LG mobieltjes ervaringen topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.311 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_BingO
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 15:13
Paulum schreef op 17 March 2003 @ 21:57:
Ik heb via gsm.nl vorige week de LG 7000 besteld, toen nog voor 79 euro icm dutchtone allin-20 , maar nu zag ik dat ie verhoogt was naar 99 dus had ik weer een klein gelukje :)

Nu is het alleen de vraag of ze me de G7000 of W7000 leveren.
Het is de w7000, waarschijnlijk. Ik heb het ook nog gevraagd via e-mail.
Ik heb zelf afgelopen weekend de Samsung S300 gekocht. Die is ook erg :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:54
Nou woensdag op Cebit geweest en moet zeggen dat LG leuke toestellen op de markt gaat brengen :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
nou ik heb een W7000 besteld bij Tell-Me. Voor 99 euro + 22 euro aansluit kosten en dan een Vodafone 120 abo (22 euro per maand) Bij de belcompany of primafoon was hij 290 euro + aansluit kosten + een duur abonnement wat echt afzetterij is. Moet alleen nog 2 dagen w8en totdat hij op voorraad is. Maar tis echt een botergeil telefoontje , kan niet w8en :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulum
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-01 12:27
Ik heb nu een aantal weken de W7000, zeker relaxt, ik betaal nu 20 euro per maand (Orange) en 79 (+12,5 verzendkosten) euro voor de telefoon eenmalig.

Maar als ik nu opnieuw moest bestellen had ik toch de G7000 genomen, 20 euro extra voor GPRS maakt me ook niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Paulum schreef op 15 april 2003 @ 19:24:
Ik heb nu een aantal weken de W7000, zeker relaxt, ik betaal nu 20 euro per maand (Orange) en 79 (+12,5 verzendkosten) euro voor de telefoon eenmalig.

Maar als ik nu opnieuw moest bestellen had ik toch de G7000 genomen, 20 euro extra voor GPRS maakt me ook niet zoveel uit.
Waar heb je hem gekocht? en heeft ie 65000 of 256 kleuren?

Weet iemand hier wanneer de LG G8000 en LG G7000/G7020 gaan uitkomen in NL.

Het moment dat ik moet gaan beslissen (lees: abo loopt af) komt zeer snel dichterbij. LG G8000 of samsung V200 of toch maar LG w7000.

lastig...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Vandaag LG gebeld. Waarschijnlijk worden de G8000 en G7020 niet in Nederland uitgebracht. De eerste GPRS telefoon wordt waarschijnlijk pas in juli in de markt gezet.
Jammer.

Keus is nu: Samsung V200 of LG W7000.

Samsung duurder, groter, minder mooi maar technisch/software beter.
LG goedkoper, kleiner, mooier maar technisch/software minder.

tja.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StingrayNL
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-02 16:07
Ik ben sinds gisteren eigenaar van een zeer mooie LG W7000 en ik vind hem idd super g**l.
Alleen nu heb ik een vraag......waar kan ik de instellingen voor wap downloaden want ik heb nu een vodafone 180 abbo en bij vodafone wisten ze niet eens wat een LG was :?
LG meneer..??? wat voor merk is het dan?? LG is niet het typenummer?? Nee meneer nog nooit van gehoord............hoezo dom helpdeskvolk. 8)7 ..als het niet op het beeldscherm staat dan zijn ze de weg gelijk kwijt. |:(

Maar waar kan ik de wapinstellingen dl en het schijnt overeen te komen met een nokiatelefoon....maar welke???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

StingrayNL schreef op 08 May 2003 @ 09:34:
Ik ben sinds gisteren eigenaar van een zeer mooie LG W7000 en ik vind hem idd super g**l.
Alleen nu heb ik een vraag......waar kan ik de instellingen voor wap downloaden want ik heb nu een vodafone 180 abbo en bij vodafone wisten ze niet eens wat een LG was :?
LG meneer..??? wat voor merk is het dan?? LG is niet het typenummer?? Nee meneer nog nooit van gehoord............hoezo dom helpdeskvolk. 8)7 ..als het niet op het beeldscherm staat dan zijn ze de weg gelijk kwijt. |:(

Maar waar kan ik de wapinstellingen dl en het schijnt overeen te komen met een nokiatelefoon....maar welke???
Heb zelf sinds kort een w7000 en ben benieuwd of jij een datakabel voor verbinding tussen PC en Mobiel kreeg meegeleverd.

Zelf wap ik niet en weet dus helaas het antwoord op je vraag niet.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken Stingray goed, en ik weet iig dat hij GEEN datakabel meegeleverd heeft gekregen.
Hij heeft een mailtje gestuurd naar LG NL wat voor BS dat is, en hij schijnt een antwoord te hebben ontvangen in de trant van "das optioneel meneer, en zit niet bij het verkochte pakket"...

Ben ik ff blij dak een S55 heb.. (soz for OT!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjonge... ik heb m ook net besteld... :D
wordt ook erg G**L van dat toestel.... maar wor gek van die verschillende specs op al die sites...
ik heb m besteld op www.sitel.nl
en daar staat dus dat die wel GPRS heeft... :?
en MMS staat er ook tussen (T-Mobile)
klopt deze info wel????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 23:08:
Ik ken Stingray goed, en ik weet iig dat hij GEEN datakabel meegeleverd heeft gekregen.
Hij heeft een mailtje gestuurd naar LG NL wat voor BS dat is, en hij schijnt een antwoord te hebben ontvangen in de trant van "das optioneel meneer, en zit niet bij het verkochte pakket"...

Ben ik ff blij dak een S55 heb.. (soz for OT!)
Thanx. Desondanks ben ik blij met mijn LG. :) Vind hem erg mooi en dat was een belangrijke reden om deze LG te nemen. Maar ja smaken verschillen natuurlijk.

