Toon posts:

Dan heb je geld, krijg je dit weer...

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een arme tweaker (student), maar ik deze maand kreeg ik van het bedrijf waar ik werk toch een royaal loonstrookje :P. Dus d8 ik; "laat ik m'n videokaart vervangen" (3dfx voodoo5 _/-\o_ ). Na het lezen van vele reviews, en topics en het besluit dat ik in ieder geval geen Nvidia wou, ging ik voor de Ati Radeon 8500 Pro (275/275) aangezien deze gunstig geprijst is en sneller presteerd dan een 9000 Pro. (jaja, tot zover allemaal nog met de search gevonden.) Mijn oog viel op een Gigabyte Maya 8500 Pro 128MB :9~ . Dus naar de pricewatch, staat die er op 2 manieren in :?.
Nou ja, pricewatch is ook niet alles, dus naar de eerste zaak Challange Computer, maar die heeft hem niet meer :'(. Volgende zaak: Hardware Concurrent; ook niet meer :(. GVD. Nog 2 zaken afgebeld, en een aantal zaken in de pricewatch had hem al niet eens meer op de site staan. Allemaal Ati 9000's, of ze willen een Club3D :r aanbieden en nog een LE versie ook :r. Powercolor ben ik al helemaal niet kapot van, en van hercules heb ik ook al een aantal negatieve dingen op GoT B) gelezen.

Fijn dus, dat weet je wat je wil, heb je geld, is het weer niet te krijgen :(.
Dus mijn vraag:
-Is hij nog ergens anders tekoop, misschien weet jij een computerboer bij jouw op de hoek die niet in de pricewatch staat.
En anders:
- Welke kaart is na jou weten nog wel verkrijgbaar en waar.

Budget: Max +/- €150 excl verzendkosten.

Ik heb de faq gelezen, en de search gebruikt en ik weet wel wat ik wil, maar niet waar ik het kan halen.

Help me ;( :)

offtopic:
sorry voor het boerige nederlands }:O

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 15:01 ]

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 15:44
maybe een 9500 iets ? zijn sneller dan 8500's en ondersteunen dx 9.0 en het over 1 maand zitten ze maybe al tegen 160 euro :)

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Waarom geen nvidia... voor dat geld kun je , op dit moment het beste een nvidia nemen. Als je een maandje wacht is een radeon 9500 pro het beste ws. Maar als ik jou was zou ik gewoon een Ti4200 oid nemen... Die heb je ook al <150 Euro. En dan heb je nog grotere snelheid als een 8500 pro.

Raku

Verwijderd

computerland hebben ze hem nog (eindhoven)
zowel de gigabyte als de hercules geloof ik, voor meer info:
www.computerland.nl :p

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 15:25:
computerland hebben ze hem nog (eindhoven)
zowel de gigabyte als de hercules geloof ik, voor meer info:
www.computerland.nl :p
Kep net computerland A'dam gebeld (hoofdkantoor :?), die zei idd dat ze hem maandag nog wel binnen zouden krijgen, nou bidden dan maar.

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Voor 135 euro heb je een Ti4200, daar zou ik voor gaan, tenzij je een maandje kan wachten, dan is de Radeon9500 denk ik goed betaalbaar en die's toch wel een flink stukkie vetter :)
De Radeon8500Pro van Club3D is trouwens nix mis mee :)
En voor 99 euro heb je bij www.gistron.com volgens mij de Hercules 8500 LE, niet echt een superkaartje vind ik, maar qua snelheid redelijk natuurlijk, en scheelt wel weer 50 euro :)

Specs

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hopen dan Computerland hem heeft, en ander nog een (groot) aantal sites van leveranciers afgaan om te kijken of de kaart leverbaar is.

Verder is dit een 'Welke videokaart moet ik kopen'-vraag, en die gaan dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.