[CDRW] Brander onbereikbaar?

Pagina: 1
Acties:

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-03 14:22
Toen ik voor men pa een nieuwe brander ging inbouwen (lite-on 48x12x48, mobo MSI 845pro, proc: P4 1.7ghz) leek alles goed te gaan, bios en windows herkennen em, cdtje wil ie afspelen, maar toen ik ging branden kreeg ik van nero de error: Connection error, of connection timed out. het rode lampje van de brander gaat wel gewoon branden maar blijft daarna hangen, en na een hele poos geeft nero de connection timed out error. Of houd er int begin al meteen mee op?

de fabrikant van de pc heeft een hele vreemde IDE kabel gebruikt, eentje met 4! stekkers, kan het hier aan liggen of is men brander niet goed of ligt et aan men ide controller, weet iemand de oplossing?

dot.blaat

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Probeer ff een andere IDE kabel dan.

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Eh, ik zou iig even een gewone IDE kabel er aanhangen met gewoon 3 connectors erop. Grote kans dat het dan als een trein loop :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heb je überhaupt wel een ander kabel geprobeerd als je al het vermoeden hebt dat het aan de bekabeling ligt :?

Staan jumpers wel goed? Probeer ook eens Cable Select. Heb je de laatste firmware geprobeerd? En de laatste versie van Nero? Ergo: heb je de OM FAQ eigenlijk wel gelezen?

• Rostvertol-Mil
BalusC schreef op 06 december 2002 @ 17:34:
Heb je überhaupt wel een ander kabel geprobeerd als je al het vermoeden hebt dat het aan de bekabeling ligt :?

Staan jumpers wel goed? Probeer ook eens Cable Select. Heb je de laatste firmware geprobeerd? En de laatste versie van Nero? Ergo: heb je de OM FAQ eigenlijk wel gelezen?
heb geen kabel voorhanden, en ik wou ff zeker weten dat het mogelijk
was dat het daar aan kon liggen voor dat ik er een koop, nieuwe firmware is er niet, easy cd creator doet et ook niet :(

dot.blaat

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-03 16:30

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Misschien een hele simpele oplossing is dat je beide IDE kabels omwisselt zodat de kabel van CDRW op de HD zit en die van de HD op de CDRW. Zou dan je pc raar doen dan is de kabel schuld eraan anders is er iets anders aan de hand.

Suc6

-Te huur

• Rostvertol-Mil
probleem gefixt, slotje!

dot.blaat

Pagina: 1