rook machine in pc

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt met wel een leuk idee om een rook machine in mijn pc te plaatsen :D , alleen het probleem is dat die dingen warm worden, ik heb al gesearched enzo maar niks gevonden.
En In zo'n disco zaak zijn de kleinste rookmachine's die ze verkopen nog zo groot als een schoendoos. Zijn er zo'n dingen op de markt of heeft iemand zelf misschien ooit zo'n ding gemaakt? Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die zijn volgens mij makkelijk zelf te maken

je pakt een spoel (verwarmingselement) door doe je door middel van een pompje vloeistof in pompen en deze vloeistof wordt dan dus verwarmt en verandert in stoom
die stoom is dan de rook
en aan de hand van de soort vloeistof die je pakt kan je je rook bepalen, als in hij blijft vlak boven de grond, gaat omhoog vult de hele kamer al dat soort dingen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Union
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11-2023
gewoon je heatsink weghalen :)
nee geintje, maar mischien kun je z'n grote waterkoel-kast gebruiken,
die hebben nog een heel gedeelte over,
maar hou wou je m aansturen?
elke keer als je ge fraqt word, de hele kamer vol rook? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Is wel een leuk id. Maar ik wee nie of dat echt goed is voor je pc, maar je ken het proberen :)

btw: Welkom op GoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Denk niet dat je die rookzooi echt in je pc wilt hebben.
Bovendien stinkt de rook, en die geur komt gegarandeerd in je kamer.

Zelf heb ik ook wel eens zo'n ding van iemand geleend voor op mijn verjaardagsfeesje (lang geleden....) Toen sloeg ie op hol en kreeg ik m niet meer uit... :D Hele tuin vol met een dikke en witte rookwolk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFizban
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08 15:26

McFizban

Hackito ergo sum.

Als die rook neerslaat dan laat het een vettig laagje achter. Na een paar min. in je PC aan te hebben gestaan zit je hele binnenkant vol met die troep. Dit zal je cd-rom speler/brander en je floppy drive niet leuk vinden. Als de rook ook nog door het luchtfilter van de HD('s) heen gaat dan kun je die ook in een klap weggooien (gegarandeerde HD crash. Je koppen blijven op de harddisk vastplakken en worden van de armpjes afgetrokken).
Met andere woorden: Don't try this at home!

Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 22:30

jjwa

CZ3 tentmuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-08 15:03

BCM

De rookmachines gebruiken parafine. heeft heel licht een luchtje en laat bij veel gebruik een witte waas achter.
Misschien moet je eens gaan kijken bij modelbouwwinkels die ook spul leveren voor boten. Dr is een set (robbe of Graupner) die mbv een verwarmingsspoel en bijgeleverde vloeistof rook maakt.
Ik weet niet of het resten achterlaat of stinkt.

Cedo Nulli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03 16:26
Die vloeistof is op waterbasis en laat een vettig laagje achter op alles wat er in je kamer is, dus verplicht schoonmaken na elk rookpluimpje... :(

PC is allegisch voor vocht en vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:42

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

McFizban schreef op 13 december 2002 @ 13:42:
Als de rook ook nog door het luchtfilter van de HD('s) heen gaat dan kun je die ook in een klap weggooien (gegarandeerde HD crash. Je koppen blijven op de harddisk vastplakken en worden van de armpjes afgetrokken).
Ik kan me vergissen, maar volgens mij worden HDs luchtdicht afgesloten nadat ze in een clean room in elkaar zijn gezet.
Met andere woorden: Don't try this at home!
Goed advies

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 13:35:
die zijn volgens mij makkelijk zelf te maken

je pakt een spoel (verwarmingselement) door doe je door middel van een pompje vloeistof in pompen en deze vloeistof wordt dan dus verwarmt en verandert in stoom
die stoom is dan de rook
en aan de hand van de soort vloeistof die je pakt kan je je rook bepalen, als in hij blijft vlak boven de grond, gaat omhoog vult de hele kamer al dat soort dingen dus
condens in je kast, zal je PC leukvinden

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me wel cool. Er voor zorgen dat je pc een beetje op een verhoog staat en dan rook vanonder je pc laten komen!! spooky!!!!

Of er een aafstandsbediening voor maken en telkens er iemand aan je pc komt waarvan je het niet wil kan je het aanleggen: "Kijk nu wat je gedaan hebt, ERUIT!" :d

Maak toch maar een filmpje als je er mee klaar bent. Ik wil het effect er wel van zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

http://www.thinkgeek.com/cubegoodies/toys/5b4a/

mischien iets om te modden en dan neerzetten?

