Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[*.001 *.002 etc] Hoe te extracten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal bestanden met de volgende extensie's en dezelfde naam

Dus test.001 en test.002 maar hoe pak je die sooi uit??? Er zit ook een .rar bstand bij.

Wat ik al gedaan had was het volgende, alles renamen naar *.r01 *.r02 etc, maar hij extract dan alles, maar aan het einde geeft hij een rijtje foutmeldingen met dat het ingesloten bestand corrupt is.

Doe ik nou iets fout? Ik pak ze trouwens gewoon met WinRAR uit....

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:09

TrailBlazer

Karnemelk FTW

zou ook nog arj kunnen zijn die deed het ook zo dacht ik

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
de rar openen met winrar...als dat aangeeft dat het corrupt is, is dat archive waarschijnlijk kapot :)

je kan wel repair proberen..zit ook in winrar :)

[edit]
TrailBlazer schreef op 10 december 2002 @ 18:43:
zou ook nog arj kunnen zijn die deed het ook zo dacht ik
als er een .rar bijzit? ;)

[ Voor 44% gewijzigd door veldmuis op 10-12-2002 18:44 ]

Verwijderd

Niet nodig, gewoon test.001 Open With, en dan winrar kiezen. En veldmuis opmerking natuurlijk O-)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 18:44 ]

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-11 23:47
Probeer idd de repair eens.....
Doet vaak wonderen :)

[ Voor 28% gewijzigd door FitNiX op 10-12-2002 18:44 ]

Verwijderd

kan van alles zijn, .001 .002.. het riekt naar een iso of movie (zeker files van 15 meg ;))
en als je 1 zown file mist extract ie wel maar krijg je ook aan het eind dat het bestand currupt is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan ze dus wel openen, maar op her allerlaats geeft hij dus die foutmelding, maar zou ARJ helpen???

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 12:18
gewoon de .001 openen met winrar, klaar, dan op extract button klikken, klaar.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
gewoon de .001 openen met winrar, dan kan je alles zo uitpakken..
suc6

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 18:44:
kan van alles zijn, .001 .002.. het riekt naar een iso of movie (zeker files van 15 meg ;))
en als je 1 zown file mist extract ie wel maar krijg je ook aan het eind dat het bestand currupt is.
Nee, want ik had er eentje vergeten en dan geeft hij meteen een melding..... (Miste 1kb :P )

Verwijderd

Topicstarter
RedHat schreef op 10 December 2002 @ 18:45:
gewoon de .001 openen met winrar, klaar, dan op extract button klikken, klaar.
Zeker weten? Dan ga ik alles terug renamen namelijk.

Verwijderd

wat is het dan.. een iso van een ftp? dan heeft RedHat zeker gelijk

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
*.001 en *.002 etc. krijg ik als ik via WIndows Commander een grote file in meerdere delen splits... kan je daarmee niet iets proberen?

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 00:20

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Waarschijn zijn de files gesplitst met het een of ander. Je moet sowieso alles terug renamen. Trouwens, zat er geen batch file bij? Die kopieert dan alles nl. weer tot 1 grote file.

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Topicstarter
WhizzCat schreef op 10 December 2002 @ 18:50:
Waarschijn zijn de files gesplitst met het een of ander. Je moet sowieso alles terug renamen. Trouwens, zat er geen batch file bij? Die kopieert dan alles nl. weer tot 1 grote file.
Er zat ook een *.sfv bestand bij, die's om te checken of de bestanden correct zijn toch??? Dan ga ik die namelijk maar eens ff bekijken

Verwijderd

zou idd ook een gesplitte file kunnen zijn. moet je es proberen te joinen met HJSplit

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 18:51:
zou idd ook een gesplitte file kunnen zijn. moet je es proberen te joinen met HJSplit
psies en dat sfv bestand heeft imho toch geen enkel nut, als je files kapot zijn dan zijn ze kapot en kan je ze niet repareren tenzij er een controle set bij zit, meestal par's.

Ik denk gewoon dat je ze lekker allemaal achterelkaar in 1 grote file moet plakken.

Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Fludizz schreef op 10 december 2002 @ 18:48:
*.001 en *.002 etc. krijg ik als ik via WIndows Commander een grote file in meerdere delen splits... kan je daarmee niet iets proberen?
Dit ga ik nu ff proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens net iets heel erg fout gezegd, er zit geen .rar bestand in!!!

(Dat heb ik er zelf al van gemaakt, dus alleen *.001, *.002 etc bestanden!!)

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

aha... dat verklaart een hoop, waarschijnlijk heeft redhat dan toch gelijk. Kijk eens of dat wil.

Verwijderd

Topicstarter
Zo gedaan en krijg de volgende melding:

! CRC failed in SDF_SDD.BIN. The file is corrupt

Maar het vreemde is dat ik met dat sfv bestand heb gechecked en alle code's kloppen gewoon....

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 19:16:
Zo gedaan en krijg de volgende melding:

! CRC failed in SDF_SDD.BIN. The file is corrupt

Maar het vreemde is dat ik met dat sfv bestand heb gechecked en alle code's kloppen gewoon....
Tja, je kan wat repair tools proberen (www.google.nl, www.download.com) maar veel kans geef ik je helaas niet .

Verwijderd

Topicstarter
Keesjes heeft niet goed gekeken, er zitten twee exact dezelfde bestanden bij.... Keesjes probeert nu andere server en over een half uurtje laat hij het weer weten

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

als het dan nog niet lukt probeer dan zoals eerder gezegd hjsplit :)
http://www.freebyte.com/hjsplit/

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Dielie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 20:29

Dielie

*BURP!*

RAR versie updaten naar de laatste (in oudere versies worden de 00x extensies niet herkend als multiple volume). Dan RAR.EXE draaien en het eerste bestand (.001?) openen in RAR.

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 10:24

Eraser127

Nijkerk

Dielie schreef op 10 December 2002 @ 19:36:
RAR versie updaten naar de laatste (in oudere versies worden de 00x extensies niet herkend als multiple volume). Dan RAR.EXE draaien en het eerste bestand (.001?) openen in RAR.
als het goed is en je extract die .rar dan neemt ie de andere ook mee.

edit:
was een multiple RAR niet .r01?

[ Voor 8% gewijzigd door Eraser127 op 10-12-2002 19:48 ]

My Discogs

Verwijderd

Topicstarter
Eraser127 schreef op 10 december 2002 @ 19:47:
[...]

als het goed is en je extract die .rar dan neemt ie de andere ook mee.

edit:
was een multiple RAR niet .r01?
Is dus geen .rar

En nee, eerste bestand heet dan .rar die daarna .ro1

Verwijderd

Alle files, behalve de laatste r.XX moeten precies even groot zijn.
Voorbeeld:
test.r00 (14,3 MB)
test.r01 (14,3 MB)
test.r02 (14,3 MB)
test.r03 (14,3 MB)
test.r04 (14,3 MB)
test.r05 (14,3 MB)
test.r06 (9 MB)
test.rar (250 KB)
De .rar mag ook een andere grote hebben. Degene die kleiner is, moet je ff opnieuw downloaden :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 19:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Alles klopt nu, laatste bestand download nu, diegene die net ook fout was is nu met de goede code..... Dan ga ik opnieuw proberen.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

extensie maakt niet zoveel uit. Meestal is het .r?? maar soms ook gewoon 3 getalletjes.
Je kan met die .svf file trouwens kijken welke file niet goed is (met WinSVF ofzoiets bijvoorbeeld), weet je tenminste welke file je opnieuw moet downloaden

Verwijderd

Timpie schreef op 10 December 2002 @ 20:00:
extensie maakt niet zoveel uit. Meestal is het .r?? maar soms ook gewoon 3 getalletjes.
Je kan met die .svf file trouwens kijken welke file niet goed is (met WinSVF ofzoiets bijvoorbeeld), weet je tenminste welke file je opnieuw moet downloaden
Ah, das erg handig om te weten :>

Verwijderd

Topicstarter
Timpie schreef op 10 december 2002 @ 20:00:
Als je goed leest zie je dat ik door die manier erachter ben gekomen dat er twee verkeerde bestanden bijzaten....

MAAR HIJS NU GOED!!!!

Ik ga Gamen, |\/|@zzel!!
Pagina: 1