Vwb de datakabel:
Beetje lame om een cd mee te leveren zonder kabel. Ik weet ook wel dat het ook via irda kan maar de meeste mensen hebben wel een com/usb poort maar geen irda op hun pc.

Nog lamer is het om in de handleiding te zetten dat het standaard in het pakket hoort te zitten (dus NIET optioneel) en het vervolgens niet mee te leveren.
Ik wil die kabel wel hebben dus ben benieuwd of je het los kunt krijgen uberhaupt en wat dat dan wel niet kost.

Mja support zal wel niet de sterkste kant zijn van LG. Zeker niet als je de info op hun site over mobiele telefoons ziet. Voor zo'n megabedrijf is dat echt een aanfluiting.

Kleurenscherm: er was wat discussie of bij de LG W7000 het nu 256 kleuren of 65000 kleuren is. Volgens de doos is het iig 65k. Ik vind het erg mooi uit zien. Denk dat het idd 65k is.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 23:10:
Sjonge... ik heb m ook net besteld... :D
wordt ook erg G**L van dat toestel.... maar wor gek van die verschillende specs op al die sites...
ik heb m besteld op www.sitel.nl
en daar staat dus dat die wel GPRS heeft... :?
en MMS staat er ook tussen (T-Mobile)
klopt deze info wel????
De W7000 heeft geen GPRS en MMS voorzover ik weet. Er zijn wel modellen met dezelfde vormgeving met iig GPRS maar volgensmij worden die niet in NL geleverd. Naamgeving is iets anders, meestal G7***.
(Zou kunnen dat je wellicht MMS kan ontvangen maar dat weet ik helaas niet)

[ Voor 8% gewijzigd door Help!!!! op 08-05-2003 23:25 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StingrayNL
Nou ben dus naar de Phonehouse gegaan (daar komt mn LG vandaan) en die hebben de instellingen van een samsung A800 overgenomen en alleen de startpagina veranderd en toen kon ik gaan wappen. B) Dus dat kan ik nu dan :) Alleen ik heb nog steeds geen antwoord gehad van LG O-) met welk Nokia toestel de LG W7000 compatibel is.
Word er wel een beetje ziek van. Owja heb ook maar gelijk een IRpoortje voor de pc gekocht. Want wat heb je aan een cd vol met ringtones als je er niks mee kunt doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cd vol ringtones :)~ wehehe... moet ik m'n pa's laptop maar weer ff jatten :P

baal dat ik tot halverwege volgende week moet wachten tot de postbode m komt brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

StingrayNL schreef op 09 May 2003 @ 09:34:
Nou ben dus naar de Phonehouse gegaan (daar komt mn LG vandaan) en die hebben de instellingen van een samsung A800 overgenomen en alleen de startpagina veranderd en toen kon ik gaan wappen. B) Dus dat kan ik nu dan :) Alleen ik heb nog steeds geen antwoord gehad van LG O-) met welk Nokia toestel de LG W7000 compatibel is.
Word er wel een beetje ziek van. Owja heb ook maar gelijk een IRpoortje voor de pc gekocht. Want wat heb je aan een cd vol met ringtones als je er niks mee kunt doen??
Kun je me vertellen waar je die IR poort hebt gekocht, welk merk en wat kost ie?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StingrayNL
Ik heb hem bij een maat van mij gekocht(heeft een eigen softwarebedrijf }) dus tegen inkoopsprijs :D ) Maar bij de phonehouse kan je hem ook kopen incl software voor ik d8 € 60,= :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik je ff die achtergrond van BF mailen Ronald?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

StingrayNL schreef op 09 May 2003 @ 12:35:
Ik heb hem bij een maat van mij gekocht(heeft een eigen softwarebedrijf }) dus tegen inkoopsprijs :D ) Maar bij de phonehouse kan je hem ook kopen incl software voor ik d8 € 60,= :X
Thx maar E60,-- is wel wat over de top wat mij betreft. Ik ga eerst maar ns op zoek naar die datakabel.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StingrayNL
Die datakabel zal net zo duur zijn heb ik me laten vertellen bij de phonehouse :'(
Vandaar ik dus ga voor de IR verbinding. Maar mocht je er 1 voor minder dan 45 euro tegenkomen dan moet je dat gelijk ff melden ;)

MzzL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StingrayNL
Ik heb op het inet een link gevonden van een jongen die een site gemaakt heeft over de LG W7000.
Kijk hier maar: http://members.home.nl/fsanders/lgw7000/

MzzL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StingrayNL
Heb nog een site gevonden waar je ringtones en achtergronden voor de LG W7000 kunt downloaden: http://www.gsmskins.nl/index.php

MzzL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AARGHHHH, je hebt hierro een EDIT knop voor!!! en nog wat we gegeven elkaar niet de "groeten uit/van...pietheijn de zwager van de botenbouwer Jan" Dat doen tweakers altijd al namelijk...
O ja thnx voor de mooie linkies dat wel..
Btw Mijn G5300 is al bestelt
en dit is hem kijk voor specs maar eens op vivacom.nl... (zory voor de spam maar de fabrikant geeft geen specs)
Afbeeldingslocatie: http://www.vivacom.nl/pictures/fotos/G53001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tussen de tweede en de derde zit een dag! En kleine kick mag best...
Niet zo pietluttig plz!

Iig is het een mooi toestelletje... Ik mag eerdaags ook weer van toestel wisselen, aangezien mijn aboo eerdaags afloopt. Als de support voor dit toestelletje beter wordt zit ik eraan te denken hem ook aan te schaffen...

