Krasje op 21" Monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33642

Topicstarter
Ik heb in de rechterboven hoek een klein krasje van ongeveer een cm zitten.

Deze zit dus op de buitenkant, hij is niet echt storend omdat je in die hoek moet kijken om hem te zien. Toch is het erg storend voor mij om zo’n dure en grote monitor te hebben en dan er een kras op te hebben L. Garantie kun je niet claimen, omdat dit zelf gedaan is. Het is een Sony G520 21” scherm, wat voor mogelijkheden zijn er om die kras als het ware te verwijderen of zodanig “weg te poetsen” dat het niet meer te zien is? Het vervangen van de buitenkant (kunstof glas laag?) door een bedrijf? Duur? Mogelijk?

Ik ben dus op zoek naar mensen die ook een kras hebben weggewerkt of zelfs de monitor ergens heen gebracht hebben om dit te laten repareren? Zo ja hoe en waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmegHead
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05-2023

SmegHead

aka Ace Rimmer

Ik heb al verschillende spulletjes op mijn krasjes gesmeerd maar ze blijven terugkomen. Er zijn weinig producten die lang blijven zitten maar tijdelijk wegwerken is wel te doen maar ik ben even de naam van die zooi kwijt.

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
je hebt dacht ik spul dat ze ook op auto's doen enzo wat zorgt dat krassen onzichtbaar worden. maar * BasieP kan de naam zich ook niet herrinneren. (ik heb zelf ook krasjes

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

bij de boerenbond kun je van die tubetjes kopen tegen krassen op je gsm display. voor monitoren werken ze ook, maar ze garanderen niets, omdat een crt monitor gewoon glas is en een gsm een soort kunststof. ik weet ook niet meer hoe heet, maar ze staan meestal gewoon bij de kassa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
misschien met je monitor langs carglass :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 16:01
Palomar schreef op 11 december 2002 @ 15:26:
OMG, maken ze er meteen breedbeeld van ;)

OT Probeer dat spul voor gsm's is, heb er zelf goede ervaring mee.
Blijft hier goed zitten, maak regelmatig me scherm schoon !
Maar krasjes zijn echt weg :)

[ Voor 31% gewijzigd door Weezer-DC op 11-12-2002 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 09:25
Palomar schreef op 11 December 2002 @ 15:26:
Carglass komt toch altijd langs bij jouw ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazcarpteam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-07 19:49

tazcarpteam

zuipuh en schreeuwe(H.Teeuwen)

pas wel op met dat gsm middeltje ,daar dit een polijstende werking heeft .Dus eerst ff in een hoekie uitproberen voordat je scherm onder de kleine krasjes zit.

veel succses ;)

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 16:10
voor gewoon glas schijn je spul te hebben dat dodekop ofzoiets heet, ken het vaag van horen zeggen. Schijnt ergge zooi te zijn, dus, maar het werkt wel voor GEWOON glas, geen idee wat het op je monitor teweeg brengt.

GSM polijstmiddel leuk hoor, maar je hebt toch geen plastic beeldbuis :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee idd, maar glas is ut ook niet ;) Zou toch te gemakelijk kapot gaan? Maar heeft iemand een idee hoe dat spul heet voor je gsm, en waar ik ut kan krijgen? En even uitproberen in een hoekje? Ut is maar 1 mini krasje.. dus tja.. gok waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:18
Displex heet t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Iiyama Vision Master Pro 410 - Krassen

Heb hetzelfde gehad. Opgelost via verzekering >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34249

zonde man van je g520... misschien weet sony hier iets op... en anders: met dat spul insmeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 34249 schreef op 11 December 2002 @ 18:06:
zonde man van je g520... misschien weet sony hier iets op... en anders: met dat spul insmeren...
Ik baal er ook van, het is bijna niet te zien uiteraard. Maar voor zo'n prijzige monitor is het erg jammer. Ik zal sony is proberen te bellen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Vragen hierover zijn al heel vaak langsgekomen. Even zoeken en je komt genoeg tips tegen.

Meestal is het echter zo dat je er helemaal niets aan moet doen, omdat je het vaak alleen maar erger maakt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.