'k heb nu dat mooie Mandrake 7.2, maar heb m'n Teles 16.3 nog niet aan de reutel onder KDE 
Ik ben al aan 't probleem gewend, want alle MS versies hebben er ook moeite mee!
Nu kies ik bij Drakconf Internet verbinding, dan kies ik ISDN verbinding.
Vervolgens ziet hij geen ISDN adapter, en kies ik ISA/PCMCIA (want het is een oude non-pnp ISA kaart) en zie ik hem netjes in het rijtje bij de kaarten staan (jippie, dit kan Windows nog niet eens!)
Dan kies ik Europe en kan ik m'n WXS provider gewoon netjes uit rijtje kiezen (Utrecht) en staan de DNS gegevens al netje aangegeven
Dan komt er de technische kant
Ik vul IRQ 10 in en heb ik beetje moeite met IO hoe vul ik 0180-019f pcies in? Zoals ik 't nu schrijf?
Nou en dan doe je OK en kies je klaar, maar dan kannie geen verbinding maken
Hoe kan ik dit oplossen?
Ik ben al aan 't probleem gewend, want alle MS versies hebben er ook moeite mee!
Nu kies ik bij Drakconf Internet verbinding, dan kies ik ISDN verbinding.
Vervolgens ziet hij geen ISDN adapter, en kies ik ISA/PCMCIA (want het is een oude non-pnp ISA kaart) en zie ik hem netjes in het rijtje bij de kaarten staan (jippie, dit kan Windows nog niet eens!)
Dan kies ik Europe en kan ik m'n WXS provider gewoon netjes uit rijtje kiezen (Utrecht) en staan de DNS gegevens al netje aangegeven
Dan komt er de technische kant
Ik vul IRQ 10 in en heb ik beetje moeite met IO hoe vul ik 0180-019f pcies in? Zoals ik 't nu schrijf?
Nou en dan doe je OK en kies je klaar, maar dan kannie geen verbinding maken
Hoe kan ik dit oplossen?