OC'en duron600 met MSI K7T Pro

Pagina: 1
Acties:

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 16:37
hier een vriend van HJ

Geprobeerd OC'en maar is helaas niet gelukt. Dit kwam volgens ons doordat we de verbindingen in L3, L4 en L6 niet goed konden verbreken met een mesje. De potloodstreepjes hadden wel effect.
Heeft iemand misschien tips of betere ideeen?
Alvast Bedankt, Dirk

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-09 12:49

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hmmz, heb de pc beneden (van mijn ouders) kunnen klokken op 791 MHz (Duron 700 met KT7-pro). :)

Had de busspeed op 113 Mhz gezet. :P

Whatever.

Verwijderd

Tsja, als je de multiplier niet kan verhogen omdat je de streepjes niet kan verbreken èn je geen mobo hebt die multiplier settings ondersteund blijft er natuurlijk niet veel over.
Je zult dus als je echt goed wilt overklokken òf het lef moeten hebben om de streepjes te verbreken òf het geld moeten hebben om een abit/asus/pro2 mobo te kopen.
Je kunt natuurlijk genoegen nemen met fsb tweaking maar daar kom je niet zo ver mee.

• HertogJan
We hebben het lef wel om de streepjes te verbreken, maar het werkt gewoon niet. Waarmee kan ik het het beste doen dan? Wij deden het met zo'n uitschuif-mesje.

• HertogJan
Esoteric? Hoop dat je nog ff tippie kunt geven.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 23:58 schreef HertogJan het volgende:
Esoteric? Hoop dat je nog ff tippie kunt geven.[/quote]Nope, dat was het :)
Dacht eerst dat jullie de draadjes niet helemaal door durfden te halen, maar aangezien jullie dat wel gedaan hebben...
Jullie weten natuurlijk ook zeker dat je de juiste draadjes hebt doorgehaald en ingekleurd?

• HertogJan
ja we hebben dat juist gedaan
alleen met zo'n klote mesje. Moeten het maar is met een "Dremel Grafeerdinges" doen volgens Tom's Hardware.

Nja ieg bedankt!

Verwijderd

Veel succes met je "Dremel Grafeerdinges" :D

Maar ik denk toch dat een stanley mesje die bruggetjes best kan verbreken.
Dremel klinkt gelijk weer zo drastisch...:)

• HertogJan
Naja... dan nog maar is proberen, he Dirk?!? :D :D :D :D Als 'ie stuk gaat betaal ik wel mee hoor! 25% of zo. Toch vet goedkoop.

Verwijderd

Heb dit ook al eens gevraagd zie hier, er stond ook een link naar tom'shardware.

Schijnt moeilijk te zijn en durf het zelf nog niet te doen. Ik zou graag willen weten hoe het verder gaat.
Pagina: 1