Toon posts:

overclock abit T400 more ??

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ey luitjes.. ik ben dus een newbie hier.. dus ut kan zijn dat ik wel eens wat onzin er uit gooi !

overclocken vind ik altijd wel leuk om te proberen.

Ik heb nog een Abit T400 64 MB DDR kaartje thuis.
Ik heb er een Pentium3 master cooler op gemonteerd. Eerst zat er niet een een actieve cooler op.
Maar ik krijg godv. Die core niet hoger dan 250 Mhz en da's niet veel beter dan zonder actieve cooling. daar haale ik namelijk 240 Mhz.
Weet iemand hoe ik ut toch kan verbeteren. Zonder die master cooler weer er af te slopen.
Owja, is er misschien een voltage mod voor dat kaartje ??

en og een vragie !

Ik zit nog godv. met een p3 - 1 Ghz.. ken ik dat kl*te ding unlocken ?

• Dionysus007281
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-01 14:13

Dionysus007281

Spank my monkey!

Kan deze psot AUB verwijdert worden? Wat een flauwekul en onnodige taalverkrachting zeg...

Dual Opteron 248 Nu met Asus X800XT PE @ X850XT PE Server.

Verwijderd

Topicstarter
verklaar nader ?? })

Verwijderd

die post mag inderdaad verwijderd worden je kan gewoon normaal praten ....
of je een intel pentium 3 of 4 kan unlocken ...... daarover zijn al heeel veel posts geweest
het antwoord = nee
maar als je even in FAQ kijkt.........! zie je dat je ook kan overclocken via FSB overclocking...
misschien toch maar eens die FAQ doorlezen ?
en niet zeiken over een p3 1 GHz ik heb een p3 600 MHz en ik zeur ook niet

Verwijderd

Als ik zo vrij mag zijn:
Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 08:49:
Ey luitjes.. ik ben dus een newbie hier.. dus ut kan zijn dat ik wel eens wat onzin er uit gooi !

overclocken vind ik altijd wel leuk om te proberen.

Ik heb nog een Abit T400 64 MB DDR kaartje thuis.
Ik heb er een Pentium3 master cooler op gemonteerd. Eerst zat er niet een een actieve cooler op.
Maar ik krijg godv. Die core niet hoger dan 250 Mhz en da's niet veel beter dan zonder actieve cooling. daar haale ik namelijk 240 Mhz.
Weet iemand hoe ik ut toch kan verbeteren. Zonder die master cooler weer er af te slopen.
Owja, is er misschien een voltage mod voor dat kaartje ??

en og een vragie !

Ik zit nog godv. met een p3 - 1 Ghz.. ken ik dat kl*te ding unlocken ?
Geen interpunctie tot daar aan toe, maar dat nutteloze "verbale geweld" is verboden, zoals vermeld in de FAQ, lezen dus. Lees de DOC FAQ ook.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 09:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
hmmzz. Ik zeg toch al dat ik een newbie ben. dus ik weet echt nog niet hoe hier alles precies zo zijn gangtjes gaat.

en deze reacties..... ja ow enne jong beetje sociaal mag wel !

dit is niet kwaad bedoeld maar kom nou. ff rekening houden met een newbie :'(

Ja sorry dat van die P3 en P4 in de faqs staat. Ik zit net 10 minuten op dit forum.

En die vraag over die Abit t400 dan.. is dat ook niet relevant :'(

Verwijderd

Juist, en wat doe je als je nieuw bent?

LEZEN!

Lezen wat wel kan/mag.
En je domme taalgebruik slaat ook nergens op, hou je in.

Verwijderd

dan had je de FAQ moeten lezen.. dan had je het wel geweten...

Verwijderd

Topicstarter
Ow ! ja sorry jongens :?

Ik had echt niet verwacht dat ik mijn eigen PC'tje niet mocht afkraken.
Ik zal me vertaan aan de regeltjes houden. Maar ik ben het zo niet gewend van forum's sorry.

Opperator verwijder deze post A.U.B

Dan zal ik eens een nieuwe start maken en eerst alles doorlezen.

Alleen ff een vragie, is het echt zo'n probleem als ik iets vraag wat al heel vaak aan de order is geweest ? Want ik ben bang dat zoiets wel vaker kan voorkomen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 09:34:
Alleen ff een vragie, is het echt zo'n probleem als ik iets vraag wat al heel vaak aan de order is geweest ? Want ik ben bang dat zoiets wel vaker kan voorkomen.
Het is nogal irritant voor mensen om dezelfde vragen elke dag te lezen, dat gebeurt er dan, daarvoor is de zoekfunctie uitgevonden :).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 09:40 ]

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Die niet werkt ... :P

En ik geloof dat in de faq staat dat je wel mag verwijzen naar de faq ... maar niet door iedereen die na de 1e keer post.
En als je dan iets post, post dan ook iets beters als RTFM(om het kort te houden ;))

Dus mensen ... JULLIE moeten ook de Faq eens doorlezen >:)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Werkt idd niet perfect maar maar een klein beetje inzet is benodigd om uit te vinden over unlocken van P3 en P4 :P. Er is ook nog Google..

Verwijderd

Topicstarter
excuses als ik weer iets vraag wat al behandeld zou zijn in de faq's :|

Maar zoals eerder aangegeven ben ik in bezit van een ABIT T400 64 MB DDR.
Op overclockers.com staat een stukje over een V mod. van de asus v7100.
Op mijn Abit kaartje zit zo'n zelfde transistor.
Kan ik op de zelfde manier als de asus v7100 de V mod. op mijn Abit monteren.

Nu met die mastercooler erop wordt de core helemaal niet warm. En toch krijg ik artifacts. Daarom was ik aan het denken aan die V. mod.

Ik hoop dat ik me al een beetje heb verbeterd in die paar post's O-)

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 20:27
Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 10:56:
excuses als ik weer iets vraag wat al behandeld zou zijn in de faq's :|

Maar zoals eerder aangegeven ben ik in bezit van een ABIT T400 64 MB DDR.
Op overclockers.com staat een stukje over een V mod. van de asus v7100.
Op mijn Abit kaartje zit zo'n zelfde transistor.
Kan ik op de zelfde manier als de asus v7100 de V mod. op mijn Abit monteren.

Nu met die mastercooler erop wordt de core helemaal niet warm. En toch krijg ik artifacts. Daarom was ik aan het denken aan die V. mod.

Ik hoop dat ik me al een beetje heb verbeterd in die paar post's O-)
Artifacts krijg je over het algemeen door te hoog geklokt mem .. weet je zeker dat dit niet te hoog staat. Bij een te hoog geklokte core krijg je meestal gekke pixels of een lockup.
ALs je echt meer core mhz wilt wordt het iid een beter geleidende cooler + pasta + vmod. DE vraag is alleen of het de moeite waard is op een gf2 mx :)

Verwijderd

Topicstarter
ja oke.. de moeite waard is ut niet.
Maar het is wel leuk voor de fun. Kijken hoe ver ik dat beesje op zijn staart kan trappen en als hij het begeeft. nieuwe kaart halen.

tot nu toe is het me nog met geen een kaartje gelukt :'(

Ik heb eens een Riva 128 super hard laten lopen. de kaart was toen wel een en al koelblok. ( Elsa victory erazor ). Maar dat ding was gewoon niet stuk te krijgen. En als ik hoger ging klokken kreeg ik artifacts. Jammer, eigenlijk moet je echt steeds hoger kunnen totdat de kaart het gewoon begeeft. >:)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-02 08:22

AcouSE

Swedish Chef

Hierbij verwijs ik -met alle mogelijke fluit en handsignalen- zo ongeveer iedereen die in dit topic heeft gereageerd naar alle mogelijke faq's :)

Kom op jongens, laten we het niveau zo hoog mogelijk houden! :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.