Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[LCD] -> uit laptop, hoe aansluiten?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:37

sus

is druk :+

Topicstarter
Ik kan aan een LCD-scherm komen wat uit een oude compaq-laptop komt. Het is een kleuren LCD.

In die laptop zit zo'n platte "kabel" met verschillende print-banen, aangesloten tussen mobo en LCD. Maar in die "kabel" zit een scheur. Die kan ik dus niet gebruiken. Nabestellen bij compaq kan wel, maar kan alleen in US, en kost $90,-

Kan ik dat LCD-scherm alsnog op een of andere manier aansturen, zodat ik hem voor een of ander (nog te bedenken) project kan gebruiken?? Of heb je hiervoor toch die kabel nodig, en andere onderdelen uit de klepdoos.

Ik heb al gezocht in de search e.d., maar daar staat nergens bij wat ik allemaal uit de laptop moet halen om hem werkend te krijgen.

(Indien nodig kan ik hier het type van de laptop posten, maar dan moet ik eerst ff bellen met die persoon van wie de kapotte laptop is).

Verwijderd

Aantal postings 2221

Je zou beter moeten wezen, lees de FAQ eens!!!

Verwijderd

bij mijn compaq was de kabel dus ook kappot :( maar je kan hem zowieso niet op je eigen computer aansluiten. ( kan wel maar dan heb je heele duure kaart nodig ) :) misschien je eigen beamer maken ?

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:37

sus

is druk :+

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 19:18:
Aantal postings 2221

Je zou beter moeten wezen, lees de FAQ eens!!!
Ik heb wel degelijk de FAQ gelezen. Mijn vraag wordt daarin niet beantwoord. Ook met google en de GoT-search heb ik al gezocht.

Mijn vraag luid nl:

Wat moet ik eruit slopen. Heb ik genoeg aan het LCD (met printjes die in de klep zitten), of moet ik daar ook nog het een en ander uit slopen wat op het mobo zou kunnen zitten.

En nu ik de FAQ nogmaals lees, zie ik nu ook een stukkie staan dat dat enorm duur is. Daar heb ik gewoon overheen gekeken.

Verwijderd

SuspiciouS schreef op 12 December 2002 @ 19:33:
[...]
En nu ik de FAQ nogmaals lees, zie ik nu ook een stukkie staan dat dat enorm duur is. Daar heb ik gewoon overheen gekeken.
Laten we het zo zeggen, deze vraag wordt minimaal 1 maal per dag gesteld, dus met de search kom je ook een eind....

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 19:39:
[...]

Laten we het zo zeggen, deze vraag wordt minimaal 1 maal per dag gesteld, dus met de search kom je ook een eind....
Relax man! Zegt hij die 8 postings nodig heeft om een klein probleempje uit te leggen en daarna zoals belooft "vergeet" om de afloop te replyen.... :X

Verwijderd

PWA schreef op 12 December 2002 @ 19:47:
[...]

Relax man! Zegt hij die 8 postings nodig heeft om een klein probleempje uit te leggen en daarna zoals belooft "vergeet" om de afloop te replyen.... :X
Zegt hij die niet lezen kan, laatste bericht: [rml][ *.001 *.002 etc] Hoe te extracten[/rml]/

Lezen, das het vak waar veel GoT-ers problemen mee hebben.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Faq-vraag
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.