Iig deze of de Siemens SL55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een LG 510W maar soms als mensen mij bellen merk ik daar helemaal niets van.
Ook SMSjes die ontvang ik veelste laat meestal pas als ik mijn klep open doe en als ik Beltegoed opvraag :P dan krijg ik direct daar achterna smsjes. Iemand hier ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Mr.Julliano

Ik had zelf ook een lg510w met een hoop problemen (check deze topic en dan wat trug bladeren). Dat soort problemen zijn geen uitzonderingen hoor. Wat je kan doen is dat je LG opbelt en vraagt op een software update. Ik kan je dan verzekeren dat dan alles beter zal verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HI, ik heb zelf de w7000 met ornage, lekker gratis met abo verlenging. Kom van een Nokia en vraag me nu af of het ook mogelijk is om zelf een 8tergrondje te maken... heb een leuk klassiek autootje waar ik best iedere keer tegen aan wil kijken als ik het schatje openklap... iemand tips over hoe je dit kunt maken en uploaden..??? Verder prima app. goeie tones, goes geluid en goede ontvangst enneuh....het ziet er wel eerug gelikt uit, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook al het net afgezocht naar software voor deze telefoon om met irda te uploaden... nog niet gevonden...
kep voor m'n nokia altijd logomanager gebruikt....
andere gebruikers een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StingrayNL
Ik ben ff verder aan het speuren gegaan en als de LG telefoon niet tussen de telefoons staat om ringtones ed te downloaden dan kan je ook de Motorola T720 gebruiken.
Heb nu al een paar ringones gedaan en ik moet zeggen dat ze heel prima klinken.

Ik ben ook nog aan het zoeken naar software om achtergrondjes te maken.

Ow btw deze site heb ik ook nog gevonden die de LG toestellen ondersteunt:

http://www.ringmania.nl/

[ Voor 15% gewijzigd door StingrayNL op 18-05-2003 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig de Wap-instellingen voor T-mobile erin gekregen? voor de w7000...
Ik las wel ergens dat je ook de instellingen voor de motorola t720 erin kon zetten maar die heeft t-mobile er ook niet op de site bij staan... kep net gebeld met de helpdesk van t-mobile en daar konden ze me ook niet verder helpen :'( wie kan mij helpen!!!!!

Nou, het is gelukt.... ik heb op de t-mobile site de Motorola V60 GPRS gekozen... en die instellingen erin gezet.... en nou werkt ie!!! (8>

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 11:10 . Reden: oplossing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:54
Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 21:53:
AARGHHHH, je hebt hierro een EDIT knop voor!!! en nog wat we gegeven elkaar niet de "groeten uit/van...pietheijn de zwager van de botenbouwer Jan" Dat doen tweakers altijd al namelijk...
O ja thnx voor de mooie linkies dat wel..
Btw Mijn G5300 is al bestelt
en dit is hem kijk voor specs maar eens op vivacom.nl... (zory voor de spam maar de fabrikant geeft geen specs)
[afbeelding]
Heb je hem al ???
Hoe beavalt die?? Post anders eens wat plaatjes, hoe is t geluid etc etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 11:37
de lg, laat ik zeggen dat ik echt geen LG kan aanraden, voor wat ik ervan heb gehoord (de 510W en de 600) zijn het echt hele slechte telefoons. reparaties die maanden maanden duren, vervangende toestellen die het gewoon ook niet doen.

die toestellen zjin echt een ramp schijnbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

-Utopist- schreef op 03 juni 2003 @ 11:57:
de lg, laat ik zeggen dat ik echt geen LG kan aanraden, voor wat ik ervan heb gehoord (de 510W en de 600) zijn het echt hele slechte telefoons. reparaties die maanden maanden duren, vervangende toestellen die het gewoon ook niet doen.

die toestellen zjin echt een ramp schijnbaar
Wel ik heb de LG W7000 nu 3 a 4 weken en hij bevalt me prima! Natuurlijk zijn er wel kleine dingen die je anders zou willen maar nix ernstigs.

Enige puntje van serieuze kritiek is dat ie relatief snel beschadigd. Krasjes enzo.
Een iets hardere kunstof zou beter zijn maar ik draag ze wel bij me sleutels en dat is niet zo slim natuurlijk.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een LG W7000
Ik ben erg blij met deze telefoon en is zeer cool.
Ik heb KPN abbo, en heb de instellingen van de kpn site vandaan gehaald voor het wappen, alleen als ik dan wil verbinden geeft ie na ongeveer 25 sec. verbinding verbroken, dus dat wil zeggen dat ik niet kan wappen.

Een ander probleem is, dat als ik een bericht ontvang dat meer dan 1 sms berichten bevat, dat ik die niet kan lezen, als ik hem open geeft ie alleen lezen en gaat dan niet verder.
Bij een sms bericht wat 160 of minder tekens bevat (1 bericht dus) die kan ik wel lezen, is dit een software fout of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

consumentengids september 2003: LG510 als beste getest!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 08:13

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

En dat kan ik alleen maar onderschrijven. Na een paar Panasonics is dit het fijnste toestel wat ik ooit heb gehad! Helemaal toppie... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:10
kHeb sinds kort ook een LG W5200. Mooi toestel. kHeb er wel schik mee. Alleen aan het SMS-en moet ik wel wennen (altijd Nokia gehad). Veel worden herkent hij niet. Terwijl er de raarste combinaties worden gemaakt met letters.
Wat ik ook héél vervelend vind is dat als je onder 1 naam 2 telefoonnummers zet hij alleen de naam weergeeft van diegeen (als die beld) als hij je via het hoofdnummer beld.
Als bijv. me broer beld via ze mobiel komt de naam er netjes op te staan, maar beld hij via het thuisnummer staat dat nummer erop en niet ze naam.

Hij beschadigt ook wel vrij snel, maar dit komt ook omdat het plastic gespoten is en niet zoals bij me oude 3310 helemaal die kleur is. Als er dan een kras op komt valt het niet zo op. Nu wel.