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 13:48:
[...]
Maak toch maar een filmpje als je er mee klaar bent. Ik wil het effect er wel van zien
Je bent niet de enige :P

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Mr. Liu schreef op 13 december 2002 @ 13:46:

Ik kan me vergissen, maar volgens mij worden HDs luchtdicht afgesloten nadat ze in een clean room in elkaar zijn gezet.

[quote]

kijk ff op je HD daar zit een gaatje op met meestal de tekst ... do not cover ! zegt dat genoeg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Liu schreef op 13 December 2002 @ 13:46:
[...]

[...]

Goed advies
je vergist je :P

een harddisk is niks afgesloten aan, naja hijs voor stof afgesloten. er zit een kleine luchtfilter in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

[quote]Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 13:52:
[quote]Mr. Liu schreef op 13 december 2002 @ 13:46:

kijk ff op je HD daar zit een gaatje op met meestal de tekst ... do not cover ! zegt dat genoeg ?
Tijdje terug dat ik daar op gelet heb, ik herhaalde alleen maar wat me 10+ jaar geleden verteld is. Zal vanavond thuis eens kijken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Union
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11-2023
mischien een beetje zweverig, maar je kan mischien ook wel een soort doorzichtige kast in of om je kast maken en daar de rook in laten spuiten,
als je heel weinig doet zal dat er wel leuk uitzien,
het is in ieder geval een stuk beter voor je computer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Mr. Liu schreef op 13 december 2002 @ 13:46:
[...]
Nee dat zegt niet genoeg want hij is dus wel degelijk luchtdicht afgesloten.
Weet je wat er onder die breather-hole zit?
Nou, ik wel!

Buitenkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Picture%20166.jpg

Binnenkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Picture%20167.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door insan1ty op 13-12-2002 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

sorry dat ik even een interrupt stuur, maar het idee is leuk maar niet haalbaar, omdat het warmte element dat je nodig heb (lijkt mij) lastig is te isoleren van zijn hitte als het zo klein wordt. Lijkt mij gewoon risky business.

Anyway's de leuzen die hierboven staan over vocht en vet en weet ik het allemaal ... is niet van toepassing ... MITS je de goede vloeistof gebruikt.

Korte uitleg over vloeistof mogelijkheden (dit moet toch op het i-net staan ergens)....
-Het werkt met Water, maar je gaat dat niet willen omdat je dan inderdaad een water balletkrijgt in je pc-kast en je componenten doen dan niet au! maar poef en over is de FuN.
-Het kan met vloeistof op olie basis... das leuk, maar ik krijg daar last van mijn longen van en er blijft een olie film in je kast, om je kast en in de buurt van je kast hangen als neergeslagen (olie) condens van het gebruikte spul
-Er is ook een vloeistof op waterbasis (duurste spul wat er is van de 3). Ook hier heb je kwaliteitsmaten in, maar deze zijn altijd beter dan de andere drie. In de waterbasis worden allemaal spulletjes gedaan zodat de vluchtigheid van de vloeistof toeneemt. Het condens (als het al ontstaat) verdampt erg snel.
Ander voordeel van dit laatste spul is dat het geen stroomgeleid. De brandweer gebruikt dit spul niet voor niets in ontruimingstrainingen met openbare gebouwen.

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

insan1ty schreef op 13 December 2002 @ 14:08:
[...]

Nee dat zegt niet genoeg want hij is dus wel degelijk luchtdicht afgesloten.
Weet je wat er onder die breather-hole zit?
Nou, ik wel!

Buitenkant:
[afbeelding]

Binnenkant:
[afbeelding]
een hd is niet luchtdicht hoor
het lijkt misschien alsof hij dicht is maar dat is hij dus echt niet

als hij echt dicht is zoals jij zegt waarom maken ze die gaatjes er dan in???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
VisionMaster schreef op 13 december 2002 @ 14:10:
sorry dat ik even een interrupt stuur, maar het idee is leuk maar niet haalbaar, omdat het warmte element dat je nodig heb (lijkt mij) lastig is te isoleren van zijn hitte als het zo klein wordt. Lijkt mij gewoon risky business.

Anyway's de leuzen die hierboven staan over vocht en vet en weet ik het allemaal ... is niet van toepassing ... MITS je de goede vloeistof gebruikt.

