Whoa! Boel stijgende teams vandaag... wie is er _nu_ weer pleite gegaan / gehopt / gemerged / watdanook? Enniewees.. #4 met uitzicht naar hogerop.. Go go go go! Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
Lekker Tigz.
Je nieuwe dagelijkse output?
Of is dat alleen voor vandaag geweest?
Uiteraard alle mijlpalers gefeliciteerd.
Vooral QUCCC en mezelf
Je nieuwe dagelijkse output?
Of is dat alleen voor vandaag geweest?
Uiteraard alle mijlpalers gefeliciteerd.
Vooral QUCCC en mezelf
[ Voor 4% gewijzigd door DPCKippie op 06-12-2002 09:08 . Reden: typo ]
Dank je Kippie, helaas geen dagelijkse output. Ik heb wel een paar dagen 5 extra P4 op TSC gezet. Maar deze gaan helaas vandaag weer weg 
Congratz met jullie mijpaal QUCCC en Kippie
Hoop er binnenkort ook aan te zitten
Congratz met jullie mijpaal QUCCC en Kippie
[ Voor 3% gewijzigd door TigZ op 06-12-2002 10:31 . Reden: spelfout :) ]
Woei NC is doorgedrongen in de top 14 WW 
feli allemaal
feli allemaal
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Verwijderd
Aaarrrgh, mn output gehalveerd, grmbl...
Het is wel te zien dat er in de overall list een aantal personen niet meer actief zijn, dat zijn natuuurlijk een paar mooie gaatjes om op te gaan vullen!
Mijlpalen gefeliciteerd!
Het is wel te zien dat er in de overall list een aantal personen niet meer actief zijn, dat zijn natuuurlijk een paar mooie gaatjes om op te gaan vullen!
Mijlpalen gefeliciteerd!
Verwijderd
Vanwege een verschuiving van (handmatig) 's ochtends 9 uur naar (automatisch) 's nachts 12 uur zijn de stats over driekwart dag ipv een volle dag. Dus als het goed is moet je morgen weer meer hebbenVerwijderd schreef op 06 december 2002 @ 10:45:
Aaarrrgh, mn output gehalveerd, grmbl...![]()
![]()
![]()
Het is wel te zien dat er in de overall list een aantal personen niet meer actief zijn, dat zijn natuuurlijk een paar mooie gaatjes om op te gaan vullen!![]()
Mijlpalen gefeliciteerd!
Verwijderd
Thnx CalexCaLeX3000 schreef op 06 December 2002 @ 10:37:
Woei NC is doorgedrongen in de top 14 WW
feli allemaal

Verwijderd
Tot ziens!Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 10:36:
ZwaajBaaj @ glurp_oc... Aggression staat 15e!
[afbeelding]
wahoow, mijn pc is tijdelijk weer gefixed 
Kan ik eindelijk mn results flushen....
Verwacht morgen maar iets van rond de 230 puntjus van mij
Kan ik eindelijk mn results flushen....
Ferdi gaat lekker inderdaadDelhi schreef op 06 december 2002 @ 16:12:
Het doet me een genoegen om er 2 keer in te mogen staan, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Over 3/4 dag, best lekker dan
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
bedankt voor de 4004
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Ik zeg altijd maar zo: Beter 4004 dan een 404
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Pagina: 1