[XP] Defragmentatie stopt bij 50% en start overnieuw

Pagina: 1
Acties:

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Wanneer ik mijn Fat32 partitie defragmenteer (d: 25 GB, 60% vol) stopt hij bij ongeveer 50%, waarna hij weer overnieuw begint. Ik had hem gisteravond om 22:00 aangezet, en nu was hij nog niet klaar dus heb ik de defragmentatie maar gestopt (ik was tussendoor niet thuis :))

Maar wat ik dus zo vreemd vind, waarom defragmenteerd hij hem niet gewoon? Hij zou tijdens het analyzen toch al een fout moeten vinden waarom het defraggen niet goed zou gaan? Ik heb trouwens gisteravond al mijn NTFS partities omgezet naar Fat32. Kan dit ermee te maken hebben?

Ik heb mijn C: en E: nog niet geprobeerd te defraggen, dat zet ik nu aan.

Verwijderd

Al in de veilige modus geprobeert te defraggen?

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 22:59

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Ik had het vroeger ook weleens. Waarschijnlijk is het een programma dat naar je schijf schijft, bv. een Virusscanner ofzo. Bij mij gaf ie dan altijd "Drive's Content Changed, restarting".

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Centaur schreef op 10 December 2002 @ 17:09:
Ik had het vroeger ook weleens. Waarschijnlijk is het een programma dat naar je schijf schijft, bv. een Virusscanner ofzo. Bij mij gaf ie dan altijd "Drive's Content Changed, restarting".
Dat zou het inderdaad kunnen zijn. Ik ga het tijdens het etenb even in veilige modes proberen zoals Masera net zei. Ik heb namelijk Norton draaien, en ik heb geen idee hoe ik die uit moet krijgen in de "normale" mode O+

Verwijderd

Fokkie schreef op 10 december 2002 @ 17:13:
[...]

Dat zou het inderdaad kunnen zijn. Ik ga het tijdens het etenb even in veilige modes proberen zoals Masera net zei. Ik heb namelijk Norton draaien, en ik heb geen idee hoe ik die uit moet krijgen in de "normale" mode O+
je kan ook gewoon met ctrl alt delete elke onnodige toepassing sluiten die actief is...

Verwijderd

Of ff uitzetten in Start > uitvoeren > msconfig > opstarten.

Verwijderd

pfff....zet al je programma's uit behalve systemtray en explorer...
Pagina: 1