[XP] NTFS --> Fat32 wil niet?

Pagina: 1
Acties:

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Een tijdje geleden probeerde ik met Powerquest Partitionmagic om mijn filesystem NTFS te maken. Dit lukte, ik heb mijn c: (10 GB) d: (25 GB) en e:(25 GB) allemaal NTFS gemaakt. Ik moest namelijk aan de gang met van die hele grote DV bestanden, die op de een of de andere manier niet geaccepteerd werden door Fat32. Nu heb ik die DV's niet meer op mijn pc (en dit was eenmalig) en wil ik de hele handel weer Fat32 maken. (Alle 1+ GB bestanden verwijderd) Maar nu krijg ik van Partitionmagic devolgende melding:

Error #1681
Data is compressed or sparse, File 26(128). Click OK to cancel conversion.

Op mijn c: heb ik 5 GB vrij en op de d: en e: beide 10GB. En wat er met compressed bedoelt wordt snap ik niet? Hoe kan ik de hele handel weer Fat32 krijgen zonder al mijn data kwijt te raken?

Verwijderd

http://www.powerquest.com/support/primus/id1062.cfm
When this error occurs on a Windows XP system, you can often fix the problem by disabling the Windows System Restore feature. To do this, right-click "My Computer," select "Properties," click the System Restore tab, and place a mark in the checkbox next to "Turn off System Restore on all drives."
Zo niet, rest linkje lezen

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Solution: Error 1681 Data is compressed or sparse
Gewoon op de site van Powerquest zelf :).
Ik ook niet en toch was jij eerder B)

[ Voor 35% gewijzigd door Compubiter op 09-12-2002 22:26 ]

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Mijn dank is ontzettend groot! O+ Ik laat zo nog even weten wat bij mij dus de uiteindelijke oplossing is.

Edit: Volgens mij was het uitschakelen van de system restore voldoende!

[ Voor 78% gewijzigd door F0kke op 09-12-2002 22:30 ]