Verder goede telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:27

DaOverclocker

Overclocker for life...

Mijn vriendin heeft nu ook de Lg G5300
Eentje zonder zo'n achterlijk klepje ;)

mooi ding, maar ik kreeg echt idee alsof de processor in dat ding veels te traag loopt.
Spelletjes schokken als de nete, niet speelbaar dus haast.
Ook als je een sms0je gaat typen, en je hebt ongeveer 100 woorden getypt wordt ie almaar trager.
Op een gegeven moment loopt hij gewoon 5 woorden achter. stop je met typen, gaat ie nog 20 sec door....:( Hij gaat dan ook allemaal fouten maken, omdat ie per woord minder tijd neemt om te bekijken welk woord er bedoelt wordt.

Ben ik nou aan het zeuren of hoort dit zo?

ps. ze had de telefoon nog geen 10 sec, of hij pleurde (dus voor de winkel) al op de grond...meteen krassen erop:(

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja zory... voor me late reactie jongens :P... Zag dit topic helemaal niet meer toen ik me lg had men... Nou ik heb de hele family bijna...
G5300 is top toestel... Idd begin traag...LG opgebeld en de product code opgegeven. Had ik de eerste versie met software fouten (AARGHH AL weer dacht ik met me lg510w ook al :( )
W7000 echt heel leuk toestel maar niet mij smaak meer... Ik wacht op de G8000 series die komende volgende jaar verschijnen ik had pix en ik ga ze zoeken voor jullie!

verder nog vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Laatst online: 12-08 08:13

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Software-fouten in de 1e serie van de LG510W? Ik heb de mijne in mei 2002 gekocht. Wat voor fouten kunnen er in zitten? Welke productcode had jouw 510 dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

Verwijderd schreef op 16 september 2003 @ 02:06:
Tja zory... voor me late reactie jongens :P... Zag dit topic helemaal niet meer toen ik me lg had men... Nou ik heb de hele family bijna...
G5300 is top toestel... Idd begin traag...LG opgebeld en de product code opgegeven. Had ik de eerste versie met software fouten (AARGHH AL weer dacht ik met me lg510w ook al :( )
W7000 echt heel leuk toestel maar niet mij smaak meer... Ik wacht op de G8000 series die komende volgende jaar verschijnen ik had pix en ik ga ze zoeken voor jullie!

verder nog vragen?
Software fouten?
daarom is ie traag?
Wat kan daar aan gedaan worden dan ?

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 15:00
Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 02:06:

verder nog vragen?
Tijdens het bellen toevallig ook gevraagd hoe het zit met die firmware update voor java en mms ondersteuning?

Systeem Specs

Verwijderd

je moet wel weten dat de G5300 betere gprs ondersteuning en sneller is al de de W7*** series... normaal hadde deze geen gprs en alleen wap maar er zijn dus serie rond met dergelijk wel gprs ondersteuning alhoewel deze niet echt lekker lopen.

Verder vind ik wel dat de LG's de geluids kwaliteit goed is en luid genoeg in de drukke stad of zelfs discotheek. Maar das ook weer zo punt van eigensmaak. Maar daar heb ik nooit een aanmerking over kunnen maken. (behalve me ervarring alla 510w met zijn bagger bereik in deze topic verder op te lezen.)

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-08 14:20
Ik heb slechte ervaringen met LG, ze zijn niet degelijk. Ik las hier dat iemand ze duur vindt, ze zijn juist goedkoper dan een Nokia e.d.
Ik zal in ieder geval nooit meer voor LG kiezen, dit geldt ook voor andere apparatuur van LG.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

enveekaa schreef op 17 September 2003 @ 04:51:
Ik heb slechte ervaringen met LG, ze zijn niet degelijk. Ik las hier dat iemand ze duur vindt, ze zijn juist goedkoper dan een Nokia e.d.
Ik zal in ieder geval nooit meer voor LG kiezen, dit geldt ook voor andere apparatuur van LG.
Ik heb de W7000 en vind het echt een topper :) .

Het enige nadeel is idd dat ze snel beschadigen. Wap en Gprs gebruik ik niet dus dat maakt mij niet uit.

PC Specs

Verwijderd

Motorola is ook zo foon die gauw stuk gaat...

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

henri schreef op 16 September 2003 @ 12:56:
[...]

Software fouten?
daarom is ie traag?
Wat kan daar aan gedaan worden dan ?
Nog steeds niemand?

systeem specs

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ga naar je leverancier en vraag of hij de software kan updaten naar de laatste versie.

PC Specs

• kweenie
  • Laatst online: 30-07 20:52
De LG 510W heeft een software update, als je nog in de garantieperiode zit, kun je hem opsturen naar LG, wordt hij gratis ge-update, en dan zou hij niet meer zo traag reageren. Ik zit er zelf ook aan te denken om op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

tgaat om de Lg5300, maar ik kan wel ff naar de winkel gaan, misschien kan ie wel ge-update worden.

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Jammer alleen dat de Ir-poort (LG W7000) alleen werkt met PC's. Hij maakt wel een verbinding met mijn broertjes Mitsubishi m21i. Dat geeft ie aan (die van mij) maar meer niet... En die m21i blijft maar transferren met niks... Wat is dit?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-08 09:37
Ik ben van plan om een W5200 te kopen. Vind dit wel een erg cool toestel. Het geen wat ik met een toestel wil is bellen en smsen. Ook ben ik errug zuinig op mijn toestel (heb nu nog een 3310, dus vooruitgang zal het zeker zijn). Wat denken jullie als je het zo lees, geschikt voor mij of niet? (en nou niet please van die antwoorden, ja dat hangt er vanaf wat je er mee wil en bla bla bla) mijn wensen voor een foon staan hierboven en ik ben helemaal g**l van LG.
Dus is dit een goed toestel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Ja, dat is natuurlijk aan jezelf om te beslissen. De LG heeft zat opties wat betreft jou wensen. Het probleem is echter ga je geld betalen voor veel functionaliteit die je niet gebruikt. Je ontkomt niet echt aan een antwoord als deze. Je hoort veel mensen klagen over LG dit en dat, maar dat valt er over elke wel. Wellicht een vergelijkbaarder model is de Motorola T720 ook wat voor je.

