod die voor één dag 'Elske' heette...Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 00:12:
Maurice: 1 nickchange is 1 nickchange, en er zijn geen truukjes om een tweede te krijgen. Behalve dan misschien die van Erkens, maar als dat werkt, dan ook maar 1 keer en bovendien alleen als je geen FP account hebt...
[ Voor 15% gewijzigd door Dark Blue op 16-12-2002 00:29 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
En een mod/admin die zomaar een spatie in z'n naam kreeg. Tsja...Dark Blue schreef op 16 december 2002 @ 00:27:
[...]
Behalve dan de mod die voor één dag 'Elske' heette...tel maar uit.
mensen die hier hoopvol van worden: dit was slechts een geintje, so don't try this at home...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Comes with the job.Delphi schreef op 16 December 2002 @ 00:34:
[...]
En een mod/admin die zomaar een spatie in z'n naam kreeg. Tsja...
That's the spiritsaviour schreef op 16 December 2002 @ 02:08:
[...]
Comes with the job.
Doe toch niet zo moelijk ajb.
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Forget your fears...
...and want to know more...
Oeh, hij wel en ik niet!!111Delphi schreef op 16 December 2002 @ 00:34:
[...]
Het is dat ik al een FP account hebVerwijderd schreef op 15 december 2002 @ 22:34:
de frontpage kan niemand vinden onder die nick, misschien heb je dus geluk
Human Bobby
maar dat is (naar mijn mening) niet echt een nickchange, meer een opmaak (hoewe dat wel onder een nickchange valt)Delphi schreef op 16 December 2002 @ 00:34:
[...]
http://hawvie.deviantart.com/
Nee _als je blieft_ niet, dan krijgen we tweakers met msn namen .... brrrrYogho schreef op 17 december 2002 @ 14:12:
Misschien iets voor een nieuwe feature???
Dat je zelf je nick kan veranderen, en dat hooguit 1 keer in de 2 week, zodat er 2 week lang achter je nieuwe nick je ouwe nick staat.
En als ik dan bijvoorbheeld 2 weken * sdomburg als nick neem, dan gaat iemand anders er met m'n nick vandoor...Yogho schreef op 17 December 2002 @ 14:12:
Misschien iets voor een nieuwe feature???
Dat je zelf je nick kan veranderen, en dat hooguit 1 keer in de 2 week, zodat er 2 week lang achter je nieuwe nick je ouwe nick staat.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
[ Voor 18% gewijzigd door HawVer op 17-12-2002 14:19 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Dan zorg je ervoor dat je het maar 1 keer per 3 maand of per 12 maand mag doen.[Airwolf] schreef op 17 December 2002 @ 14:15:
[...]
Nee _als je blieft_ niet, dan krijgen we tweakers met msn namen .... brrrr
Dan herken je nooit meer iemand...
Ik weet (bijna) zeker dat dit er nooit zal komen.
Je kiest toch eenmaal een nick en die hou je toch gewoon ?Yogho schreef op 17 December 2002 @ 14:18:
[...]
Dan zorg je ervoor dat je het maar 1 keer per 3 maand of per 12 maand mag doen.
lijkt me niet erg moeilijk om dat er in te zetten?Door erkens (was eerst merkens)
[rml][ Feat] Nickchange -> Oude naam als status[/rml]Erkens schreef op 17 december 2002 @ 15:50:
ff deels offtopic, in topix stond er een tijdje je oude nick bij iedere post is dit ook mogelijk in React?
zoiets stond er toen bij mij:
[...]
lijkt me niet erg moeilijk om dat er in te zetten?
en het is ook iets duidelijker
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq