Vanaf gisteravond is grizstats 2.0 online! Vanaf vanavond zal de statsrun automatisch om tussen tien over twaalf en tien voor half een 's nachts plaatsvinden. Deze stats zijn nog over 1 dag! Eindelijk eens geen geschuif met nodes en zow, en gewoon een top 5 notering voor DPC Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
Verwijderd
grizstats 2.0
Het werd tijd voor een nieuwe versie voor de stats, en omdat de ouwe zo buggy waren heb ik het helemaal opnieuw geschreven!
Belangrijkste nieuwe features:
- Stats op 4 levels ipv 3: Teams - Members - Users - Nodes.
Je kunt users aanmaken door je als Member aan te melden. Je kunt dan users aanmaken en 1 of meer nodes aan hem toewijzen.
- NodeNames: de Memberbaas kan nodes een naam geven, zodat je niet meer je NodeID hoeft te onthouden.
- WorldWide stats op alle 4 levels: je kunt nu ten opzichte van de hele wereld zien hoe jij het doet met je team/member/user/node.
- Focus stats op jouw team/member/user: je ziet jouw team/member/user vetgedrukt en jouw team/member/user is altijd te zien in de statistieken: stel je bent 40e in de stats, dan wordt de nummer 1 getoond en bijvoorbeeld de nummers 36-44.
- Aanpassen van je MemberName/Password: Als je de membernaam of het password verandert op de TSC site, dan kun je hem zelf wijzigen bij grizstats 2.0. De Name en het Password moeten altijd gelijk zijn op de twee sites, zorg er dus voor dat als je de naam bij D2OL verandert, je hem voor middernacht ook bij grizstats verandert!
- SNELHEID!: Een nieuwe statscore, die veel sneller is dan de ouwe. Als het toch traag is dan zit me upload (24k/s) waarschijnlijk vol
- Een nieuwe layout
- veel en veel meer!
Have fun, en als er problemen zijn dan hoor ik het wel!
Het werd tijd voor een nieuwe versie voor de stats, en omdat de ouwe zo buggy waren heb ik het helemaal opnieuw geschreven!
Belangrijkste nieuwe features:
- Stats op 4 levels ipv 3: Teams - Members - Users - Nodes.
Je kunt users aanmaken door je als Member aan te melden. Je kunt dan users aanmaken en 1 of meer nodes aan hem toewijzen.
- NodeNames: de Memberbaas kan nodes een naam geven, zodat je niet meer je NodeID hoeft te onthouden.
- WorldWide stats op alle 4 levels: je kunt nu ten opzichte van de hele wereld zien hoe jij het doet met je team/member/user/node.
- Focus stats op jouw team/member/user: je ziet jouw team/member/user vetgedrukt en jouw team/member/user is altijd te zien in de statistieken: stel je bent 40e in de stats, dan wordt de nummer 1 getoond en bijvoorbeeld de nummers 36-44.
- Aanpassen van je MemberName/Password: Als je de membernaam of het password verandert op de TSC site, dan kun je hem zelf wijzigen bij grizstats 2.0. De Name en het Password moeten altijd gelijk zijn op de twee sites, zorg er dus voor dat als je de naam bij D2OL verandert, je hem voor middernacht ook bij grizstats verandert!
- SNELHEID!: Een nieuwe statscore, die veel sneller is dan de ouwe. Als het toch traag is dan zit me upload (24k/s) waarschijnlijk vol
- Een nieuwe layout
- veel en veel meer!
Have fun, en als er problemen zijn dan hoor ik het wel!
Verwijderd
hmmm in de daily stats staat dat dpc_team_aggression op plaats 9 overall staat en in de overall stats staan we op plaats 16 dus hier klopt iets niet...
Verwijderd
Hmm you're right!Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 11:09:
hmmm in de daily stats staat dat dpc_team_aggression op plaats 9 overall staat en in de overall stats staan we op plaats 16 dus hier klopt iets niet...
Ik ga er meteen naar kijken
-edit-
gevonden, klein bugje en gerepareerd, morgen goed
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 11:16 ]
Verwijderd
Ok danVerwijderd schreef op 05 December 2002 @ 11:12:
[...]
Hmm you're right!
Ik ga er meteen naar kijken
-edit-
gevonden, klein bugje en gerepareerd, morgen goed
Stats zien er iig wel veel mooier uit, good work!
Enne TigZ gelefiliteers met je 10K mijlpaaltje
Ziet er netjes uit de nieuwe stats. En flink wat sneller ook.
Nice work Griz
Nice work Griz
Nice flush Kuhkuh. Zeer netjes (ook aangezien je maar met 1 node staat aangemeld
)
Mooi werk Griz. Ziet er allemaal onwijs netjes uit
En nog even zwaaien naar QUCC
[edit]
Tigz vergeten met zn 10K mijlpaal.
Congratz.
[edit2]
Thnx Freakertje.
Mooi werk Griz. Ziet er allemaal onwijs netjes uit
En nog even zwaaien naar QUCC

