Toon posts:

Help the newbi on its way ;)

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag allen!!

Ik ben van plan zelf een pc samen te gaan stellen, nu heb ik mijn kennis van hedendaagse techniek al veel opgekrikt door het lezen van vele forums hier bij GOT!!
Er behulpzaam!! Nu het volgende ik heb uit eindelijk mijn keuze op het moederboard van Asus de P4PE gezet!! Maar zelfs na het lezen van veel foums hier word het mij niet duidelijker wat de Serial ATA doet en de Raid!! Wat is hardware matig anders als je geen raid of sata hebt!! In de config die ik nu heb zitten de 2 HD's in 1 van mijn 3 IDE sloten!! Nu heb ik dus wel begrepen dat die nu aan de Raid moeten worden aangesloten, gebeurd dit gewoon met een flat kabel???? Hoe werkt het met 2 HD's??? Als iemand mij verder zou willen informeren over de Sata en Raid ben ik die erg dankbaar!!
Ik ben ook erg tevreden als je een paar goede links door wilt geven die het goed in newbi taal kan uitleggen!!

Hartelijk dank en tot de volgende knoop ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit staat gewoon in de handleiding van de mobo beschreven :)
Voor de rest verwijs ik je naar de Omega Search, Google en de OM FAQ.

Ik doe hem dicht, omdat GoT geen plaats is voor Newbie vragen en omdat dit topic hier verkeerd staat. Zie de FAQ Forumgedrag voor details :)

Dit topic is gesloten.