Anders: http://www.mobile-review.com/review/lg-w5200e.shtml

[ Voor 8% gewijzigd door SkyStreaker op 30-09-2003 20:02 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
Wat voor functies zitten erop die ik echt totaal niet zal gebruiken (als je ff naar wensen kijk)
Nej ok, maar ik ben al blij met je antwoord, je heb ook mensen die zeggen alleen maar. Moet je zelf beslissen. Kijk jij geef nog een alternatief, dus ikke ff kijken wat dat is.

Nou ik heb even gekeken wat die motorola is, maar die vind ik er niet echt charmant uitzien. sorry maar toch bedankt. Nog andere ideeen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Typefoutje van mij ;) Ik bedoelde te zeggen: ga je veel geld betalen voor functionaliteit die je misschien/waarschijnlijk niet eens (gaat) gebruiken?

Er zijn natuurlijk genoeg alternatieven te bedenken. Voorals nog zou ik mij niet wagen aan een Nokia (je hoort gewoon TE veel aan klachten in mijn bescheiden mening) en Sony-Ericsson typen is misschien ook niet het beste idee.

Wat je kan doen is naar www.belcompany.nl toegaan (geen idee of deze link is toegestaan overigens :|) en dan linksboven: internetshop -> mobiele telefonie -> mobiele toestellen. Je kan dan de opties kiezen (lees: filteren) die je ZOWIEZO wil en ff op mobile-review (link vorige post) zien of het toestel ook echt is wat je zoekt. Het is de beste tip (waarbij jezelf kritisch kan kijken) die ik je zo op korte termijn kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochem
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-11-2023
Om dan nog maar even op dit topic voort te borduren:
de LG 510w was in september, zoals eerder vermeld, het beste getest door de consumentenbond. De Makro (groothandel) biedt hem nu te koop aan voor 119,- euro ex. btw. Dat lijkt me een prijs om niet over te tobben :p Denken jullie daar ook zo over? Qua prijs/ kwaliteit verhouding??

Goochem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Laatst online: 30-07 20:52
Goochem schreef op 12 October 2003 @ 21:41:
Om dan nog maar even op dit topic voort te borduren:
de LG 510w was in september, zoals eerder vermeld, het beste getest door de consumentenbond. De Makro (groothandel) biedt hem nu te koop aan voor 119,- euro ex. btw. Dat lijkt me een prijs om niet over te tobben :p Denken jullie daar ook zo over? Qua prijs/ kwaliteit verhouding??
Ik heb hem tijdens de zonnesteek weken bij Primafoon gekocht voor € 125,- (30C was het toen). Ik vind het een best toestel, ik stel er niet zoveel eisen aan :)
Alhoewel ik denk dat ik de volgende keer geen LG meer koop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

De LG 510w vind ik een mooi toestel maar ik ben verbaasd dat het bij de test vd consumenten bond als beste getest werd.

Het is namelijk al een behoorlijk oud model.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

OF het nou is of niet... Als het maar degelijk, functioneel is en doet wat ie moet doen :) Ik zou zelfs geen probleem hebben met een Philips Diga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
Nou bij mij is de knoop eindelijk doorgehakt. Ik heb de nieuwe LG 5400 besteld. Hoop hem deze week nog te krijgen. Was bij un winkel en ging eerst voor de 5200, dus die vent die laten zien enz. maar toen zei hij, volgende week komt er een nieuwe uit, dus ikke, ja hoe ziet die eruit en wat kan hij? dus hij had wel un dummy liggen, dus ff bekeken enz. Dus ja toch maar wachten op die he. Op internet specs opgezocht en ik moet zeggen, ik vind hem super!!! Heb hem besteld met een Telfort 100 abbo + 30 smsbundel voor 2 jaar. Toestel kost me dan - € 8,-. Dus ikke heb toestel lekker gratis :D. Zodra ik hem heb kunnen jullie mijn eerste ervaringen verwachten, en zodra ik hem langer heb zal ik nog is een keer mijn meningen geven enz.

Naj lekker is dat, krijg je een mailtje dat je abbo geweigerd is, kan ik eerst weer gaan bellen waarom enz. Duurt alleen maar langer grrr :( :( :(

[ Voor 11% gewijzigd door richard_1st op 15-10-2003 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De W5200 is net wat meer over nagedacht dan de 510w ik heb ze allebei gehad en de w5200 is net iets beter. het dual display en de beltonen zijn een groot voordeel ook de rubberen puntjes op de binnenkant van het klepje is een voor deel dat het toetsenbord niet meer beschadigd zoals bij de 510w. LG Connecting People

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
Wheeh ben ikke weer. Heb donderdag een w5200 gekocht, supertoestel!! Echt zow mooi. Toch maar niet wachten op de 5400 (ben ook bang dat ie beetje duur gaat worden) dus ja. Ben superblij met me 5200. voelt goed aan. Goed menu enz enz enz
Hij is gewoon super!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Ondersteund de g5300 ook JAVA-games? Weet iemand dat? De ene site zegt van wel, de andere weer niet. Vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Mijn vriendin heeft onlangs dus de LG 5300 gekocht, maar het lijkt alsof de accu niet helemaal in orde is. Wat is jullie bekend over de prestaties van de accu? Hij houdt het ong. 2 dagen vol, zonder ook maar echt lang gebeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:59
ik heb vrijdag een LG W7000 voor 73 euro gekocht (m'n tante verlengde haar abbo en hoefde geen nieuw toestel 8) ) en ik moet zeggen dat 'ie me erg bevalt! Zeker omdat ik hiervoor een 3310 had :) . Alle functies die ik nodig heb zitten erop en het kleurendisplay is vet mooi en scherp. De poly-tonen klinken wel mooi maar ik had toch wat meer verwacht van 40 tonen. Nu nog ff een IR dingetje voor m'n pc halen zodat ik die cd-rom kan gebruiken.

