Toon posts:

RRAS W2K win98 niet inbellen....

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleempje met het inloggen van een w98 pc op een W2K server met RRAS... Met een xp machine gaat het wel goed.

De foutmelding die ik krijg is 650:

De computer waar u op inbelt reageerd niet op uw netwerkopdracht....

met dezelfde w98 pc op een nt4 RAS gaat het wel goed....

iemand enig idee :? :?

Verwijderd

Hier staat de oplossing ... (technet.com)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 16:25 . Reden: url toegevoegd! ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-04 13:26

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Hoi, welkom op GoT
[toch nog even koffie modus]
Wil je het hier overleven zou ik eens beginnen met het lezen van de FAQ: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Dit is denk ik behoorlijk te vinden met google, of op support van Microsoft.
DJ_Michiel komt met een aardige link voor je.

Verwijderd

Topicstarter
eeeeeuh nee dat is niet echt wat ik bedoel.....

ik bel met w98 in op een w2k server met RRAS hij gaat bellen komt binnen op de w2k server gaat naam en wachtwoord controleren en klapt er dan uit met de melding dat De computer waar u op inbelt reageerd niet op uw netwerkopdracht....

met google vind je alleen maar algemene 650 error messages en op technet ben ik nix nuttigs tegengekomen..... vandaar dat ik mijn vraag hier kwijt wil.....

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 16:27 ]

Verwijderd

Deze dan? Zoek anders zelf even ... -> Klik hier en typ bij zoeken "650"! succes ;)

Sorry had je vorige post niet goed gelezen ... maar t lijkt wel op dit probleem ... kan je misschien wat meer vertellen over de configuratie van het werkstation en de server? Zowel softwarematig als hardwarematig!!!

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 16:32 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:48

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Gelieve zelf ook eens even te zoeken, en anders een duidelijke post in het JUISTE forum (in dit geval Network Troubleshooting) starten, met voldoende info.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.