kan iemand mij vertellen hoe ik bv winamp of iets wat daar op lijkt in een website kan maken en of dat het mogelijk is natuurlijk
Wees eens wat duidelijker, hier kan ik geen soep van koken.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen waarom jouw topic niet aan de richtlijnen voldoet zoals die in de FAQ vermeldt staan?
Verder: een betere vraag zou zijn: hoe kun je mp3 bestanden in een browser laten afspelen want winamp heeft hier niets mee te maken.
Verder: een betere vraag zou zijn: hoe kun je mp3 bestanden in een browser laten afspelen want winamp heeft hier niets mee te maken.
Ik lees net even een aantal andere topics van jou: een normaal toetsenbord heeft een komma en een punt hoor.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
omg, vandaag is echt attack of the GoT n00bs man allemaal mensen met < 50 posts die topics openen die niet voldoen aan Faq- Norm- en spellingswaarden
om je antwoord te geven : <embed>
om je antwoord te geven : <embed>
Zoek even op httpQ en winampcom plugin voor winamp. Ik heb het zelf ook eens gebouwd, was niet zo moeilijk.
Kon je het liedje wat ik afspeelde in me sig zien
http://www.kostaa.com/winamp/ Op hotscripts kan je geloof ik een kant en klaar script hiervoor vinden.
Kon je het liedje wat ik afspeelde in me sig zien
http://www.kostaa.com/winamp/ Op hotscripts kan je geloof ik een kant en klaar script hiervoor vinden.
Ik ben het ook niet eens met de manier waarop je je vraag stelt, geen onderzoek verricht, en vervolgens dit forum en haar users begint te bekritiseren.
Bij nader inzien had ik ook geen antwoord moeten geven
Bij nader inzien had ik ook geen antwoord moeten geven
Waarschijnlijk om dat de rest geen **** snapt van jou uitleg.
Wil je nou winamp controllen vanop afstand via een site of wil je een gewone mediaplayer embedden in een site om tijdens het surfen de bezoeker een geluidje te laten horen?
Moest je nou je openingspost duidelijker maken dan zou de rest een goed antwoord kunnen geven en moest jij niet zo grof reageren. We zijn hier om mekaar te helpen, niet om mekaar af te zeiken.
Check the faq om te zien hoe je een post moet maken
Wil je nou winamp controllen vanop afstand via een site of wil je een gewone mediaplayer embedden in een site om tijdens het surfen de bezoeker een geluidje te laten horen?
Moest je nou je openingspost duidelijker maken dan zou de rest een goed antwoord kunnen geven en moest jij niet zo grof reageren. We zijn hier om mekaar te helpen, niet om mekaar af te zeiken.
Check the faq om te zien hoe je een post moet maken
vergeet winamp. je kunt het er natuurlijk wel zo laten uitzien, lekker een flash-movie in een zgn chromeless window, en dan een mp3-player integreren op dezelfde manier als je kan zien bij http://board.shodown.net < klik oranje ikoontje in de linkerbovenhoek, maar 't klinkt alsof je heel veel wilt behalve leren hoe je 't zelf mag maken.
zoek eerst uit hoe je muziek kunt afspelen met flash, dan de manier waarop je een "jukebox" maakt (gebruik dat als zoekbegrip), vervolgens hoe je een leuke skin er voor maakt met photoshop, en vind dan de code voor het maken van een "chromeless window". dan heb je wat er het dichtste bij komt. maar het maken van zoiets, daar ben je al een paar maanden (op z'n minst) mee zoet.
hint: gebruik "flash", "jukebox", "mp3" en "chromeless window" als zoekopdrachten. veel plezier.
zoek eerst uit hoe je muziek kunt afspelen met flash, dan de manier waarop je een "jukebox" maakt (gebruik dat als zoekbegrip), vervolgens hoe je een leuke skin er voor maakt met photoshop, en vind dan de code voor het maken van een "chromeless window". dan heb je wat er het dichtste bij komt. maar het maken van zoiets, daar ben je al een paar maanden (op z'n minst) mee zoet.
hint: gebruik "flash", "jukebox", "mp3" en "chromeless window" als zoekopdrachten. veel plezier.
[ Voor 13% gewijzigd door Yoozer op 11-12-2002 22:09 ]
teveel zooi, te weinig tijd
[rml][ flash] 16 kanalen geluid :)[/rml]
Misschien heb je daar ook nog wat aan
Misschien niet de topic zelf maar dan iig wel een die gelinkt staat
Misschien heb je daar ook nog wat aan
Misschien niet de topic zelf maar dan iig wel een die gelinkt staat
Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.
Chromeless moet je niet al teveel meer mee doen; staat op uitsterven.
Wil je nu een player hebben die je bedient vanaf een pc ergens anders in het netwerk, of gewoon een standalone speler?
Optie 1 is namelijk flink pittiger dan optie 2 die al niet flauw is zoals Yoozer al aangaf..
ordinaire spam: alles wat je nodig hebt in 1 tool
Wil je nu een player hebben die je bedient vanaf een pc ergens anders in het netwerk, of gewoon een standalone speler?
Optie 1 is namelijk flink pittiger dan optie 2 die al niet flauw is zoals Yoozer al aangaf..
ordinaire spam: alles wat je nodig hebt in 1 tool
[ Voor 1% gewijzigd door Hangloozz op 11-12-2002 22:47 . Reden: promillage ]
Hier betrap ik hem toch op het gebruik van een punt!-Rob- schreef op 11 December 2002 @ 21:31:
Ik lees net even een aantal andere topics van jou: een normaal toetsenbord heeft een komma en een punt hoor.
I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum
Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 21:35:
jaja niet zo zeiken jullie
Ja, met dit soort replies bezorg je jezelf een slotje. Bedankt en tot ziens.Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 21:51:
aan coju heb je teminste wat
de rest niet heir op de pagina
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()