Verwijderd
gr
jakob
"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates
Verwijderd
Maar voor audio/belangrijke cd's gebruik ik toch gewoon de Philips cdr's
Verwijderd
Verwijderd
1 van de weinige cd's die meteen draaien in de cd-rom van m'n laptop, ook die 90min. krengen doen het
alleen die zijn minder voor kleine files, grote files (divx) doen het perfect
Verwijderd
Geen goede ervaring mee..
Stop toch het liefst Phulips Premium in mijn plextor 12x4x32..
kijk maar op www.opussupplies.nl
Daar bestel ik altijd per 100...
succes
hey..
Geen goede ervaring mee..
Stop toch het liefst Phulips Premium in mijn plextor 12x4x32..
kijk maar op www.opussupplies.nl
Daar bestel ik altijd per 100...
succes[/quote]niet iedereen heeft een vette bankrekening
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Verwijderd
niet iedereen heeft een vette bankrekening[/quote]Juist daarom bestel ik per 100....
deze arme student moet toch op de kleintjes letten. Daarom per 100 en philips zodat ik geen geld weggooi...
succes
Ik heb ooit een spindeltje gehad, ze doen het na een tijdje haast niet meer of alleen op lage snelheden
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/66788
1. Zijn kei goedkoop (spindel van 25 stuks voor 29 gulden incl. BTW).
2. Fikken heerlijk weg op mun Plex. Nog geen problems mee gehad.
3. Tot zover werken ze kei goed in CDRom spelers (Aopen, LG)
4. Er is geen 4
Platinum 80, echte aanrader als je het mij vraagt.
AMD 1.4Ghz, MSI K7 Turbo RAID Limited Edition, 768Mb PC133, GeForce 2 GTS Pro 64Mb, Maxtor 60Gb 7200, IBM 60Gb 7200, WD 80Gb 7200, Plextor 24/10/40
Verwijderd
Verder zijn ze megagoed en de 80min cdrz kosten op spindel niet eens 1 piek....als je de goede winkels weet heet dat dan he
Misschien wel uit dezelfde fabriek, maar lang niet zo goed.
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd