Toon posts:

Moederbord?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

eerst en vooral sorry voor de vorige keer in het andere forum had nl geen tijd om de faq te lezen...
Maar ik blijf wel met de vraag zitten, welk moederbord gebruik ik nu het best bij een xxlcooling systeem? (voor P4 liefst!)

mvg,
S.

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 14:39

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Je hebt de faq nog niet helemaal gelezen (geen greetz onder je post en dat hey mag ook weg, daarnaast is een excuses niet echt handig, zo slaan veel mensen dit over)

Maar even op je vraag. De 845 borden zijn leuk om te overklokken. Echter wacht ik op de sis 655 chipset.

Hier worden een hoop leuke p4 borden in genoemd, lees deze maar eens goed door. Succes

Edit: Oeps ik zie net dat balusc alle posts over andere borden verwijderd heeft. Hmm

[ Voor 34% gewijzigd door |sWORDs| op 11-12-2002 09:53 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 10:41

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Over het algemeen komen de beste overklok-moederborden van Abit en Epox,waarvan Abit meer luxe biedt en Epox goedkoper is. Het moederbord maakt overigens weinig uit voor het monteren van een waterkoeling, het ligt er aan of je ook wil overklokken en zelfs dan is de keuze nog erg groot.
Overigens denk ik dat dit topic ook niet echt lang open blijft.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
hmm welk mobo type is me dan het beste aan te raden van die twee?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 10:12 ]

Verwijderd

ik heb een asus p4b533-e die maakt het ook behoorlijk makkelijk en is tot zover heel stabiel.
Ik zou eens kijken op sites en beslissen welke chipset je het liefste hebt en dan gaan kijken voor een moederbord.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 10:41

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 10:07:
hmm welk mobo type is me dan het beste aan te raden van die twee?
Tja dat kan ik zo direct niet zeggen, kijk eens rond hier op het forum naar dikke overclocks (DaBit, a.p. versteeg, T-Minus, DuronDude) of in de CPU-database van Overclockers.com en kijk wat die voor mobo's zij gebruiken :)

[ Voor 14% gewijzigd door Demo op 11-12-2002 11:33 ]

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Neem een i845E / i845G gebaseerd mammaplankje en een 533MHz FSB proc, of een i850E plankje en een 400MHz FSB proc van Abit of Epox, dan zit je meestal wel goed. Voorbeelden: Abit IT7-Max2, Epox 4G4A/4G4A+

Verder is dit searchwerk, dus slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.