ok, wat doe je als je de hele dag binnen zit omdat het te koud is om op de fiets te stappen en wat leuks te gaan doen? juist, menig mens krijgt dan hele rare ideen. zoals ik vandaag. menig tweaker had het er al over gehad "zet je pc buiten voor extreme luchtkoeling". aangezien ik me toch verveelde dacht ik "laat ik ook eens een onzinnige bijdrage leveren aan GoT.
spec's: msi kt3 ultra2, msi gf4 mx440 tv out, AMD XP2000+, 80 gig WD.

eerst alles naar buiten slepen...

om vervolgends een spartaanse opstelling te maken....

heel erg lastig....je password invoeren met winterhandschoenen aan

we deden het als volgd: alle 3 de ventilatoren vol aan(2 opzij en 1 aan de bovenkant van de case), eerst temps kijken op fsb 133 en dan temps kijken op fsb 147 (draaid ie normaal altijd op.) het verotte was alleen dat ik ff geen CPUburn bij de hand had....en om nou een potje te UT met 0 graden celcius, no thnx.

met de fsb op 133 werd het beestje na 10 min wachten 16 graden celcius. mobo bleef koel...heeel koel.

na de fsb op 147 gezet te hebben, werd de cpu idle 19 graden. helaas geen foto's, hevig mislukt, maar wat wil je, een creative webcam go plus is ook niet alles
meteen ff een 3d mark poging gedaan... het viel tegen.... had de video kaart wel verder kunnen oc'en maar het werd mij te koud en ben als de gesmeerde bliksem weer naarbinnen gerend 
nut en les van deze test? gamen met o graden celcius is NIET leuk
spec's: msi kt3 ultra2, msi gf4 mx440 tv out, AMD XP2000+, 80 gig WD.

eerst alles naar buiten slepen...

om vervolgends een spartaanse opstelling te maken....

heel erg lastig....je password invoeren met winterhandschoenen aan

we deden het als volgd: alle 3 de ventilatoren vol aan(2 opzij en 1 aan de bovenkant van de case), eerst temps kijken op fsb 133 en dan temps kijken op fsb 147 (draaid ie normaal altijd op.) het verotte was alleen dat ik ff geen CPUburn bij de hand had....en om nou een potje te UT met 0 graden celcius, no thnx.

met de fsb op 133 werd het beestje na 10 min wachten 16 graden celcius. mobo bleef koel...heeel koel.

na de fsb op 147 gezet te hebben, werd de cpu idle 19 graden. helaas geen foto's, hevig mislukt, maar wat wil je, een creative webcam go plus is ook niet alles
nut en les van deze test? gamen met o graden celcius is NIET leuk
did not reach the following recipient(s):