Ik ben een arme tweaker (student), maar ik deze maand kreeg ik van het bedrijf waar ik werk toch een royaal loonstrookje
. Dus d8 ik; "laat ik m'n videokaart vervangen" (3dfx voodoo5
). Na het lezen van vele reviews, en topics en het besluit dat ik in ieder geval geen Nvidia wou, ging ik voor de Ati Radeon 8500 Pro (275/275) aangezien deze gunstig geprijst is en sneller presteerd dan een 9000 Pro. (jaja, tot zover allemaal nog met de search gevonden.) Mijn oog viel op een Gigabyte Maya 8500 Pro 128MB
. Dus naar de pricewatch, staat die er op 2 manieren in
.
Nou ja, pricewatch is ook niet alles, dus naar de eerste zaak Challange Computer, maar die heeft hem niet meer
. Volgende zaak: Hardware Concurrent; ook niet meer
. GVD. Nog 2 zaken afgebeld, en een aantal zaken in de pricewatch had hem al niet eens meer op de site staan. Allemaal Ati 9000's, of ze willen een Club3D
aanbieden en nog een LE versie ook
. Powercolor ben ik al helemaal niet kapot van, en van hercules heb ik ook al een aantal negatieve dingen op GoT
gelezen.
Fijn dus, dat weet je wat je wil, heb je geld, is het weer niet te krijgen
.
Dus mijn vraag:
-Is hij nog ergens anders tekoop, misschien weet jij een computerboer bij jouw op de hoek die niet in de pricewatch staat.
En anders:
- Welke kaart is na jou weten nog wel verkrijgbaar en waar.
Budget: Max +/- €150 excl verzendkosten.
Ik heb de faq gelezen, en de search gebruikt en ik weet wel wat ik wil, maar niet waar ik het kan halen.
Help me

Nou ja, pricewatch is ook niet alles, dus naar de eerste zaak Challange Computer, maar die heeft hem niet meer
Fijn dus, dat weet je wat je wil, heb je geld, is het weer niet te krijgen
Dus mijn vraag:
-Is hij nog ergens anders tekoop, misschien weet jij een computerboer bij jouw op de hoek die niet in de pricewatch staat.
En anders:
- Welke kaart is na jou weten nog wel verkrijgbaar en waar.
Budget: Max +/- €150 excl verzendkosten.
Ik heb de faq gelezen, en de search gebruikt en ik weet wel wat ik wil, maar niet waar ik het kan halen.
Help me
offtopic:
sorry voor het boerige nederlands
sorry voor het boerige nederlands
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 15:01 ]