Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde graag even ervaringen weten van mensen die een LG telefoon hebben,

dus de w510, de 600, of misschien de w5200 (eentje die ik misschien wel wil gaan kopen). Ik heb de search gebruikt maar volgens mij zijn er nog neit echt veel mensen met een LG mobiel......?
Ze staan er wel om bekend dat ze nu ook in europa goede zaken willen doen dus gooien ze nu (nog) hun mobieltjes voor lage prijzen op de markt om te concurreren. Maar is dit weer een geval van goedkoop dus toch slechter dan de rest? :? Graag jullie ervaringen....

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:29

JB

Cédric roelt!

Ze staan er wel om bekend dat ze nu ook in europa goede zaken willen doen dus gooien ze nu (nog) hun mobieltjes voor lage prijzen op de markt om te concurreren. Maar is dit weer een geval van goedkoop dus toch slechter dan de rest?
Een kameraad van mij heeft de LG510W keb 'm nog nooit horen klagen, zijn degelijke telefoons.

Mijn boefje is liev!

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

LG telefoons zijn kwalitatief erg hoog, en daardoor ook erg duur. Heb iig nog nooit iemand erover horen klagen :D en jah de w5200 is gewoon g**l .. _/-\o_

... MMORPG Addict.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Nog nooit iemand horen klagen :?

Dan ga ik maar de eerste zijn dan. Ik heb zo'n twee maanden een LG 510w gehad, maar was het na deze periode meer dan zat.

pluspunten:
-design :9~
-helder display
-klein

minpunten:
-gebruiksgemak
-softwarefouten
-degelijkheid
-functies (geen GPRS)

Als je een telefoontje wilt alleen om te bellen en sms-en en er verder erg zuinig op bent, zal ik je geen LG ontraden. Ik heb echter veel problemen gehad met het wegvallen of vastlopen van het toestel bij het gebruik van sms. Ook midden in een gesprek werd de verbinding wel eens verbroken, dat terwijl ik buiten was en vol bereik had. Verder had het toestel geen GPRS verbinding en de agenda/kalender functie was helaas ook niet al te uitgebreid.

Oh ja en na twee maanden zag het buitenste deel van het klepje er door de krassen niet meer uit, was het toestel aan de binnenzijde beschadigd door het veelvuldig open- en dichtklappen en het klepje zat ook niet meer al te vast.

Voor mij voorlopig geen LG meer, totdat het bedrijf zich wat meer eigen heeft gemaakt in de wensen van mobiele gebruikers op de Europese markt en haar toestellen daar op aan gaat passen.

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 20:18
Ik heb de w5200 omdat de 600 niet meer leverbaar was en ik ben er tot nu toe zeer tevreden mee. Kan geen oordeel over de 510 geven omdat ik daar nooit mee gewerkt heb, maar softwarefouten e.d. ben ik nog niet tegengekomen. Dit model beschadigt ook volgens mij niet aan de binnenzijde bij het dichtklappen, er zit voldoende ruimte tussen de beide panels. Dus als je er een koopt, ga dan voor de w5200. :)

• JB

JB

Cédric roelt!

Je moet 'm ook niet dichtklappen net als een boek ;) Maar er zitten toch rubbertjes tussen zodat de klepjes elkaar niet kunnen beschadigen?

Mijn boefje is liev!

Verwijderd

Topicstarter
koen schreef op 11 december 2002 @ 15:19:
Nog nooit iemand horen klagen :?

Dan ga ik maar de eerste zijn dan. Ik heb zo'n twee maanden een LG 510w gehad, maar was het na deze periode meer dan zat.

pluspunten:
-design :9~
-helder display
-klein

minpunten:
-gebruiksgemak
-softwarefouten
-degelijkheid
-functies (geen GPRS)

Als je een telefoontje wilt alleen om te bellen en sms-en en er verder erg zuinig op bent, zal ik je geen LG ontraden. Ik heb echter veel problemen gehad met het wegvallen of vastlopen van het toestel bij het gebruik van sms. Ook midden in een gesprek werd de verbinding wel eens verbroken, dat terwijl ik buiten was en vol bereik had. Verder had het toestel geen GPRS verbinding en de agenda/kalender functie was helaas ook niet al te uitgebreid.

Oh ja en na twee maanden zag het buitenste deel van het klepje er door de krassen niet meer uit, was het toestel aan de binnenzijde beschadigd door het veelvuldig open- en dichtklappen en het klepje zat ook niet meer al te vast.

Voor mij voorlopig geen LG meer, totdat het bedrijf zich wat meer eigen heeft gemaakt in de wensen van mobiele gebruikers op de Europese markt en haar toestellen daar op aan gaat passen.
zoals jij het plaatst is het dus geen lg voor mij, ik ben niet bepaald de zachtste in omgang met mobiele telefoontjes.... :+

• koen
  • Niet online
Scooter_Fox schreef op 11 December 2002 @ 15:35:
Je moet 'm ook niet dichtklappen net als een boek ;) Maar er zitten toch rubbertjes tussen zodat de klepjes elkaar niet kunnen beschadigen?
klap hem ook niet dicht als een boek, maar door het ontbreken van die rubbertjes, beschdaigde ie toch vrij snel bij mij

• JB

JB

Cédric roelt!

koen schreef op 11 December 2002 @ 15:38:
[...]

klap hem ook niet dicht als een boek, maar door het ontbreken van die rubbertjes, beschdaigde ie toch vrij snel bij mij
Ik weet dus niet of die rubbertjes er uberhaupt opzitten? Is dat wel het geval en zijn ze bij jou eraf gegaan of zitten ze er helemaal niet op?

Mijn boefje is liev!

• koen
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 15:35:
[...]

zoals jij het plaatst is het dus geen lg voor mij, ik ben niet bepaald de zachtste in omgang met mobiele telefoontjes.... :+
dat geldt voor mij net zo :+

toestel moet met name functioneel zijn en ik gebruik zo'n apparaat veel. heb nu een Nokia 6310i en die's voor mijn doen perfect: niet te klein, uitgebreide agenda, GPRS, bluetooth en gewoon gemakkelijk in gebruik. Niet dat ik zo'n Nokia fan, integendeel want de 8210 en 8310 waren een ramp bij mij :(

Verwijderd

Topicstarter
koen schreef op 11 December 2002 @ 15:41:
[...]

dat geldt voor mij net zo :+

toestel moet met name functioneel zijn en ik gebruik zo'n apparaat veel. heb nu een Nokia 6310i en die's voor mijn doen perfect: niet te klein, uitgebreide agenda, GPRS, bluetooth en gewoon gemakkelijk in gebruik. Niet dat ik zo'n Nokia fan, integendeel want de 8210 en 8310 waren een ramp bij mij :(
Ik heb nu de 8210, gelukkig een van de laatste die het levenslicht heeft gezien bij nokia (25-01-02 is ie geboren ;) ) maar deze telefoon doet het voorals nog goed bij mij. Maar het valt mij ook mee hoe stootbestendig deze is. Ik heb in veel reviews gelezen dat ze broos zijn maar deze niet :)
Vind je de 6310i niet TE groot, iemand die ik ken heeft hem maar ik vind ze toch iets te groot voor tegenwoordige telefoons... Maar ieder zijn eigen mening

• koen
  • Niet online
Scooter_Fox schreef op 11 december 2002 @ 15:40:
[...]
Ik weet dus niet of die rubbertjes er uberhaupt opzitten? Is dat wel het geval en zijn ze bij jou eraf gegaan of zitten ze er helemaal niet op?
die rubbertjes zaten er dus bij mij niet op!
alleen wat kleine puntjes om de deksel op te vangen, wanneer je hem dichtklapte. Maar die puntjes werden al snel flinke deuken en daardoor ontstonden er ook krassen op de rest rond het toetsenbord. Zonde, want ik vond het echt een mooi toestel....

Verwijderd

Topicstarter
koen schreef op 11 December 2002 @ 15:38:
[...]

Heeft geen een van de LG's die rubbertjes (is wel zo veilig, rubber :+ ;) ) haha, ook de w5200 niet ...?

• JB

JB

Cédric roelt!

koen schreef op 11 december 2002 @ 15:46:
[...]

die rubbertjes zaten er dus bij mij niet op!
alleen wat kleine puntjes om de deksel op te vangen, wanneer je hem dichtklapte. Maar die puntjes werden al snel flinke deuken en daardoor ontstonden er ook krassen op de rest rond het toetsenbord. Zonde, want ik vond het echt een mooi toestel....
Zo goed heb ik die 510W niet bekeken, das idd een minpunt van LG

Mijn boefje is liev!

• Sovereign
De w5200 heeft 2 rubberen puntjes, geen plastic puntjes zoals bij de 510 dus. fototje:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jclmavg/lgw5200c.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Sovereign op 11-12-2002 15:57 ]

Verwijderd

Tis een vooruitgang

Verwijderd

Topicstarter
Sovereign schreef op 11 december 2002 @ 15:56:
De w5200 heeft 2 rubberen puntjes, geen plastic puntjes zoals bij de 510 dus. fototje:

[afbeelding]
`
Zie ik het goed dat de '0' de spatie is als je een sms wil tiepen? Dus net zoals bij de nokia's? Zou wel handig zijn aangezien ik daar helemaal gewend aan ben... En zijn de menu's in de LG ook nederlands instelbaar? :) kon ik niet helemaal duidelijk opmaken uit je plaatje

• JB

JB

Cédric roelt!

LG heeft NL-menu's ja (de LG-510W igg wel)

Mijn boefje is liev!

• koen
  • Niet online
en '0' is idd spatie net als bij Nokia.
sowieso wordt hetzelfde sms profiel gebruikt als bij Nokia, dus
ook je picture sms en logo's worden netjes afgeleverd en ik las
ergens op i-net dat er een software update komt voor
compatible maken van Nokia ringing tones. LG connecting people :+

• JB

JB

Cédric roelt!

Dus als ik met een nokia een picture sms naar een LG stuur werkt dat ook? Of bedoel je dat het vezenden naar LG's onderling hetzelfde werkt als bij een nokia?

Mijn boefje is liev!

• koen
  • Niet online
optie 1 & 2 zijn correct ;)

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Oh ik wist helemaal niet dat ik picture smsjes kon ontvangen. Ik ga maar weer eens 15 minuten aan de dutchtone helpdesk naar country muziek luisteren, kan niet meer smsen...

Verwijderd

Topicstarter
weet er iemand waar je de w5200 kan kopen behalve op www.vivacom.nl ? Ik kan em nergens anders vinden .... :(

• JB

JB

Cédric roelt!

MM- schreef op 11 december 2002 @ 16:37:
Oh ik wist helemaal niet dat ik picture smsjes kon ontvangen. Ik ga maar weer eens 15 minuten aan de dutchtone helpdesk naar country muziek luisteren, kan niet meer smsen...
ROFL altijd hendig die helpdesken! Ik kan de primafoon waar ik mijn gsm(s) gekocht heb niet eens telefonisch bereiken :(

Mijn boefje is liev!

• koen
  • Niet online
MM- schreef op 11 december 2002 @ 16:37:
kun je sneller op hun website kijken:

www.dutchtone.nl
SMS
Lukt het niet om SMS-berichten te ontvangen en te versturen, volg dan de volgende eenvoudige stappen. Het is handig om de handleiding van je mobiele telefoon erbij te houden.

toets opnieuw het nummer van de SMS-centrale in je mobiele telefoon. Dit moet zijn +31 6 28 500 561.
bij Berichtentype selecteer je tekst
bij Geldigheidsduur van bericht selecteer je maximaal
bij antwoord via zelfde centrale kies je nee

Let op: heb je de telefoonnummers opgeslagen met 0031 verander dit dan in +31.
Gebruik geen # in het mobiele telefoonnummer waar je het SMS-bericht naar toe wilt versturen. Onze centrale herkent het nummer niet als een telefoonnummer en je bericht wordt niet doorgezonden.
sms-en via de site is trouwens ook goedkoper :) €0,15 ipv €0,22....

Verwijderd

Heb de 510W in het Antraciet kleur en moet je zegge dat hij wel snel beschadigt.... opzich voor mij niet zo een punt. Hij moest ligt zijn en lekker in de hand liggen. Daarom deze genome (ook omdat hij goedkoop was...helemaal nada met een abo )
maar goed
Ben zeer te vreden over deze foon...

• Sovereign
Heeft inderdaad nederlandse menu's en de 0 is idd de spatie. Ik heb de mijne via gsmstunter.nl gekregen omdat ze de 600w niet meer konden leveren, daar heb ik dus eigenlijk geluk mee gehad. Misschien kunnen ze 'm jou ook wel leveren als je ze even belt of mailt?

• JB

JB

Cédric roelt!

Let op: heb je de telefoonnummers opgeslagen met 0031 verander dit dan in +31.
Dat probleem heb ik ook gehad bij kpn met smsen al mijn smsjes kwamen aan bij anderen met gekke tekens was dus helemaal nix van te maken. Alle nummers veranderd in +31 en probleem was weg.

Mijn boefje is liev!

• MM-

MM-

Die telnummers worden trouwens standaard op +31 gezet. Hij wist niet wat het probleem was, hij gaat het dus voorleggen aan de technische dienst oid.

• JB

JB

Cédric roelt!

Ik heb ze ooit opgeslagen als 06... en toen werkte mijn sms-optie niet meer fatsoenlijk. Ligt ut alleen toe

[ Voor 2% gewijzigd door JB op 11-12-2002 16:52 . Reden: typo ]

Mijn boefje is liev!

Verwijderd

Topicstarter
koen schreef op 11 December 2002 @ 16:41:
[...]

[...]

sms-en via de site is trouwens ook goedkoper :) €0,15 ipv €0,22....
Das idd voordeliger. Ik kan me nou nog niet inschrijven op dutchtone.nl. Komt waarschijnlijk omdat gister mij abo is geactiveerd.... En heeft er iemand al meer ervaring/problemen mee gehad dat je dus niet kunt inloggen via je telefoonnummer en dat je je voicemail nog neit kan wijzigen? Ik kan dat nog neit omdat dat mens dan zegt dat het telefoonnummer ongeldig is :( :( Wordt dat smsen dan gewoon van je abo afgeschreven koen?

• koen
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 16:53:
[...]

Das idd voordeliger. Ik kan me nou nog niet inschrijven op dutchtone.nl. Komt waarschijnlijk omdat gister mij abo is geactiveerd.... En heeft er iemand al meer ervaring/problemen mee gehad dat je dus niet kunt inloggen via je telefoonnummer en dat je je voicemail nog neit kan wijzigen? Ik kan dat nog neit omdat dat mens dan zegt dat het telefoonnummer ongeldig is :( :( Wordt dat smsen dan gewoon van je abo afgeschreven koen?
er is een probleem met nieuwe nummers en geporteerde nummers voor aanmelden op de website :( probleem wordt binnen tweew eken automatisch opgelost via eoa patch.

VM werkt pas na 1 dag fatsoenlijk. waarschijnlijk vannacht je toestel uitzetten en morgen 555 bellen en je kunt het systeem wel inspreken, zo niet klantenservice bellen dat ze een nieuwe VM box installen.

GroepsSMS (sms via de site) wordt automatisch van je bundel afgeschreven. Iedereen die in december een abonnement afsluit krijgt overigens €12 GroepsSMS tegoed cadeau, om de dienst een beetje te promoten. Dus de eerste 80 smsjes via de website zijn gratis.

Zo genoeg off-topic gespamd, tijd voor discussie over LG phones :+

• koen
  • Niet online
niemand meer iets te melden over LG :?

dan maar een pic:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/lg_g7000_v_ruce

LG7000, erg mooi spul ook :+

• JB

JB

Cédric roelt!

Is die LG7000 al in kleur? Omdat ik kleurverschillen zie op die jpg (Duh, staat "color display" aan de rechterkant, sorry is nog vroeg :))

[ Voor 35% gewijzigd door JB op 12-12-2002 08:34 ]

Mijn boefje is liev!

Verwijderd

Topicstarter
koen schreef op 11 December 2002 @ 23:45:
niemand meer iets te melden over LG :?

dan maar een pic:

[afbeelding]

LG7000, erg mooi spul ook :+
Shit die is moooooi :) is deze al uit of wanneer komt deze uit ? Ik zat namelijk al langer te kijken naar kleurenbeeldscherm, is natuurlijk een pure gadget (maar wel leuk ;) ). Ik zat eerst ook nog te kijken naar de motorola t720 alleen vind ik deze te groot voor een klapbare telefoon, je hebt er genoeg die niet opeklapbaar zijn en dezelfde grootte hebben als dat ding opgeklapt.... :| En is dit een stn scherm of tft schermpje....?iemand meer info/linkies :) ?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry zelf even gezocht en deze kwam al boven:

http://www.mobile-review.com/review/lg-w7000-en.shtml

Top plaatjes zitten daar ook bij zoals deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/lg/w7000/pic5.jpg

Sjiek telefoontje... :9~

Voor de rest zijn het allemaal russische sites waar ze staan, niet echt leesbaar dus ..

En om er nog maar eentje bij te posten die ook op www.mobile-review stond.com stond: De LG W7020. ook eentje met een hoog kwijlgehalte:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/lg/w7020/pic1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/lg/w7020/pic4.jpg

Binnenkant is hetzelfde als de w7000

Verwijderd

Weet iemand waar dat je de W7000 (dus die met het 64k stn beeldschermpje :) ) kan kopen?

• MM-

MM-

Ik heb de 510, maar die die w7020 ziet er zeker gelikt uit ja :) vraag me af hoe duur hij wordt, niet dat ik hem ga kopen want na de 345 voor die van mij heb ik daar geen geld meer voor :)

• koen
  • Niet online
nieuwe en erg :9~ LG mobiele telefoons aangekondigd:

LG SD1300
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/lg_sd1300_6

LG SD6300
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/lg_sd6300_1_velky

LG SD9300
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/lg_lp9300_1

met name die laatste, erg g**l apparaatje.... :P

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

koen schreef op 16 January 2003 @ 11:51:
nieuwe en erg :9~ LG mobiele telefoons aangekondigd:

LG SD1300
[afbeelding]

LG SD6300
[afbeelding]

LG SD9300
[afbeelding]

met name die laatste, erg g**l apparaatje.... :P
Ik wil de LG G7020 dat is incl. GPRS : http://www.threegmobile.net/gallery/lgg7020/

maar waar in NL verkopen ze die dingen in vredesnaam?? en wat kost ie
Zeer cool toestel.

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 24-01-2003 11:43 ]

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:13
Bij primafoon kun je hem kopen.

http://www.kpn.com/br2/ng...D=-17425&site=0&channel=0

Heeft iemand deze telefoon al en zo jah hoe bevalt die ?
Hoe zit t met de geluidskwaliteit, batterij en beeldscherm.
En zit er een datakael bij of moet je die nog bijbestellen .
alvast bedankt.

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11 06:46

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik heb sinds mei vorig jaar een LG 510W; kleur antraciet (mooi!!!). Dit icm met mijn DebiTel-abbo. Ik ben er zeer tevreden mee. Helder display, makkelijke 'sneltoetsen' voor geluid en ontvangen berichten, een goede trilmotor, licht van gewicht, een goede accu en (zeer belangrijk) een goede spraakverstaanbaarheid. Ook icm met een oortje en VoiceDial werkt het goed.
Ik heb al snel een hoesje gekocht om hem aan mijn riem te hangen. Als je ze niet voor je eigen merk kan vinden dan kan je ook een Motorola-hoesje nemen. Maar degenen voor de LG hebben een mooie uitsparing voor dat zilveren dingetje op de voorkant.
Verder vond ik de antenne iets te lang dus daar heb ik een korte stalen antennetje voor gekocht. Deze zijn niet speciaal voor LG te koop maar de antennetjes voor een Siemens passen.
Wat trouwens ook een makkelijke functie is, is dat hij je oude telefoonboek die je op je SIMcard hebt staan in 1x kan kopieren naar het telefoongeheugen. Geen urenlang gepiel dus.
Oja, en het spel BlackJack is een uitkomst. Die speel ik echt vaak! :)

• KraveN
Ik bedoelde eigenlijk de w7000.

Maar toch mooi om te weten dat ze goeie telefoontjes kunnen maken :D.

En kun je trouwens ook voor die w7000 spelletjes dowloaden want ik kan eigenlijk niet zoveel info vinden via google omdat alles bijn russisch of italiaans is.

• KraveN
Volgens mij hebben weinig mensen een LG w7000. Komen we zo dus ook nie veel te weten. Iemand misschien een engels of nederlandse pagina met meer details over de telefoon want ik kan alleen maar rssisch vinden :( alvast bedankt :D

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

de hierboven genoemde site www.mobile-review.com heeft bovenaan een engelse vlag. Klik daar maar ns op ;) dan zie je: alle reviews ed incl de LGw7000 in het Engels.

Zelf wil ik graag de LG G7020, dat is een iets ander uiterlijk en incl. GRPS. Helaas heb ik die helemaal nog niet gezien in NL. LG is misschien ietsjepietsie minder goed dan Samsung maar ik vind ze eigenlijk mooier en het is weer wat anders.

Verder valt op dat veel telefoons in nederland veel later of helemaal niet verkrijgbaar zijn dan in Rusland e.d..

oh ja als je echt een cool ding wil: men neme de LG k8000

[ Voor 6% gewijzigd door Help!!!! op 19-02-2003 13:03 ]

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• KraveN
Hier is de link naar telefoon

http://www.mobile-review.com/review/lg-w7000-en.shtml

en dit is de w7000a met GPRS :D

http://www.mobile-review.com/review/lg-g7000a-en.shtml

Beetje onduidelijk allemaal heb ook al op veel sites gezien dat de w7000 maar 256 kleuren display heeft terwijl volgens mij gewoon 65k heeft. maar jah nu ff w88 totdat de w7000a ergens in nederland te verkrijgen is.

Verwijderd

Nou jongens ben ik weer naar een lange tijd :P

Niet goed nieuws.
Ik heb dus de 510-w. Op een ochtend compleet geen bereik meer thuis (normaal 5 streepjes van de 5). Ik d8 "ach wat Dutchtone zal weer wat aan de zendmasten aan het kloten zijn" Nou niet dus.... op school ook een beeeeeetje bereik. Ik Dutchtone bellen. Nee meneer, ligt niet aan het netwerk. Toen nog ff gecheckt met die gozer aan de dutchtone lijn. Alles oke.... ik moest gewoon vol bereik hebben.
Vriend van me heeft een T720 ook met dutchtone. Hij had vol bereik bij mij thuis en op school no problemos....sim kaartjes opwisselen... mijn kaart in zijn foon vol bereik... zijn sim in mijn foon...dikke bagger bereik...

Het aller raarste is dat als hij dikt geklapt is en op mijn vensterbank ligt bij het raam heb ik 1 tot 2 streepjes bereik en dit is echt overal zo (heb potverdomme nog naast een zendmast gestaan). Klap ik hem open dan is het bereik na +/- 20 weg.... en moet ik dat kl**T foon weer helemaal opnieuw opstarten soms wel 15 keer per dag....

LG gebeld...
Blijk de eerste te zijn met dit probleem. Ze zeggen "stuur hem maar op via de dealer" (vivacom, zory voor de spam :P )...kosten??? nadda, nopez, niks..

Nou maar zien of het het goed gaat....

FF wat anders. die W7000 heeft geen GPRS!"(behalve de w7020)
De G8000 die uit komt binnenkort heeft wel GPRS :D.
Nog ff gemailt met een gozer van LG. W staat voor WAP telefoon G. staat voor GPRS fonie...
Weten jullie dat ook weer...

EDIT///////
DE LG w7000 kost bij de GSMDEALER.NL 345,00 euro...
met een dutchtone allin 30 euro kost ie........niks 8)
EDIT//////

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 13:21 ]

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 13:09:
EDIT///////
DE LG w7000 kost bij de GSMDEALER.NL 345,00 euro...
met een dutchtone allin 30 euro kost ie........niks 8)
EDIT//////
Klote van je telefoon. :(

Die deal van gsmdealer is dus echt cheap. volgensmij zou die cellie tegen de EUR 500 los moeten kosten. Lijkt bijna wel een tikfout.

Zelf wil ik eigenlijk de LG G7020 dat is dus bijna dezelfde als de LG W7000 maar met GRPS en naar mijn smaak een mooier uiterlijk.
Ik houd GSMdealer in de smiezen.....

• KraveN
Jammer voor je met die telefoon maar wel goeie service van Vivacom

BTW deze heeft toch ook gprs en heet w7000a

dan zou dat w(wap) en g(GPRS) verhaaltje niet op gaan. \
Het was allemaal een beetje onduidelijk maar begin het nu een beetje te snappen :D

Verwijderd

euh ik zou w88 als ik jouw was...

Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/lgg8000/lgg8000_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/lgg8000/lgg8000_02.jpg

kijk eens wat voor de deur staat....(btw lg hanteert zeer lage inkoopprijzen en die gsm dealers houden het ook wel laag. BTW het is geen tik fout van ze. Deze tweaker :P heeft namelijk al contact gehad met ze en ze geven me direct info zodra de w7020 en g800o op de markt komen.
keep Ya on the line
KraveN schreef op 19 februari 2003 @ 13:43:
Jammer voor je met die telefoon maar wel goeie service van Vivacom

BTW deze heeft toch ook gprs en heet w7000a

dan zou dat w(wap) en g(GPRS) verhaaltje niet op gaan. \
Het was allemaal een beetje onduidelijk maar begin het nu een beetje te snappen :D
DARN, BEGINT lg nou ook met al die verwarrende A/G/W zoveel namen. Tis net Nokia.....LG hou het duidelijk!!!

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 13:48 ]

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Volgensmij klopt het wel hoor als er staat LG G#### dan is het een grps telefoon. Op de pagina uit de link van KraveN staat 1keer een typefout.

Die LG ?8000 is idd errug strak maar die staat volgensmij pas voor eind maart ofzo in de planning.

[ Voor 16% gewijzigd door Help!!!! op 19-02-2003 14:07 ]

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Woei dit had ik niet echt verwacht, een LG telefoontjes topic hier :D

Mijn stiefpa kwam vorige week ineens thuis met een W7000, geinig ding wel :) Ik vind 'm alleen niet handig in gebruik, die toetsen zijn niks voor mij. Het scherm is wel erg mooi en de beltonen op zich ook, alleen jammer dat er geen leuke op zitten ;)

Ik heb zelf een Nokia 6100 en ik vind 'm persoonlijk wel een stuk fijner dan die LG W7000, maar goed die 6100 is dan ook wel 2x zo duur :+
Had die LG dingetjes eigenlijk nog nooit ergens gezien, terwijl ik toch al een aantal telefoonwinkels aan de binnenkant heb bekeken :P

Verwijderd

Ja kan best zo wezen.
LG heeft niet zo sterke markting in Europa maar dat komt nog wel. Ze zijn nog maar net in NL gehuisvest.

Verder tja over een nokia 6100 praat je ook wat.. maare iedereen heeft al ee nokia en dat irri me erug. En tja die LG is gewoon mooi en goed. BTW wisten jullie dat de spelletjes en de menu samen met Samsung ontwikkelt is.
Kijk maar als je een spelletjes opstarte bij BV een lg 510-w en samsung A800.
Stond er ook eerst raar van op te kijken...

Btw G8000 komt waarschijnlijk eind maart op de markt voor rond de 380 euro...

• KraveN
Help!!!! schreef op 19 February 2003 @ 14:04:
Volgensmij klopt het wel hoor als er staat LG G#### dan is het een grps telefoon. Op de pagina uit de link van KraveN staat 1keer een typefout.
Hoe zit het dan met deze foto

http://www.mobile-review.com/review/image/lg/g7000/pic2.jpg

Er staat toch duidelijk GPRS boven het display !!! En dat zetten ze er denk ik niet voor de lol op (hoop ik ) :D

Verwijderd

ik poste al....(ff lezen he!!!)
Dat LG echt als nokia over al types nummers aan het maken zijn die teveel op elkaar lijken en niet meer uit elkaar te houden zijn...

Ik vroeg het ook al of die gozer van LG zich niet vergiste maar hij zei nog "normale wijze is W=wap en G=Gprs. MAAR, omdat de gat te dichten met de wap naar gprs toestellen heeft LG bij bepaalde W-modelen gprs inzitte. Zoals:"W7000A en de W7020...
Ik heb nog duidelijk gevraagt aan de LG of de "normale" W7000 Gprs had maar dat is dus niet zo... althans dat zeiden ze via de foon.

euh....... weer een ander model??? LG 601
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilinfo.ru/photos/14b.jpg

vet vaag....
Volgens mij zijn er model van LG in Rusland/het oosten verkijgbaar die hier nooit het levenslicht zullen zien...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 17:28 ]

• KraveN
Hoe zit t trouwens met die polyphonic ringtones van LG zijn die goed en luid genoeg en merk je er iets van dat ze 40 stemmig zijn ?

Verwijderd

KraveN schreef op 19 februari 2003 @ 22:42:
Hoe zit t trouwens met die polyphonic ringtones van LG zijn die goed en luid genoeg en merk je er iets van dat ze 40 stemmig zijn ?
Yupz heb met de w7000 laatst ff bij een maat van me gespeeld..
komt verdomd mooi geluid uit. En bij die W5*00 serie is het geluid errug hard. Ik had hem eens vol open staan in de winkelpassage....nou ff laten af gaan... echt mega hard. Galmde echt hard boven de mensenmassa uit...
Eigenlijk niet echt de handig maar goed.

• El_BingO
  • Laatst online: 14-11 12:41
Ze hebben de w7000 ook bij gsm.nl (no spam intended). Daar issie met debitel 90 minuten 69 euro!

Ze hebben me wel verteld dat er vroeger veel software fouten in die LG telefoons zaten, en dat veel winkels ze daarom niet meer hebben. Is dat waar?
offtopic:
Bovendien, direct nog maar een vraagje. Heb nu een vodafone abbo, loopt in april af (1e jaar) en ik heb dus 3 maanden opzegtermijn. Als ik die w7000 nu bestel (ergens ;) ) gaat het dan goed met nummerbehoud en dergelijke? En moet ik de komende drie maanden dan dubbel abbogeld betalen?

• KraveN
Mooi Mooi hoe meer shops LG telefoons gaan anbieden des te beter. Nu nog ff w88 totdat de g7000 of w7020 met GPRS uit zijn :D en hopelijk gaat dat niet lang meer duren. >:)

Verwijderd

Vriend van me had ook nooit bereik met zijn LG, weet niet welk model, maar het was echt een drama.

• El_BingO
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 11:53:
Vriend van me had ook nooit bereik met zijn LG, weet niet welk model, maar het was echt een drama.
En welke provider had hij? Had hij een ouder LG model?

• KraveN
jah en waar woont die ergens in buitegebied of in stad

Trouwens ik vind het een beetje raar dat op de site van LG niks te vinden is over die mobieltjes tenminste de w7000 enzo, Maar ze worden wel verkocht in Nederland is dat dan allemaal import ofzo ?

• El_BingO
KraveN schreef op 21 februari 2003 @ 13:29:
Trouwens ik vind het een beetje raar dat op de site van LG niks te vinden is over die mobieltjes tenminste de w7000 enzo, Maar ze worden wel verkocht in Nederland is dat dan allemaal import ofzo ?
Ja dat vind ik ook vaag. Als je iets wil bekijken (pics en specs) dan zit je vaak op zo'n rare russische server (waar je natuurlijk nix van begrijpt).

Ze hebben maar 2 telefoons op de site staan (LG), ook raar.
Is de support dan wel goed?

• KraveN
Ja dat vind ik ook vaag. Als je iets wil bekijken (pics en specs) dan zit je vaak op zo'n rare russische server (waar je natuurlijk nix van begrijpt).

Ze hebben maar 2 telefoons op de site staan (LG), ook raar.
Is de support dan wel goed?
Nou staat op de duitse site van LG www.lge-mobile.de wel meerdere modellen maar van de g7000 staat daar ook weer weinig info op :(

En dat vraag ik mij dus ook af hoe het met de support zit ?>?

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

LG is echt een megabedrijf maar die websites van hun zijn echt waardeloos.(mbt mobiele tels. iig.) Support (ook ringtones, nieuwe software voor synchronizing enzo) zal denk ik matig zijn. Bij samsung zal dat denk ik beter zijn alleen heeft iedereen al een samsung. Garantie gaat gewoon via de winkel denk ik.
Zelf denk ik dat LG wel ns snel aan populariteit kan gaan winnen. Erg mooie
telefoons die je niet veel ziet.

edit: mmmzz ik zeg wel n beetje vaak "denk ik" hierboven.... :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 21-02-2003 14:53 ]

Verwijderd

Nou jongens ik heb ff nog met die knakker van LG gebeld. Over hun website en ondersteuning van modellen die nog niet eens bij hun op de website staan.
Alle modellen tot de W7000 zijn bekend bij hun.

Ik had nog problemos met mijne lg 510w. Ik heb hem nog niet terug. Maar het blijk een software fout te zijn met het geheugen. Hij vreet zich vol en kan zich zelf niet meer wissen. Ook niet als je de gsm trug zet in fabrieks stand (ja dat kan met LG). Ik krijg een software update, waarbij ook de mogelijkheid is om dus nokia logos en ringtones in te zetten. Ik ben benieuwt als ik trug kom van vankantie. Ik ga nu lekker offline heren. 2 maanden me moeder niet gezien. Ze zit nu in Z-france. Allee jullie horen nog van mij...

ps. prettige vakantie allemaal...:P

Verwijderd

de w7000 heeft toch een 256 stn kleuren schermpje? Of 4096, nee toch? Anders ga ik er nu eentje halen als ie 4096 heeft. ;)

Is er al een foontje uit van lg wat wel zoveel kleuren heeft?

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op 22 februari 2003 @ 10:44:
de w7000 heeft toch een 256 stn kleuren schermpje? Of 4096, nee toch? Anders ga ik er nu eentje halen als ie 4096 heeft. ;)

Is er al een foontje uit van lg wat wel zoveel kleuren heeft?
We think that it’s not necessary to describe new phone’s functionality; you can read about it in the review LG W7000. In the contrast to this model G7000A has a STN screen, which can support up to 65000 colors. Comparison of this screen with similar screens of other manufacturers shows that the screen in the new model is less bright and contrast than other ones.

afkomstig uit deze page:

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

tja ik ga uiteindelijk gewoon voor de LG G7020a. Deze vind ik qua design echt super.
ff wachten tot ie in NL te krijgen is. (is dus de LG W7020 maar dan met GRPS)

http://www.mobile-review.com/review/lg-w7020-en.shtml

• El_BingO
Help!!!! schreef op 22 February 2003 @ 18:59:
We think that it’s not necessary to describe new phone’s functionality; you can read about it in the review LG W7000. In the contrast to this model G7000A has a STN screen, which can support up to 65000 colors. Comparison of this screen with similar screens of other manufacturers shows that the screen in the new model is less bright and contrast than other ones.

afkomstig uit deze page:
Aah, dus de w7000 heeft geen 65k kleuren zoals elders wel wordt gezegd.
Humm... minpuntje, ik wou hem al gaan bestellen. Is er iets bekend over roadmap van deze telefoons in Nederland? Ik vind het wel erg slecht gesteld met de NL info van LG...

Hoop dat die g7000 of g7020 snel uitkomt!

• KraveN
Bij primafoon ligt de w7000 in de winkel dus om zeker te weten of er een 65k kleuren scherm in zit ga hem ff uitproberen :D

• El_BingO
KraveN schreef op 24 februari 2003 @ 11:23:
Bij primafoon ligt de w7000 in de winkel dus om zeker te weten of er een 65k kleuren scherm in zit ga hem ff uitproberen :D
Ik lees verschillende dingen over dat beeldscherm van de w7000. Op de Franse LG Mobile site staat wel dat ie 65K kleuren heeft. Die mobile-review zegt van niet. Ik denk dat ik LG Frankrijk maar geloof... ;)

• KraveN
El_BingO schreef op 25 februari 2003 @ 09:24:
[...]

Ik lees verschillende dingen over dat beeldscherm van de w7000. Op de Franse LG Mobile site staat wel dat ie 65K kleuren heeft. Die mobile-review zegt van niet. Ik denk dat ik LG Frankrijk maar geloof... ;)
primafoon geeft ook aan dat er een 65k op zit :D
maar jah w8 toch nog ff op w7000a of iig eentje met gprs 8)

Trouwens van lg een aanbieding zien staan in de spits waarop ze ook beweren dat de w7000 een 65k kleuren display heeft. Zetten ze in de advertentie ook hun site ,ga je daar kijken weer niks te vinden over de w7000 te koop oa bij primafoon, phonehouse en tell me .

[ Voor 24% gewijzigd door KraveN op 25-02-2003 13:36 ]

Verwijderd

het zijn nou niet echt delijke toestellen
de antenne breekt snel af zelfs bij goed gebrukkt
de software fouten
sms funktie stopt met werken
komen heel snel krassen en beschadegingen op
dat zijn mijn ervaringen

• El_BingO
Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 22:45:
het zijn nou niet echt delijke toestellen
de antenne breekt snel af zelfs bij goed gebrukkt
de software fouten
sms funktie stopt met werken
komen heel snel krassen en beschadegingen op
dat zijn mijn ervaringen
Welk type heb jij?

Verwijderd

Ondervond zelf ook het probleem dat er niet zoveel van dit merk te vinden was, maar ik heb toen de gok genomen een paar maanden geleden en tot nu toe kan ik alleen nog maar lof hebben voor LG :)

Echt een super mooi design, erg gebruiksvriendelijk menu, daarnaast ook nog helemaal in het Nederlands en nog nooit problemen met bereik of menu bugs gezien :)

Jah dit is absoluut een blijvertje! en ik kan vanuit mijn eigen ervaring LG absoluut aanraden :)

• KraveN
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 11:41:
Ondervond zelf ook het probleem dat er niet zoveel van dit merk te vinden was, maar ik heb toen de gok genomen een paar maanden geleden en tot nu toe kan ik alleen nog maar lof hebben voor LG :)

Echt een super mooi design, erg gebruiksvriendelijk menu, daarnaast ook nog helemaal in het Nederlands en nog nooit problemen met bereik of menu bugs gezien :)

Jah dit is absoluut een blijvertje! en ik kan vanuit mijn eigen ervaring LG absoluut aanraden :)
Welk type telefoon heb je ?

• El_BingO
Ik denk dat ik toch voor de Motorola T720 ga. Die is goedkoper en heeft GPRS, en Java e.d. alleen minder kleuren (4096).

• KraveN
Ringtone geluid is vrij zacht en dan zou ik als ik jou was toch voor de 720i gaan of je moet geen behoefte hebben aan een camera :D want die is precies tzelfde als de 720 (correct me if i'm wrong). Misschien samsung s100 of anders de sonyericsson t300 ?

• Paulum
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-01 12:27
Ik zit ook te twijfelen tussen de Motorola T720 en een LG, maar ik vind dat de Motorola veel meer functies biedt voor minder geld, maar het design van LG vind ik stijlvoller.
Even wachtten op een goeie actie met een LG telefoontje, alleen zijn er die zo weinig.

• El_BingO
Paulum schreef op 09 March 2003 @ 18:36:
Ik zit ook te twijfelen tussen de Motorola T720 en een LG, maar ik vind dat de Motorola veel meer functies biedt voor minder geld, maar het design van LG vind ik stijlvoller.
Even wachtten op een goeie actie met een LG telefoontje, alleen zijn er die zo weinig.
My thoughts exactly... de Motorola is te log... en de LG is mooi maar weinig functies.
Maaruh, op gsm.nl is de LG goedkoper... ;)

• Paulum
Ik heb via gsm.nl vorige week de LG 7000 besteld, toen nog voor 79 euro icm dutchtone allin-20 , maar nu zag ik dat ie verhoogt was naar 99 dus had ik weer een klein gelukje :)

Nu is het alleen de vraag of ze me de G7000 of W7000 leveren.

• El_BingO
Paulum schreef op 17 March 2003 @ 21:57:
Ik heb via gsm.nl vorige week de LG 7000 besteld, toen nog voor 79 euro icm dutchtone allin-20 , maar nu zag ik dat ie verhoogt was naar 99 dus had ik weer een klein gelukje :)

Nu is het alleen de vraag of ze me de G7000 of W7000 leveren.
Het is de w7000, waarschijnlijk. Ik heb het ook nog gevraagd via e-mail.
Ik heb zelf afgelopen weekend de Samsung S300 gekocht. Die is ook erg :9~

• KraveN
Nou woensdag op Cebit geweest en moet zeggen dat LG leuke toestellen op de markt gaat brengen :D :D :D

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
nou ik heb een W7000 besteld bij Tell-Me. Voor 99 euro + 22 euro aansluit kosten en dan een Vodafone 120 abo (22 euro per maand) Bij de belcompany of primafoon was hij 290 euro + aansluit kosten + een duur abonnement wat echt afzetterij is. Moet alleen nog 2 dagen w8en totdat hij op voorraad is. Maar tis echt een botergeil telefoontje , kan niet w8en :D

• Paulum
Ik heb nu een aantal weken de W7000, zeker relaxt, ik betaal nu 20 euro per maand (Orange) en 79 (+12,5 verzendkosten) euro voor de telefoon eenmalig.

Maar als ik nu opnieuw moest bestellen had ik toch de G7000 genomen, 20 euro extra voor GPRS maakt me ook niet zoveel uit.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Paulum schreef op 15 april 2003 @ 19:24:
Ik heb nu een aantal weken de W7000, zeker relaxt, ik betaal nu 20 euro per maand (Orange) en 79 (+12,5 verzendkosten) euro voor de telefoon eenmalig.

Maar als ik nu opnieuw moest bestellen had ik toch de G7000 genomen, 20 euro extra voor GPRS maakt me ook niet zoveel uit.
Waar heb je hem gekocht? en heeft ie 65000 of 256 kleuren?

Weet iemand hier wanneer de LG G8000 en LG G7000/G7020 gaan uitkomen in NL.

Het moment dat ik moet gaan beslissen (lees: abo loopt af) komt zeer snel dichterbij. LG G8000 of samsung V200 of toch maar LG w7000.

lastig...

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Vandaag LG gebeld. Waarschijnlijk worden de G8000 en G7020 niet in Nederland uitgebracht. De eerste GPRS telefoon wordt waarschijnlijk pas in juli in de markt gezet.
Jammer.

Keus is nu: Samsung V200 of LG W7000.

Samsung duurder, groter, minder mooi maar technisch/software beter.
LG goedkoper, kleiner, mooier maar technisch/software minder.

tja.

• StingrayNL
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-02 16:07
Ik ben sinds gisteren eigenaar van een zeer mooie LG W7000 en ik vind hem idd super g**l.
Alleen nu heb ik een vraag......waar kan ik de instellingen voor wap downloaden want ik heb nu een vodafone 180 abbo en bij vodafone wisten ze niet eens wat een LG was :?
LG meneer..??? wat voor merk is het dan?? LG is niet het typenummer?? Nee meneer nog nooit van gehoord............hoezo dom helpdeskvolk. 8)7 ..als het niet op het beeldscherm staat dan zijn ze de weg gelijk kwijt. |:(

Maar waar kan ik de wapinstellingen dl en het schijnt overeen te komen met een nokiatelefoon....maar welke???

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

StingrayNL schreef op 08 May 2003 @ 09:34:
Ik ben sinds gisteren eigenaar van een zeer mooie LG W7000 en ik vind hem idd super g**l.
Alleen nu heb ik een vraag......waar kan ik de instellingen voor wap downloaden want ik heb nu een vodafone 180 abbo en bij vodafone wisten ze niet eens wat een LG was :?
LG meneer..??? wat voor merk is het dan?? LG is niet het typenummer?? Nee meneer nog nooit van gehoord............hoezo dom helpdeskvolk. 8)7 ..als het niet op het beeldscherm staat dan zijn ze de weg gelijk kwijt. |:(

Maar waar kan ik de wapinstellingen dl en het schijnt overeen te komen met een nokiatelefoon....maar welke???
Heb zelf sinds kort een w7000 en ben benieuwd of jij een datakabel voor verbinding tussen PC en Mobiel kreeg meegeleverd.

Zelf wap ik niet en weet dus helaas het antwoord op je vraag niet.

Verwijderd

Ik ken Stingray goed, en ik weet iig dat hij GEEN datakabel meegeleverd heeft gekregen.
Hij heeft een mailtje gestuurd naar LG NL wat voor BS dat is, en hij schijnt een antwoord te hebben ontvangen in de trant van "das optioneel meneer, en zit niet bij het verkochte pakket"...

Ben ik ff blij dak een S55 heb.. (soz for OT!)

Verwijderd

Sjonge... ik heb m ook net besteld... :D
wordt ook erg G**L van dat toestel.... maar wor gek van die verschillende specs op al die sites...
ik heb m besteld op www.sitel.nl
en daar staat dus dat die wel GPRS heeft... :?
en MMS staat er ook tussen (T-Mobile)
klopt deze info wel????

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 23:08:
Ik ken Stingray goed, en ik weet iig dat hij GEEN datakabel meegeleverd heeft gekregen.
Hij heeft een mailtje gestuurd naar LG NL wat voor BS dat is, en hij schijnt een antwoord te hebben ontvangen in de trant van "das optioneel meneer, en zit niet bij het verkochte pakket"...

Ben ik ff blij dak een S55 heb.. (soz for OT!)
Thanx. Desondanks ben ik blij met mijn LG. :) Vind hem erg mooi en dat was een belangrijke reden om deze LG te nemen. Maar ja smaken verschillen natuurlijk.

Vwb de datakabel:
Beetje lame om een cd mee te leveren zonder kabel. Ik weet ook wel dat het ook via irda kan maar de meeste mensen hebben wel een com/usb poort maar geen irda op hun pc.

Nog lamer is het om in de handleiding te zetten dat het standaard in het pakket hoort te zitten (dus NIET optioneel) en het vervolgens niet mee te leveren.
Ik wil die kabel wel hebben dus ben benieuwd of je het los kunt krijgen uberhaupt en wat dat dan wel niet kost.

Mja support zal wel niet de sterkste kant zijn van LG. Zeker niet als je de info op hun site over mobiele telefoons ziet. Voor zo'n megabedrijf is dat echt een aanfluiting.

Kleurenscherm: er was wat discussie of bij de LG W7000 het nu 256 kleuren of 65000 kleuren is. Volgens de doos is het iig 65k. Ik vind het erg mooi uit zien. Denk dat het idd 65k is.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 23:10:
Sjonge... ik heb m ook net besteld... :D
wordt ook erg G**L van dat toestel.... maar wor gek van die verschillende specs op al die sites...
ik heb m besteld op www.sitel.nl
en daar staat dus dat die wel GPRS heeft... :?
en MMS staat er ook tussen (T-Mobile)
klopt deze info wel????
De W7000 heeft geen GPRS en MMS voorzover ik weet. Er zijn wel modellen met dezelfde vormgeving met iig GPRS maar volgensmij worden die niet in NL geleverd. Naamgeving is iets anders, meestal G7***.
(Zou kunnen dat je wellicht MMS kan ontvangen maar dat weet ik helaas niet)

[ Voor 8% gewijzigd door Help!!!! op 08-05-2003 23:25 ]

• StingrayNL
Nou ben dus naar de Phonehouse gegaan (daar komt mn LG vandaan) en die hebben de instellingen van een samsung A800 overgenomen en alleen de startpagina veranderd en toen kon ik gaan wappen. B) Dus dat kan ik nu dan :) Alleen ik heb nog steeds geen antwoord gehad van LG O-) met welk Nokia toestel de LG W7000 compatibel is.
Word er wel een beetje ziek van. Owja heb ook maar gelijk een IRpoortje voor de pc gekocht. Want wat heb je aan een cd vol met ringtones als je er niks mee kunt doen??

Verwijderd

cd vol ringtones :)~ wehehe... moet ik m'n pa's laptop maar weer ff jatten :P

baal dat ik tot halverwege volgende week moet wachten tot de postbode m komt brengen...

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

StingrayNL schreef op 09 May 2003 @ 09:34:
Nou ben dus naar de Phonehouse gegaan (daar komt mn LG vandaan) en die hebben de instellingen van een samsung A800 overgenomen en alleen de startpagina veranderd en toen kon ik gaan wappen. B) Dus dat kan ik nu dan :) Alleen ik heb nog steeds geen antwoord gehad van LG O-) met welk Nokia toestel de LG W7000 compatibel is.
Word er wel een beetje ziek van. Owja heb ook maar gelijk een IRpoortje voor de pc gekocht. Want wat heb je aan een cd vol met ringtones als je er niks mee kunt doen??
Kun je me vertellen waar je die IR poort hebt gekocht, welk merk en wat kost ie?

• StingrayNL
Ik heb hem bij een maat van mij gekocht(heeft een eigen softwarebedrijf }) dus tegen inkoopsprijs :D ) Maar bij de phonehouse kan je hem ook kopen incl software voor ik d8 € 60,= :X

Verwijderd

Moet ik je ff die achtergrond van BF mailen Ronald?!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

StingrayNL schreef op 09 May 2003 @ 12:35:
Ik heb hem bij een maat van mij gekocht(heeft een eigen softwarebedrijf }) dus tegen inkoopsprijs :D ) Maar bij de phonehouse kan je hem ook kopen incl software voor ik d8 € 60,= :X
Thx maar E60,-- is wel wat over de top wat mij betreft. Ik ga eerst maar ns op zoek naar die datakabel.

Pagina: 1 2 Laatste