Hallo allemaal!,
sinds een paar weekjes heb ik een probleem.
Als ik op internet zit (kep nog een 56k6 lijn
) dan start mijn pc soms helemaal opnieuw op! Zonder dat ik iets doe en zonder een waarschuwing te geven, ik heb alleen Winamp aan en als ik die uit doe, heb ik geen probleem. Ook heb ik het probleem dat (weer alleen op internet) mijn shift-toets de hele tijd 'ingedrukt' is, terwijl dat natuurlijk niet zo is. Als ik de shifttoets weer indruk, kan ik wel weer kleine letters typen maar als ik 1 druk, dan krijg ik ! etc etc.
Als ik een paar miljoen keer op shift druk (of na een poosje nog niet uitgetest) dan doet hij weer normaal. Ook gaan m'n 3 lampjes (Num, Caps en Scroll Lock) 1 seconde branden als dat gebeurt en dan gaan ze alledrie uit.. HOE KAN DIT?
Ik heb deze post bij Software en Hardware gepost, omdat ik niet weet waar het probleem zit.
Alvast bedankt, pEeDy
sinds een paar weekjes heb ik een probleem.
Als ik op internet zit (kep nog een 56k6 lijn
Als ik een paar miljoen keer op shift druk (of na een poosje nog niet uitgetest) dan doet hij weer normaal. Ook gaan m'n 3 lampjes (Num, Caps en Scroll Lock) 1 seconde branden als dat gebeurt en dan gaan ze alledrie uit.. HOE KAN DIT?
Ik heb deze post bij Software en Hardware gepost, omdat ik niet weet waar het probleem zit.
Alvast bedankt, pEeDy