Toon posts:

Logitech Z-560 + soundblaster Live 1024

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan de Logitech Z-560 te kopen (vele goede reviews van gelezen :9~ ), maar nu vroeg ik me af of ik met mijn huidige geluidskaart (Soundblaster Live player 1024) wel alles uit de Z-560 kan halen??? Ik speel veel games op mijn computer en luister graag naar muziek. DVD's kijk ik bijna nooit op mijn pc (vandaar ook geen nieuwe 5.1 speakerset)

Mocht ik niet alles uit de Z-560 kunnen halen met mijn huidige geluidskaart ben ik van plan om de audigy 1 te kopen, mits anderen mij ervan kunnen overtuigen dat het extra geld voor de audigy 2 ook echt voor betere kwaliteit zorgt :*)

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Goede vraag, ik zelf heb de Live 5.1 versie en ben ook een beetje aan het kijken naar de 560, maar ook naar de 680 :9 ....

Anders misschien ook hier in plaatsen? Ipv gelijk een nieuw topic te openen :) ...

[ Voor 9% gewijzigd door cooolkast op 08-12-2002 16:40 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:11

JvS

Ik heb hem zelf ook

een live klinkt net zo goed als een audigy, en of je er nou een 4 kanaals speakerset van 10 euro aanhangt of een set van 200 euro, boeit niet.

De verschillen tussen een live en een audigy kan je wel in zat andere topics en reviews vinden. Er zijn genoeg mensen die een live op een stereo installatie hebben aangesloten en dat klinkt ook prima.

Een live is gewoon een 4 kanaals geluidskaart en een is z560 ook 4 kanaals.. Mag je zelf de link leggen of dat op elkaar gaat werken en of je alles eruit gaat halen...

Een audigy kan je kopen als je betere EAX wil hebben onder games of als je perse een audugy wil hebben omdat je denkt dat dat beter is.

Lees ook Dit maar eens (en mijn reacties over de zogenaamde betere kwaliteit van de audigy2), maar "alles eruit halen" heeft niets met de speakerset te maken hoor. Je doet alsof de live nu ineens een slechte kaart is, die echt geen porum is met een Z560 en dat is echt onzin... Maar dat had je kunnen concluderen als je eens wat reviews en meningen over die kaarten had gezocht.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.