[edit]
Tigz vergeten met zn 10K mijlpaal.
Congratz.
[edit2]
Thnx Freakertje.
[ Voor 32% gewijzigd door DPCKippie op 05-12-2002 14:13 ]
Deze stats zijn echt super, als TRI nu ook up blijft enzo is er totaal geen reden om TSC te verlaten, in tegendeel!!! THX Griz!!!!!!!!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
W8 maar, ik kom eraan hoor
, nog maarruh.... 10000-3103=6897 stuks te gaan, eitje!
Als ik zo een beetje doorga heb ik dat al over 4 maanden
........
Als ik zo een beetje doorga heb ik dat al over 4 maanden
Verwijderd
Dank Kippie.DPCKippie schreef op 05 december 2002 @ 12:11:
Nice flush Kuhkuh. Zeer netjes (ook aangezien je maar met 1 node staat aangemeld)
Ja, idd maar 1 node (1 compu), gewoon een kwestie van out-buffers sparen en in een keer flushen (stats script van TSC begrijpt het niet helemaal maar ach (age < docking time

Toch een keer de lawaai-runderen van de 1ste plek afgehouden
Mag ik je dan nog vragen hoe je dat precies doet?
De inQueue.dat en de outQueue.dat hernoemen ofzo?
ok, Griz dat ziet er erg netjes uit.
Ik zit met spanning te wachten totdat ik mn user- (of was het nou team-) stats kan bekijken!
Verwijderd
User en NodestatsArmEagle schreef op 05 December 2002 @ 13:23:
![]()
ok, Griz dat ziet er erg netjes uit.
Ik zit met spanning te wachten totdat ik mn user- (of was het nou team-) stats kan bekijken!
Je hebt de volgende indeling:
Teams ("Dutch Power Cows" is een Team)
Members (subteams, "DPC_Team_ColdFusion" is een Member)
Users (een persoon, die kan meerdere pc's hebben. "griz" is een user
Nodes (1 node is 1 client, "4968" is een ouwe node van mij)
Standaard zijn van alle Teams en Members de statistieken beschikbaar, van Users en Nodes zijn alleen die beschikbaar van Members die hebben gesubscribed.
Dag DPC_Kippie....

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Heej griz, bij de userstats krijg ik alleen de punten van de grootste node die onder mijn naam staat, ipv van alle twee de nodes die onder mijn naam staan samen.
Verwijderd
DPCKippie schreef op 05 December 2002 @ 13:20:
Mag ik je dan nog vragen hoe je dat precies doet?

Het vreemde is alleen dat je op een gegeven moment niet meer kan fetchen

Weet niet of TSC community hier blij mee is (heb nog niks gehoord, maar het is nog vroeg)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 15:16 ]
Verwijderd
Nice Fluschje kuhkuh
echter, ik denk kan dit leiden tot een ban bij TSC, ik denk dat je er verstandig aan doet, om toch even je op het forum aan te melden, en je idee te overleggen, ze zullen daar seker wel op reageren.
whooot we staan 2e

[/edit]
Gut was ik ff Griz vergeten te bedanken voor de mooie nuwe stats site!
Bij deze Griz
Griz rulez
whooot we staan 2e

[/edit]
Gut was ik ff Griz vergeten te bedanken voor de mooie nuwe stats site!
Bij deze Griz
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 16:50 ]
kuhkuh, dat is toch gewoon een verkapte manier van sparen? Ik zie het probleem niet zo.
Maar om problemen te voorkomen kan je het voorleggen. Ze zullen zeggen dat ze het liever niet hebben. Ik moet de eerste organisatie die sparen leuk vindt nog tegen komen
Maar om problemen te voorkomen kan je het voorleggen. Ze zullen zeggen dat ze het liever niet hebben. Ik moet de eerste organisatie die sparen leuk vindt nog tegen komen

Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Toen de server er elke keer opnieuw uit lag en mijn buffer steeds leeg was ben ik meerdere buffers gaan ophalen en zo is het idee voor het sparen ontstaan (wie wil er nu niet DPC #1 zijn
). Het is niet echt een grote flush dus het zal wel geen probleem zijn.
Het is bedoelt als een soort afscheidsflush: ik stop met TSC, soms heb je een dagtaak aan het lopend houden van de client. Ik ga tot de volgende mijlpaal en is het wachten op een stabiele client (en eventueel minder geheugen verbruikende, hoewel ik met 512Mb niet echt in de problemen zit).