(ff een noobvraag: is het idd zo dat je je toestel recht voor dat IR dingetje in je pc moet houden? Ik heb alleen USB poorten achter in m'n case dus dat zou best onhandig zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bramm schreef op 02 november 2003 @ 13:26:
ik heb vrijdag een LG W7000 voor 73 euro gekocht (m'n tante verlengde haar abbo en hoefde geen nieuw toestel 8) ) en ik moet zeggen dat 'ie me erg bevalt! Zeker omdat ik hiervoor een 3310 had :) . Alle functies die ik nodig heb zitten erop en het kleurendisplay is vet mooi en scherp. De poly-tonen klinken wel mooi maar ik had toch wat meer verwacht van 40 tonen. Nu nog ff een IR dingetje voor m'n pc halen zodat ik die cd-rom kan gebruiken.

(ff een noobvraag: is het idd zo dat je je toestel recht voor dat IR dingetje in je pc moet houden? Ik heb alleen USB poorten achter in m'n case dus dat zou best onhandig zijn)
Ja je moet hem er recht voor houden op een paar centimeter afstand. Werkt wel.
Helaas levert LG blijkbaar nog steeds geen datakabel mee.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
Help!!!! schreef op 02 november 2003 @ 14:57:
[...]

damn dan moet ik dus helemaal achter m'n case gaan hangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-05 10:41
Heb vorige week de LG G7100 :*) besteld, had hem woensdag binnen _/-\o_ ben er echt zeer tevreden mee !!
Er zit ook een data kabel met software e.d. bij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

tranztaz schreef op 31 oktober 2003 @ 20:50:
Mijn vriendin heeft onlangs dus de LG 5300 gekocht, maar het lijkt alsof de accu niet helemaal in orde is. Wat is jullie bekend over de prestaties van de accu? Hij houdt het ong. 2 dagen vol, zonder ook maar echt lang gebeld te hebben.
Dan alsnog graag jullie aandacht op deze vraag... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Kickje... Want naar bovenstaande zijn wij dus benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nugscree
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-07 11:29
Help!!!! schreef op 02 november 2003 @ 14:57:
[...]

moet je ff contact opnemen met de leverancier van LG krijg je er 1 gratis thuis gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
Bramm schreef op 02 november 2003 @ 13:26:

Ok ff een update:
de infraroodpoort van m'n LG bleek niet te werken (softwarefout). Ik heb 'm naar de winkel gebracht voor reparatie. Dat is ondertussen al drie-en-halve week geleden :( . Volgende keer weer gewoon een Nokia!

LG :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juultje
  • Laatst online: 11-08 16:20
Iemand ervaring met de lg g5400?
Ik wou namelijk dat ding spoedig gaan bestellen, maar ik heb iets gelezen van een slecht bereik met een g5400...
iemand die er meer van weet? ligt het aan het soort netwerk misschien?

Verwijderd

ik heb hier een klant die is zeer tevreden over zijn G5400, alleen nu werkt het binnenste display plotseling niet meer... Toestel is dus in de reparatie gezet, maar als er iets met een display aan de hand is kan dat nog wel even duren... displays zijn momenteel schaarste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Mijn vriendin heeft dus een LG met een foute batterij, GSMWeb.nl wou het dingniet meer omruilen in 2 weken omdat ie al in gebruik was genomen, lekker... Kan ik nog bij LG een nieuwe batterij regelen? Garantiewijs?

Al om al, GSMWeb.nl is behoorlijk ruk bezig met haar klandizie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juultje
  • Laatst online: 11-08 16:20
hmm, met wat voor provider gebruikt die klant dan zijn 5400?

ik wou de 5400 eigenlijk ook bij gsmweb bestellen....:O
kan ik dus misschien beter niet doen:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-08 16:48

TwoR

Gekleurde stippen

tranztaz schreef op 19 december 2003 @ 08:15:
Mijn vriendin heeft dus een LG met een foute batterij, GSMWeb.nl wou het dingniet meer omruilen in 2 weken omdat ie al in gebruik was genomen, lekker... Kan ik nog bij LG een nieuwe batterij regelen? Garantiewijs?

Al om al, GSMWeb.nl is behoorlijk ruk bezig met haar klandizie.
Tja daar had ik geen last van toen ik mijn toestel terug stuurde naar een paar maanden naar GSMweb kreeg ik hem 3 weken later netjes gemaakt terug!

Volgens mij hebben ze prima service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Hmmm, misschien dat een aangeschreven brief wonderen doet... We zijn inmiddels 5 weken verder door dit geklooi. :/

de 5400 zou kunnen, weet het even niet uit het hoofd sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
Bramm schreef op 17 december 2003 @ 16:59:
[...]

Ok ff een update:
de infraroodpoort van m'n LG bleek niet te werken (softwarefout). Ik heb 'm naar de winkel gebracht voor reparatie. Dat is ondertussen al drie-en-halve week geleden :( . Volgende keer weer gewoon een Nokia!

