Monitor 19 0f 17

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:43
Ik heb op de beurs in Utrecht bij Mycom een liyama 19 inch monitor gekocht de Visionmster 1451, maar deze moniotr is absoluut niet scherp.
Hij kan geruild worden, maar nu is mijn vraag moet ik weer voor een 19 Inch gaan of is het beter dat ik een 17 Inch neem ?
Hier voor had ik namelijk een 17 Inch van Compaq en had nergens last van.

Kan iemand mij misschien een goede monitor aanbevelen die bij mycom te koop zijn

Alvast bedankt

Verwijderd

Ligt er maar net aan wat je te besteden hebt...ik heb liever een fatsoenlijke 17" dan een goedkope 19".

Koop een Philips Brilliance en je wilt nooit wat anders.

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:43
Maar is 19 inch niet zwaarder voor je videokaart ?

Verwijderd

Henkpaulus schreef op 09 december 2002 @ 21:26:
Maar is 19 inch niet zwaarder voor je videokaart ?
Ligt er aan wat voor videokaart je hebt, de meeste van de laatste drie jaar zouden (met 2D) geen enkel probleem moeten hebben met een resolutie van 1600*1200 of evt. 1152*864.

Wat voor videokaart heb je?

Verwijderd

die monitor moet wel goed zijn, zal dus of defect zijn, of verkeerd geinstalleerd, of een _hele_ oude videokaart, maar lijkt mij sterk als je die monitor haalt...

Maarja, je weet het nooit, dus zeg ff welke et is.

Verwijderd

Nee, zover ik weet niet.. gaat om de resolutie waarop je draait...

Maar wat MREn zegt: Als je monitor koopt: neem dan liever een goede 17" dan een matige/redelijke 19"...

Maarre: Wat is je budget (Prijs die je betaald hebt + ev. wat je meer wilt betalen)?

Verwijderd

PS. OH -> VB ?!?!?!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op wat voor resolutie en op welke refreshrate draai je en draaide je dat ook op die andere monitor.
Scheelt namelijk wel of je 1024x768@75 Hz met een Matrox of 1600x1200@100Hz met een goedkope GeForce MX naar die monitor wil sturen.

Vooral je refreshrate omlaag wil wel eens helpen om het beeld SCHERPER te krijgen. Ben je minder afhankelijk van brakke filters en slechte kabels.

de betaler vervuilt

Verwijderd

PS'en kan met dit Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif knopje :)

En als er iemand langs loopt in dit topic die kan verplaatsen doet ie dat, dus het heeft niet al te veel zin om zoiets hier te melden.

Dit is er een betere plaats voor:

Schop een Modje

:)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zie http://gathering.tweakers..._messages/610591#ervaring

En reviews zoeken van de monitoren op de MyCom site kan je vast zelf wel :)

MREn: Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/icon_hand.gif moet het zijn ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Pollewob op 09-12-2002 21:36 ]

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:04

LopeZ

Too much is never enough

^
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.