Het is bedoelt als een soort afscheidsflush: ik stop met TSC, soms heb je een dagtaak aan het lopend houden van de client. Ik ga tot de volgende mijlpaal en is het wachten op een stabiele client (en eventueel minder geheugen verbruikende, hoewel ik met 512Mb niet echt in de problemen zit).
Griz Als ik op mn naam klik in de memberslijst, dan krijg ik te zien:
Ik kan geen users onder mijn member toevoegen, hoewel ik dat ook helemaal niet wil. Maar heel misschien is dat wel de bedoeling? => Als ik op "your users" klik, dan kom ik op de hoofdpagina.
En in de nodes list staan ook geen nodes.
Als ik kies voor "scan for new nodes" krijg ik de volgende foutmelding:
Edit:
maar de site is dus toppie!
Lekker snel in ieder geval.
En ik hoop dat we over een tijdje kunnen genieten van mooie grafiekjes van alle top-zoveel-lijsten.
Ik ben subscribed (want als ik nog een keer doe, dan zegt hij dat die gebruiker al aangemeld is, oid).These stats are of the Member: ArmEagle
No stats available. Subscribe for Memberstats
Ik kan geen users onder mijn member toevoegen, hoewel ik dat ook helemaal niet wil. Maar heel misschien is dat wel de bedoeling? => Als ik op "your users" klik, dan kom ik op de hoofdpagina.
En in de nodes list staan ook geen nodes.
Als ik kies voor "scan for new nodes" krijg ik de volgende foutmelding:
Ik denk dat er voor mij nog gewoon geen gedetailleerde stats zijn, behalve wat er dus in de lijsten staat.Er is een fout opgetreden
Ga terug
Blijft dit probleem zich voordoen, neem dan contact op met de webmaster.
Element LOGIN_TEAM is undefined in REQUEST. The error occurred on line 34.
{ts '2002-12-05 17:53:13'}
project=tsc∂=assignnodes&scan=1
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.2b) Gecko/20021029 Phoenix/0.4
217.121.140.6
http://145.94.192.103/gri...?project=tsc∂=assignnodes
Edit:
maar de site is dus toppie!
Lekker snel in ieder geval.
En ik hoop dat we over een tijdje kunnen genieten van mooie grafiekjes van alle top-zoveel-lijsten.
[ Voor 13% gewijzigd door ArmEagle op 05-12-2002 17:42 ]
Mocht je erg lang op die client moeten wachten kan je natuurlijk altijd tijdelijk deelnemen aan een ander project van DPC. Er is voor elk wat wils en er zaten een paar rock-solid clients bij.Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 17:11:
Snuffel het forum maar eens door
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat de uurstats van Team_Switch verschillen met die van de TSC site?
Ik zie namelijk dat mijn aantallen op dit moment exact overeen komen op beide sites. Maar die van NC weer niet
Ik zie namelijk dat mijn aantallen op dit moment exact overeen komen op beide sites. Maar die van NC weer niet
Verwijderd
doe ik al langMobster schreef op 05 december 2002 @ 20:44:
[...]
Mocht je erg lang op die client moeten wachten kan je natuurlijk altijd tijdelijk deelnemen aan een ander project van DPC. Er is voor elk wat wils en er zaten een paar rock-solid clients bij.
rc5-64: 1131194 blocks
rc5-72: 22 blocks
ogr25: 172890 gnodes (tot nu toe)
ander project leek me wel eens leuk: genome, folding, UD en TSC geprobeerd, clients zijn helaas je echt super.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 21:09 ]
is al vaker aan de orde gekomenTigZ schreef op 05 December 2002 @ 20:53:
Kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat de uurstats van Team_Switch verschillen met die van de TSC site?
komt omdat de nieuwe dag bij beide niet op hetzelfde tijdstip begint.
Daar ging ik ook vanuit, hetgene wat mij verbaasd zijn de verschillen in scores.JustMe_ schreef op 06 December 2002 @ 00:36:
[...]
is al vaker aan de orde gekomen
komt omdat de nieuwe dag bij beide niet op hetzelfde tijdstip begint.
Mijn scores gaf hij correct aan op de officele site, maar die van Kippie en NC kwamen totaal niet overheen.

Pagina: 1