LG :r
5 en halve week
primafoon :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat de laatste reactie van dit topic uit december was, maar dit leek me toch de beste plek om mijn vraag te stellen:

Ik heb een LG G5400 en ben hier heel tevreden over, ik wil alleen graag zelf-geknutselde gif-jes op de telefoon zetten met de datakabel.. Iemand die hierin al geslaagd is? Jpeg is geen probleem, melodietjes ook geen probleem maar bewegende plaatjes lukt me niet, iemand tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Zoals een stukje terug in het topic staat heb ik ook een W5200. In het begin had ik er wel plezier van, maar met verschillende dingen toch iets minder.

Van de winter ben ik op vakantie geweest en in het buitenland had geen ontvangst. Zowel in Duitsland als in Oostenrijk niet. Geprobeert op handmatig. De netwerken werden wel gevonden, maar als ik ze wou kiezen zei die: "Netwerk reeds geselecteerd". Bij allemaal...

Ook heb k er nog steeds last van dat je het nummer te zien krijgt i.p.v. de naam als iemand beld die in de telefoonboek staat met 2 nummers.

Het SMS kan ik ook nog niet aan wennen.

Ik ga hem terug brengen naar de winkel om te kijken of er een software update voor is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Kent iemand ook de code voor de factory reset? Niet die je zo gewoon uit het menuutje kan oproepen, maar die met een speciale code *# nogwat en dan had je alle instellingen van de telefoon plus een instelling om dat hele ding ineens leeg te halen en testmenu's etc. Het gaat om de LG W7000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Misschien is dat er geweest voor Nokia's, maar voor LG heb k het nog nooit gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb de code ooit gehad via een site van een of andere blablarabbit. Het was een testmenu die je geluidjes teste en je beeldscherm en onder andere info gaf over je telefoon en de status van de verbinding, de batterij etc. Hierbij was ook een optie om je mobiel te hard-resetten zal ik maar zeggen. Die code om in dat emnu te komen ben ik kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden jullie eens wat pics van jullie 5400 kunnen posten? Op google etc krijg ik allleen maar steeds de standaard plaatjes, hele tijd dezelfde.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
Jullie zijn allemaal wel gek van de G5400 geloof ik... heb zelf die G7100, die vind ik persoonlijk een stuk mooier :)

Hoe denken jullie hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

@ Crispy : http://www.mobile-review.com/review/lg-g5400-en.shtml

:) DE site wat mij betreft voor (p)reviews! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die had ik al gelezen ja, goeie site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huge Bump :P

Kheb nu op dit moment een LG7100, en ik vind hem echt superdope...zijn hier ook datakabeltjes voor te halen, of is dat niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arno_
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 21:34:
Huge Bump :P

Kheb nu op dit moment een LG7100, en ik vind hem echt superdope...zijn hier ook datakabeltjes voor te halen, of is dat niet mogelijk?
Ik heb ook een LG7100 :)

Vind het ook supermooi toestelletje :) en der zat een GRATIS datakabel bij toen ik hem kocht :)

Volgens mij worden die standaard er bij geleverd... dus ik weet niet waar jij hem hebt gekocht ;)

Verwijderd

Hallo mensen!

Vraagje:
Heeft iemand misschien ervaring met de LG C1100 het lijkt mij een super telefoon alleen ken ik niemand die ooit een LG mobiel gehad heeft...
Dus vroeg ik me af of jullie mischien zelf of iemand kennen die het liefst de C1100 heeft of heeft gehad.. en of het een beetje een fijne mobiel is..

THANKS!
Groetjes Annem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 09:01

Maf

Even een kickje, maar ik had een vraagje.

Ik heb een 5400 maar hoe kan ik smsjes opslaan op de telefoon? Ik heb mn simkaart vol zitten met 20 smsjes die me 'dierbaar' zijn. Nu geeft de telefoon aan dat er geen plek is voor nieuwe smsjes. Terwijl er 100-en op moeten kunnen (schijnt)

Iemand een idee hoe je smsjes naar de telefoon kan zetten en kan instellen dat ze automatisch op de telefoon komen behalve als je ze opslaat?

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img.engadget.com/common/images/5697262160536816.JPG?0.30967376611145203

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/phonemodels/lg/image/p7200-1.jpg

Extern beeldscherm 65.536 kleuren
TFT
Resolutie: 96 x 96 pixels
Kleuren beeldscherm 262.144 kleuren
TFD
Resolutie: 176 x 220 pixels
Roterend beeldscherm 180 graden draaibaar
Externe vormgeving Bedieningstoets 4-richtings
Camera Autofocus
Digitale zoom
Effecten/instelmogelijkheden
Flitser
Kwaliteitsopties
Landscape modus
Macro modus
MultiShot
Nachtmodus
Portrait modus
Telefoondisplay is zoeker van de camera
Video opneemfunctie
Zelfontspanner
Max. resolutie: (camera) 1600 x 1200 pixels
Max. resolutie: (video) 208 x 160 pixels
Resoluties: (camera) (1) (1600 x 1200), (1280 x 960), (1280 x 270), (640 x 480)
Resoluties: (camera) (2) (320 x 240), (176 x 220), (72 x 72)
Resoluties: (video) (208 x 160), (176 x 144), (128 x 96)
Soort: 2.0 Mpixel camera
Externe bediening MP3 speler
Flip model
Geintegreerde antenne
Internet sneltoets
Trilfunctie
Interne vormgeving Dynamisch lettertypeformaat
Individualiseerbare profielen
Screensavers Downloadbare screensavers
Thema's
Wallpapers Downloadbare wallpapers
Kleur
Geheugen Geheugenkaart slot MicroSD geheugenkaart
TransFlash geheugenkaart
Intern geheugen Grootte (Dynamisch): 68 MB
Audio Handsfree functie
Polyfone beltonen 64-toons polyfone beltonen
Downloadbare beltonen
MP3 beltonen
Stereo luidspreker
Voice dialing
Voice memo
Messaging E-mail POP3
SMTP
Via SMS
EMS
Java ondersteuning
MMS
Predictive Text Input (T9/Ezi/iTap)
SMS SMS berichten versturen naar meerdere personen tegelijkertijd
Ontvangen en verzenden van aaneengeschakelde SMS berichten
Video MMS
Connectivity Bluetooth
EDGE
GPRS
Internet browser HTML browser
Modem
Synchronisatie PC-Modem connectie
Synchronisatie via USB op PC
Synchronisatie via RS232 op PC
Synchronisatie via Bluetooth
WAP 2.0
WAP browser
Aanwezige programma's Alarmklok
Calculator
Fotoalbum
Fototelefoonboek
Herinneringen
Ingebouwde spellen (Games) Downloadbare spellen (Games)
Kalendernotities
MP3 speler
Telefoonboek met bellergroepen
Tijdsnotatie of Klok
Valuta omzetter
Video afspeelfunctie 3GP speler

Dit is de LG P7200, nu op een aantal plekken al te krijgen, ga deze waarschijnlijk nemen met een Telfort abbonement. Hier is veel informatie te vinden over dit toestel Link.

Iemand ervaring met dit toetsel?

[ Voor 3% gewijzigd door Eggy op 28-01-2006 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij hebben weinig mensen de LG P7200 wat je hierboven ziet. Ik denk dat ik vrijdag of zaterdag dit toestel in mijn bezit heb, zal dan wel wat ervaringen hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de LG P7200 nu sinds woensdag en heb er dus aardig met lopen spelen. Aardig wat mensen vonden de toetsen niet echt fijn, heb er zelf geen last van eigenlijk, het was wel flink wennen maar dat was alles. Er zitten sneltoetsen op voor de mp3speler (aan de voorkant van het klepje), die zijn erg handig...je kan via dat menu ook het lampje aanzetten, foto's maken en foto's bekijken. Het menu is eigenlijk net als bij andere toestellen, overzichtelijk en voorzien van sneltoetsen wat ik vaak gebruik. Foto's maken gaat ook mooi, alleen moet je al gauw de nachtstand aanzetten, anders zijn de foto's te donker (heb dit ook bij veel reviews gezien dat de foto's ietwat donker waren). Het filmen gaat opzich hartstikke mooi, alleen ik heb een grote fout ontdekt waar ik best wel van baal...als ik bij de instellingen zit te scrollen voor de camera staat er scene, in dat menu kun je kiezen tussen norm, portret en landschap. Als je dus van norm naar portret gaat, dan naar landschap en weer naar norm is de belichting ineens stukken beter...slaat helemaal nergens op. Je gaat dus van norm uiteindelijk weer naar norm en het is ineens stukken lichter. Maar dan denk je: dat is stukken beter, laat ik gaan filmen, maar als je dan de film terugkijkt blijkt dat de film stukken sneller loopt dan de bedoeling is. Als je de film via de computer bekijkt is dit ook zo, de film loopt dan snel maar het geluid niet....als de film is afgelopen loopt het geluid nog door tot de originele duur van het filmpje. Wel een grote fout van LG, hoop dat dit nog op te lossen is, want in het donker zou het wel fijner filmen. Het geluid tijdens het bellen is wat matig, maar daar is nog wel mee te leven. Wat ik gaaf vind, is dat je eindeloos kunt filmen (zolang je geheugen nog niet volzit :P), je kan dus complete films erop zetten als je wil. En hij ligt dan super in de hand, wanneer je de filmpjes gaat bekijken doordat je het schermpje omklapt. Het geluid van de speaker is wel goed, je kan er ook erg goed handsfree mee bellen. Mp3's luisteren gaat ook goed, alleen het koptelefoontje wat je erbij krijgt is niet alles, je kan dan beter een andere koptelefoon erop aansluiten. Dit is zo'n beetje mijn ervaring, als iemand weet hoe je die fout tijdens het filmen met de helderheid kan oplossen hoor ik dit graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Iemand ervaring met de LG L3100?

Kan er bijna niets van vinden via google, hoogstens een paar reviews / comments. Het zou fijn zijn wat informatie uit eerste hand te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Mmzz ik zit te wachten of en wanneer de LG U880 uitkomt. Iemand een idee?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er een P7200, ik heb namelijk een vraagje hierover.

Ik kan niet gevonden krijgen hoe je standaard kunt instellen dat de P7200 de externe geheugenkaart (heb een 1GB kaartje erin zitten) gebruikt bij het opslaan van foto's en filmpjes.

Als je dus een foto of filmpje maakt dan slaat de P7200 dit altijd direct op in het eigen geheugen, je kan wel per foto aangeven dat ie het op moet slaan op de externe kaart maar ik wil graag dat ie standaard alles opslaat op de standaard kaart.

Iemand een idee of dit kan en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Laatst online: 23:30

Garyu

WW

Help!!!! schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:21:
Mmzz ik zit te wachten of en wanneer de LG U880 uitkomt. Iemand een idee?
Nouja, ondertussen is hij dus wel uit ja :). Als het goed is heb ik hem in ieder geval maandag in huis, de reviews tot dusver zijn vrij lovend. Weet niet waarom er hier verder weinig aandacht voor is (zowiezo voor LG 3G telefoons)?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn niet echte technische vragen. Gewoon zelf informatie zoeken en daarop je besluit baseren.

[ Voor 82% gewijzigd door DaannO op 31-01-2009 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn evaring: mooie designs, slecht besturingssysteem. Bij de vieuwty is het trouwens al wel wat beter geworden en bij de renoir maar ook die interfaces reageren erg traag.
Pagina: 1 2 Laatste