Korte uitleg over vloeistof mogelijkheden (dit moet toch op het i-net staan ergens)....
-Het werkt met Water, maar je gaat dat niet willen omdat je dan inderdaad een water balletkrijgt in je pc-kast en je componenten doen dan niet au! maar poef en over is de FuN.
-Het kan met vloeistof op olie basis... das leuk, maar ik krijg daar last van mijn longen van en er blijft een olie film in je kast, om je kast en in de buurt van je kast hangen als neergeslagen (olie) condens van het gebruikte spul
-Er is ook een vloeistof op waterbasis (duurste spul wat er is van de 3). Ook hier heb je kwaliteitsmaten in, maar deze zijn altijd beter dan de andere drie. In de waterbasis worden allemaal spulletjes gedaan zodat de vluchtigheid van de vloeistof toeneemt. Het condens (als het al ontstaat) verdampt erg snel.
Ander voordeel van dit laatste spul is dat het geen stroomgeleid. De brandweer gebruikt dit spul niet voor niets in ontruimingstrainingen met openbare gebouwen.
Het kan wel >:) , heb ik zojuist ondekt, in de modelbouw hebben ze van die rookmachinetjes voor in zo'n modeltreintje, werken op 12v en kosten zo'n 25 euro, en in zo'n treintje zit ook een hoop elektronica (zelf gezien) en anders plaats je hem buiten je pc en leidt je de rook d.m.v. een luchdicht slangetje naar je pc: Ik zal zeker pics posten, maar dat kan nog wel ff duren, ik moet eerst nog en window en fan's enz plaatsen :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

sleeping_holow had pas eens zijn airflow getest. aleen was de rook er binnen 2 tellen weer uit (5 casefan's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 14:27:
[...]

een hd is niet luchtdicht hoor
het lijkt misschien alsof hij dicht is maar dat is hij dus echt niet

als hij echt dicht is zoals jij zegt waarom maken ze die gaatjes er dan in???
Nou dan zal ik dat vast verklappen...
Het heeft te maken met omgevingstemperatuur. Stel die wordt opeens hoog, bijvoorbeeld omdat je je HD van buiten[koud] naar binnen[warm] haalt.
Lucht die in de HD zit moet uit kunnen zetten, dus dat witte rubbertje wordt omhoog geduwd waardoor de lucht uit kan zetten doordat er meer ruimte is.
Snapte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

insan1ty schreef op 13 december 2002 @ 14:41:
[...]

Nou dan zal ik dat vast verklappen...
Het heeft te maken met omgevingstemperatuur. Stel die wordt opeens hoog, bijvoorbeeld omdat je je HD van buiten[koud] naar binnen[warm] haalt.
Lucht die in de HD zit moet uit kunnen zetten, dus dat witte rubbertje wordt omhoog geduwd waardoor de lucht uit kan zetten doordat er meer ruimte is.
Snapte.
je verhaal snap ik wel maar waarom zit er dan in verschillende schijven die ik uit elkaar gesloopt heb zat achter zon gaatje een buisje
in dat buisje zat een papieren buisje
en in dat papieren buisje zat een soort van zand
en raad eens.. je kan door dat buisje heen blazen als je genoeg druk erop zet
en nee dat is geen lucht die er langsaf gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCM
  • Laatst online: 11-08 15:03

BCM

Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 14:29:
[...]

Het kan wel >:) , heb ik zojuist ondekt, in de modelbouw hebben ze van die rookmachinetjes voor in zo'n modeltreintje, werken op 12v en kosten zo'n 25 euro, en in zo'n treintje zit ook een hoop elektronica (zelf gezien) en anders plaats je hem buiten je pc en leidt je de rook d.m.v. een luchdicht slangetje naar je pc: Ik zal zeker pics posten, maar dat kan nog wel ff duren, ik moet eerst nog en window en fan's enz plaatsen :*) .
Wat ik al zei. Maar In zon treintje zit over het algemeen niet veel electronica en zeker niet zo gevoelig als een PC. Dus dat vind ik geen goede motivatie. Blijft het vocht en vet probleem de rook komt namelijk UIT het treintje en gaat er niet in. Blijft uitkijken....

Cedo Nulli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan het doen met vloeibaar stikstof, als het warm wordt krijg je ook mooie wolken, bovendien koelt het je kast ook gelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Een rookmachine blaast een soort stof uit.. dit is nog een beetje vochtig.. dus je hele pc komt onder die troep te zitten.. en als dit geleid heb je dus een probleem.. dan is je PC kapot.. ik zou het in iedergeval niet proberen.. ik heb zelf een rookmachine.. alleen als ik mijn kamer goed blanc zet.. (heb ik wel eens gedaan :) ) dan voelt de hele vloerbedekking nat en plakkerig aan.. dus geen goed idee nogmaals

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 15:18:
je kan het doen met vloeibaar stikstof, als het warm wordt krijg je ook mooie wolken, bovendien koelt het je kast ook gelijk :D
weet je wat dat kost :X :7

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 15:18:
Is weer eens wat anders dan een water koeling ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Looki schreef op 13 December 2002 @ 15:35:
[...]
weet je wat dat kost :X :7
Allicht een stuk minder dan vloeibaar helium >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens bij van die modelbouw winkels. Je hebt van die kleine treintjes waar stoom uitkomt om het, je raad het al, op een stoomtrein te laten werken. Is niet veel stoom, maar wel erug klein. Kan je misschien wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BCM schreef op 13 december 2002 @ 15:09:
[...]

