Ofwel, een mentaliteits probleem. Ik begin me de laatste tijd steeds meer te storen aan mensen ondermeer hier op GoT die het maar normaal vinden om scheldwoorden (veelal ziektes) te gebruiken in de normale communicatie.
Dit topic is naar aanleiding van BitByter in "Duckstad aan de WEEDZ" waar BitByter (nofi, is slechts een van de vele voorbeelden) een leuk bedoelde strip post, maar hem wel compleet verpest met het laatste vakje. Zijn reactie:
Schelden met ziektes als kanker (en bijvoorbeeld aids, al gebeurt dat minder) kwetst mensen. Het zeggen dat je het probleem niet inziet, kwetst mensen nog meer.
Ander voorbeeld, in Software Algemeen en Windows Operated Systems (ook wel in Network Troubleshooting, maar daar wordt er actief op gemod (
@ Koffie)), het BEWUST trollen van (in dit geval) Microsoft en hun produkten. M$, Mickeysoft, Microschoft, Windoos, Winblows etc. Verwachten mensen nu echt serieuze hulp te krijgen als ze het produkt dat ze gebruiken niet eens serieus bij de naam gebruiken
Als ze het produkt dat haten, laat ze dan linux gebruiken 
Tot zover mijn verhaal, ik hoop dat deze duidelijk is en dat mensen inzien dat er dus daadwerkelijk een mentaliteitsprobleem is. Hopelijk komt de crew met iets om deze (vanuit mijn ogen geziene) verpaupering van GoT te verminderen, want voor mij (en zeker anderen ook) wordt het lezen op GoT steeds minder leuk door deze "stoere" mensen.
Dit topic is naar aanleiding van BitByter in "Duckstad aan de WEEDZ" waar BitByter (nofi, is slechts een van de vele voorbeelden) een leuk bedoelde strip post, maar hem wel compleet verpest met het laatste vakje. Zijn reactie:
Mag, is zijn mening, maar ik zie niet in waarom hij daar in de strip mensen gaat uitschelden voor kankerlijers. Hierna volgt een discussie (helaas in HK, zal niet serieus doorgaan) die ik liever in LA had gezien, vandaar dat ik dit topic start.ff zonder gijn, ik vond het wel lollig
Schelden met ziektes als kanker (en bijvoorbeeld aids, al gebeurt dat minder) kwetst mensen. Het zeggen dat je het probleem niet inziet, kwetst mensen nog meer.
Ander voorbeeld, in Software Algemeen en Windows Operated Systems (ook wel in Network Troubleshooting, maar daar wordt er actief op gemod (
Tot zover mijn verhaal, ik hoop dat deze duidelijk is en dat mensen inzien dat er dus daadwerkelijk een mentaliteitsprobleem is. Hopelijk komt de crew met iets om deze (vanuit mijn ogen geziene) verpaupering van GoT te verminderen, want voor mij (en zeker anderen ook) wordt het lezen op GoT steeds minder leuk door deze "stoere" mensen.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson