Toon posts:

bann??

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat ik hier een topiuc over open maar ik heb nog steeds geen toegang tot de HK,

Ik had een 24 uurs bann omdat ik een niet gepast plaatje had gepost.

Nu heb ik meteen na de 24 uur het mailtje met de vermelding van de bann teruggestuurd, maar nog steed sgen reply gekregen en dus ook geen toegang.

Zoal je merkt ben ik nogal een beetje verslaafd aan het HK gedeelde :P

Maar ik heb dus nog steeds geen toegang...

ik heb nu al 2 mailtjes gestuurd....

dit is het mailtje van de bann-aankondiging:

Beste ID-Tweak (Alexander Huntjens),

Vanwege wangedrag in de HK ben je per direct voor een periode van 24 uur uit de HK gebanned, vergezeld door een Officiele Waarschuwing. Na 24 uur kun je naar gathering@tweakers.net mailen met het verzoek je te laten unbannen; stuur deze mail dan ter referentie mee.

De persoon die de banknop hanteerde was: Durden

De reden hiervoor was het plaatje wat je postte in de HK ( message 16298685 ), wat van rotten.com kwam. Het moge duidelijk zijn dat dit soort ranzigheid niet gewenst is...

Zorg ervoor dat het niet weer nodig zal zijn. De bans worden bijgehouden. Bij meer overtredingen kan je de toegang tot de HK definitief ontzegd worden.
Lees de FAQ van GoT op http://gathering.tweakers.net/forum/faq voor de huisregels van het forum, en lees de HK-regels op topic 313680 om verdere onplezierige mailtjes in de toekomst te voorkomen.

Beroep tegen een 24 uurs ban is vanwege de korte duur NIET mogelijk.

De 24-uurs banner,
Durden / Robin
Moderator SG + HK
Gathering of Tweakers.net

:'( :'(

wat nu te doen?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor deze keer heb ik de HK ban er afgehaald.

Let je wel op met wat je post in het vervolg? :)

Dit topic is gesloten.