Toon posts:

ADSL Lite via Het Net + Datalimiet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje,

Ik wil binnenkort ADSL nemen en had mijn oog laten vallen op de aanbieding van Het net die erg leuk leek. Totdat ik zag dat er een datalimiet van 750 MB op zit en voor elke 100 mb extra betaal je € 0,50. Mijn vraag is nu : wordt deze policy echt gehandhaafd en kunnen ze dit uberhaupt controleren?

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 11:06

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Handhaven weet ik niet, maar meten kunnen ze dat zeker

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ze hebben een duidelijke grens met een duidelijk bedag (wel extraam asosiaal trouwens). Het lijkt mij dat ze dat wel gewoon handhaven, het kost ze geen moeite, maar het levert wel veel op. :|

🌞🍃

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 00:10
Niet doen dus als je meer wil dan emailen en surfen....

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 13:24:
Vraagje,

Ik wil binnenkort ADSL nemen en had mijn oog laten vallen op de aanbieding van Het net die erg leuk leek. Totdat ik zag dat er een datalimiet van 750 MB op zit en voor elke 100 mb extra betaal je € 0,50. Mijn vraag is nu : wordt deze policy echt gehandhaafd en kunnen ze dit uberhaupt controleren?
ik zou die dus echt niet nemen, ga voor HCCnet, een vriend van mij heeft tijdens de HCC dagen ADSL Lite van HCCnet besteld, HCC gebruikt dezelfde fairuse policy als haar gewone ADSL basic, dus dat zijn wel een aantal GB's..

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:43
Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 13:36:
[...]

ik zou die dus echt niet nemen, ga voor HCCnet, een vriend van mij heeft tijdens de HCC dagen ADSL Lite van HCCnet besteld, HCC gebruikt dezelfde fairuse policy als haar gewone ADSL basic, dus dat zijn wel een aantal GB's..
_dezelfde_ FUP ? Is ADSL Lite van HCC dan ook even duur als ADSL basic?

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
ik zou kiezen voor een betrouwbare provider zoals xs4all. Die zijn weliswaar duurder maar hebben ook een hogere datalimiet van 2 gb per maand en hun betrouwbaarheid schat ik hoger in dan HetNet.
Nu tijdelijk betaal je bij hun maar 29.95 per maand van adsl-lite

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:46

SmartDoDo

Woeptiedoe

Of iets als Zon Breedband Lite. Tijdelijk een gratis modem erbij scheelt altijd en ze hanteren een Fair Use Police. Maw, geen probleem als je ettelijke gb's per maand naar binnen haald. :Y)

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

iemand een goede up to date vergelijkingssite van ADSL met prijzen en zo misschien?

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 09:27
als je alleen gaat surfen heb je wel genoeg aan die 750 mb... maar als je online gamed heb je al tekort. Ik heb zelf ADSL basic van planet internet, in verhouding betaal je minder per maand voor je snelheid + je kan zoveel downloaden als je wilt.

ik _denk_ dat als je met lite 1 GB verkeer heb dat ze er ook niet erg moeilijk over zullen doen maar het blijft weinig...

-edit- per 1 januari heb je zelf 768 kbit/ps ipv 512 downstream (voor dezelfde prijs :D)

[ Voor 12% gewijzigd door sPENKMAN op 10-12-2002 13:57 ]

Eve char: Warock <TEST>

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
SmartDoDo schreef op 10 December 2002 @ 13:50:
Of iets als Zon Breedband Lite. Tijdelijk een gratis modem erbij scheelt altijd en ze hanteren een Fair Use Police. Maw, geen probleem als je ettelijke gb's per maand naar binnen haald. :Y)
[rml][ ADSL] Zonnet Lite frustraties[/rml]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:46

SmartDoDo

Woeptiedoe

Kijk anders is op :

http://www.telecomadvies....ergelijken/breedband_scan

kun je op vanalles selecteren en vergelijken, best wel handig B)

Verwijderd

ik heb een Kabelfoon Abbo, en dan heb ik een Datalimiet van 10GB per 2 maanden, dus 5GB per maand zeg maar.
Ik kan via de servicepagina precies kijken wat me dataverbruik is(berekening van upload&download == dataverbruik) en jammergenoeg krijg ik dus iedere maand een extra rekening met een aantal maal €7,5 per GB en nog eens €1,25 administratiekosten.
Vandaar dat ik nu heb besloten het abbo op te zeggen en over de stappen naar Zonnet Family(met fair ABuse policy >:))

Verwijderd

kijk b.t.w. anders nog even op Internetten.nl om de meest beschikbare abbo's na te trekken!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

zat ook al een beetje te kijken naar www.speedtest.nl voor snelheden en zo op postcode.. thanks eurotic en smartdodo
Pagina: 1