Wat ik al zei. Maar In zon treintje zit over het algemeen niet veel electronica en zeker niet zo gevoelig als een PC. Dus dat vind ik geen goede motivatie. Blijft het vocht en vet probleem de rook komt namelijk UIT het treintje en gaat er niet in. Blijft uitkijken....
Ik heb er 4 ( 3 outgoing air) Case fan's in zitten, dus die rook zal niet echt de kans krijgen om neer te slaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zet die rook dingentjes in mijn kast gewoon een stukje voor mijn fan's (met led's :) zodat de rook er meteen uitgaat, dan kan het toch wel, of denkt iemand dat dit een slecht idee is? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of iemand het al gezegd heeft (had geen zin om alles te lezen) maar bij Blokker heb je vaak van die fonteintjes met een kikker ofzow. Voor 30 pleuro en daar zit weleens zo'n 'smoker' in. Dus koop zo'n ding, geef de fontein aan je ma, en rip dat pompje eraf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het risico niet nemen, maarja wie ben ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 11-08 15:14

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 01:45:
[...]

Ik heb er 4 ( 3 outgoing air) Case fan's in zitten, dus die rook zal niet echt de kans krijgen om neer te slaan denk ik.
Nog wordt je spul dan vettig....
Ik heb een eigen drive-in en na elke avond halen we al het spul los om het te ontvetten.... (De smoker staat niet eens in de buurt van de amps / controllers)
Niet goed plan dus ;)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet het, maak een gaatje in je pc, hang er een bakje onder, stop een sigaar in het gat en steek em aan.... dat zal vast wel veilig zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleeping_hollow
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

Een rookmachine verwarmt een speciale "vettige" vloeistof. Deze zet zich in wite rook om als het verwarmt wordt. Als je deze rook in bv een fles spuit, en je wacht een paar minuten, dan zal je zien dat de rook weer is teruggegaan naar de vettige vloeistof. Het is dus niet slim om een grote hoeveelheid hiervan in je case te spuiten.

Ik had laatst mijn airflow met zo'n machine getest. Binnen 1 sec was de rook weer uit mijn case weg. :*)

Het is dus niet aangeraden om een rook-doos in je case te bouwen.

You are free to do as we tell you to

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet aan teraden... Alles gaat stinken en stuk.. geprobeert met een ouder 486.. Het ziet er erg mooi uit maar naar een uurtje doet je pc dus helemaal niks meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMiKeY schreef op 13 december 2002 @ 13:47:
[...]

condens in je kast, zal je PC leukvinden
idd. te veel risico op sluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1234
  • Laatst online: 25-11-2014
Euh, het kan ook anders. Je bouwt dat rookmachientje in je pc, de uitgang maak je een slangetje oid aan en die leid je naar 1 van je casefans. De casefan zuigt de rook meteen naar buiten. Heb je dus hoogstens een vettige fan. Dan heb je alsnog het rokende-pc effect en geen vettige pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFizban
  • Laatst online: 11-08 15:26

McFizban

Hackito ergo sum.

Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 11:37:
Ik weet niet of iemand het al gezegd heeft (had geen zin om alles te lezen) maar bij Blokker heb je vaak van die fonteintjes met een kikker ofzow. Voor 30 pleuro en daar zit weleens zo'n 'smoker' in. Dus koop zo'n ding, geef de fontein aan je ma, en rip dat pompje eraf :D
Die "smoker" is een ultrasoon vernevelaar. Dit ding zet water om in mist (hele fijne waterdruppeltjes).
Ik heb voor de gein ook zo'n ding gekocht. Als je hem 5 minuten aanzet is alles binnen een straal van 1 meter zeiknat.
Dit ding is leuk voor buiten of een badkamer, maar niet in je woonkamer en zeker niet in je PC.

Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-08 11:51
maak een dubbele wand van plexi ofzow bij je window, en laat daarlangs rook of mist of whatever daarlangs gaan, als je da goed isoleert heb je nergens last van lijkt me zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij aquariumzaken verkopen ze hele kleine rook-modules, een vriend van mij heeft deze in zijn palludarium voor gifkikkers staan, misschien kun je daar iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-08 10:40

Demo

Probleemschietende Tovenaar

LiquidSmoke schreef op 14 December 2002 @ 14:10:
maak een dubbele wand van plexi ofzow bij je window, en laat daarlangs rook of mist of whatever daarlangs gaan, als je da goed isoleert heb je nergens last van lijkt me zo
Dat zou een idee kunnen zijn. Maar een rookmachine in je kast midden tussen de hardware dat is dus echt sloperij!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DarkShadow-
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Het is echt een slecht plan, die rook is echt slecht voor je PC. Maarja als je dat ervoor over hebt. Of als je toch iedere 2 maanden zonodig moet upgraden omdat je anders achter loopt, dan is het geen ramp.

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer es van dat spul wat altijd rond de benen van Ad Visser hing bij TopPop. Dit komt niet uit een rookmachine maar is een spullie wat je in water moet mikken en dan mist geeft. Weet effe niet hoe het heet, volgens mij moet een leverancier van Theaterspullen je wel verder kunnen helpen. Blijft ook erg mooi laag hangen.

Of het goed voor je PC is betwijfel ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 14:15

we_are_borg

You will Comply

Ga eens naar deze site even zoeken op rookmachine dan vind je deze Rookmachine f-80 160.430 die is 150 x 175 x 320 mm (hxbxd) groot. En daar onder staat de rookvloeistof, daarbij staat bij juist gebruik laat het geen residu achter.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zet wel een rookmachintje in een p75 die ik nog heb en dan zie ik wel of dat hij het volhoud,want ik wil gewoon zoiets vet's in mijn case, het moet gewoon mogelijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Laatst online: 20:51

sapphire

Die-hard pruts0r

>:) inbouwen man! en maak dan meteen een paar foto's, kan je ze hier mooi plaatsen: toepaselijk topic O-) })

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCBJ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-11-2021
hier stond iets doms

[ Voor 96% gewijzigd door DCBJ op 15-12-2002 20:38 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Laatst online: 26-07 09:04

Twan V

...en er stralend uitzien

VisionMaster schreef op 13 december 2002 @ 14:10:
...
-Het werkt met Water...
-Het kan met vloeistof op olie basis...
Dit laatste is inderdaad niet schadelijk. Dit wordt ook gebruikt bij brandoefeningen in operatiekamers in ziekenhuizen. Het is echt best steriel.

Maar... De eerste door Visionmaster genoemde vloeistof is ong. € 10,- voor een can van 5L. Die laatste is volgens mij minimaal 10x zo duur. Ik denk dat als je deze vloeistof gebruikt met zo'n modeltreinrokertje, dat het wel moet kunnen.

Let wel: Ik geef geen garantie op wat ik hier zeg :Y)

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is wel erugh kewl zo'n rookmachine in je pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Laatst online: 06:37
je kunt ook een plexicase maken, daarin je pc en dan een grotere plexi case om de plexi case en daartussen dan rook laten komen
Dus:
| O | | |
| K |_____________________| |
|_________________________|

EDIT:
:( hele tekening verschoven grrrr....

[ Voor 6% gewijzigd door tafkaw op 16-12-2002 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Laatst online: 26-07 09:04

Twan V

...en er stralend uitzien

En dan met airducts de lucht exporteren naar buiten? Das een idee!
* Twan V krijgt een casemod-idee en wilde dat hij handiger was :X

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das inderdaad een HEEL geil id :P
ik ga kijken of ik zowiets kan maken

wel jammer dat je het dan niet door je proc koeler geblazen ziet worden :P:P:P ...
nog iets ze hadden t over vettigheid word het plexiglas dan niet vies vettig na verloop van tijd??? en als je t eenmaal gemaakt hebt wordt schoonmaken moeilijk tussen dat plexiglas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
Ik heb het hier ook een keer over gehad met een vriend.
Aleen leek het ons nix doordat er ook warmte en vocht kwijtkomt. Plus dat het veel ruimte in beslag neemt (heb niet alle reacties doorgelezen hoor).
Maarjah als het lukt is het super koel ja =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Spannend :z

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/ph.vanparreeren/site/fotos/lanparty/mei2004/images/20.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 11-08 15:14

chromeeh

the Gnome

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Aber klahr. Maargoed, zelfde effect of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 04:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

Hmmm, iets met ouwe koei en loze schop enzo.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.