Yes, mijne ook verstuurd. Nu nog wat extra spulletjes halen en klaar is ik
.
Toppie.
Toppie.
post dan aub nog een linkje in dit topic naar het nieuweVerwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 23:46:
[...]
Nou, ik kan wel een tipje van de sluier oplichten
Zo snel als ik alle blokjes hier kwijt ben, volgende week dus ga ik me voorbereiden op de volgende actie en ga ik dus ook een nieuwe thread starten om verwarring te voorkomen (als het mag uiteraard) en hier komen dus ook chipset en vga blokjes bijen ja ook zowel NVidia als Ati worden gemaakt
![]()
Klopt het btw dat de nieuwe Ati`s dezelfde gatenmaten hebben als de gf3 en 2?
Ik heb voor zowel vga en cpu een paar totaal nieuwe ontwerpen welke waarschijnlijk in de volgende ronde geleverd gaan worden, maar daarover later meer![]()
Dus voor allle duidelijkheid als deze actie volledig afgehandeld is begin ik met de nieuweHier zit wel een heleboel meer werk in omdat ik nu 3 verschillende dingen door elkaar ga leveren. Dus nog heeel ffies geduld eind volgende week hierover zeker meer
Als dan zelf het toppic niet goed leest heb je er nog niks aan, want 3 replys boven jouwe vraag ik dat al aan hem.Skuzz schreef op 11 January 2003 @ 08:03:
[...]
post dan aub nog een linkje in dit topic naar het nieuwe
anders loop ik dadelijk de hele actie mis
[ Voor 5% gewijzigd door euro op 11-01-2003 10:44 ]
Verwijderd
Verwijderd
uuh?!?....ik snap niet helemaal wat je bedoelt?Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 11:13:
volgens mij heeft tha maffkees toch gezegd dat iedereen maandag ze blok krijgt of krijgen de mensen die al in de begin van de actie morgen zijn blokkie ik snap het effe niet meer
pics!!!Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 11:17:
11:02 *tring* Groter en zwaarder als verwacht, tnx Mafkees
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
[ Voor 11% gewijzigd door Strider op 11-01-2003 11:39 ]
BlaBlaBla
Verwijderd
BlaBlaBla
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Temraakle op 11-01-2003 13:02 . Reden: Je moet nooit met je ellenbogen typen ]
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
het zou toch goed afgewerkt zijnVerwijderd schreef op 11 January 2003 @ 13:28:
ik heb hem net binnen
echt heel mooi gemaakt , thnx mafkees enu een deukje ? dan lap je hem toch eve , ik vind dit een heel heel mooi gedaan
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
13mm en een heel klein beetje buitendiameter en 10 mm binnendiameterJupiler schreef op 11 January 2003 @ 14:07:
_CEWL_
Wat is de (buiten)diameter van die slangaansluitingen?
ik denk tussen de 12-14.. de buitendiameter is precies even groot als de buitendiameter van mijn hele slangJupiler schreef op 11 January 2003 @ 14:07:
_CEWL_
Verwijderd
Verwijderd
In de eerste post staat dat de slangpilaren een buitendiameter hebben van 13mmJupiler schreef op 11 januari 2003 @ 14:07:
_CEWL_
[ Voor 20% gewijzigd door Bluppy2 op 11-01-2003 14:22 ]
10 over 13 moet inderdaad wel lukken als je 'm goed opwarmt.. Maar hoe ver kan je 'm erover schuiven?Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 14:17:
Het is meer dan 13 mm want ik heb gemeten met een tekenmal voor circels. Het gat van 13 mm past niet over de aansluitingen, het gat van 14 mm wel. Ik heb hier siliconenslang liggen met een binnendiameter van 10 mm en die pas erop. (wel ff warm en nat maken)
BlaBlaBla
[ Voor 16% gewijzigd door mowgli op 11-01-2003 15:31 ]
[ Voor 66% gewijzigd door mowgli op 11-01-2003 16:49 ]
Verwijderd
Ik kan wel ff foto's makenbluppy2 schreef op 11 januari 2003 @ 16:36:
iemand met een betere cam en een paar stoere plaatjes??
ik wil mijn blok showen, maar dat gaat nauwelijks zonder cam
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 18:42 ]
Verwijderd
Verwijderd
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
Verwijderd
Verwijderd
Dat is ook wel een goede ja, bedankt, ik zal maandag wel ff rondbellen dan, had ik nog niet aan gedacht.Jupiler schreef op 11 januari 2003 @ 22:08:
De lokale bouwmarkt/aquariumshop heeft er vast een hele hoop.
Verwijderd
Dat denk ik ook ja. Volgens mij komt het water haast niet bij de kern.RocketKoen schreef op 11 January 2003 @ 22:32:
gast met filmpje, het is beter om het water in het midden binnen te laten komen
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Het idee van het blokje is ook om het water in te laten stromen bij de meest middelste slangpilaarThe Dolf schreef op 11 januari 2003 @ 23:07:
[...]
Dat denk ik ook ja. Volgens mij komt het water haast niet bij de kern.
Verwijderd
, komt door temp verchil en de te nauwe gaatjes in het plexi.Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 12:32:
Ja, heb het inmiddels aangepast.. het koude water komt nu direct op de core... heb nou wel beter flow ja...
Was iets te snel geweest met aansluiten en filmpje maken...:)
Een minpuntje: er zitten 2 kleine haarscheurtjes in m'n plexiglas dekselkomt denk ik met het doorspoelen met heet water, maar het is niet zorgwekkend..
Verwijderd
ik heb ondertussen mail ontvangen van Imhotep dat de lijst naar jou is door gestuurd.Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 13:05:
Is er al iets bekend over een eventuele opvolgactie, want dit was echt een super actie
Tha Mafkees. Nogmaals bedankt voor alle service en goede kwaliteit blokjes
En schrijf mij maar op voor een opvolgactie!!!
De nieuwe actie, welke waarschijnlijk begint eind volgende week, als ik alles geregeld heb en zeker weet dat ik alles kan bestellen.OliverBB schreef op 12 januari 2003 @ 13:31:
[...]
ik heb ondertussen mail ontvangen van Imhotep dat de lijst naar jou is door gestuurd.
ik mag hopen dat ik daarmee ook op jou lijst kom te staan?
of moet ik me (later)nog een keer aanmelden?
ik doel dus op gpu en chipset blokjes he?Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 13:34:
[...]
De nieuwe actie, welke waarschijnlijk begint eind volgende week, als ik alles geregeld heb en zeker weet dat ik alles kan bestellen.
Ja iedereen moet mij gewoon vanaf dat moment weer mailen met wat ze willen. En er wordt van allles weer genoeg gemaakt dus iedereen die een beetje op tijd is, is ook zeker van een blokje
Dat is wel het eerlijkst ja, want als je die lijst van Imhothep klakkeloos zou over nemen, dan geef je jou eigen klanten geen eerlijke kans.Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 13:34:
[...]
De nieuwe actie, welke waarschijnlijk begint eind volgende week, als ik alles geregeld heb en zeker weet dat ik alles kan bestellen.
Ja iedereen moet mij gewoon vanaf dat moment weer mailen met wat ze willen. En er wordt van allles weer genoeg gemaakt dus iedereen die een beetje op tijd is, is ook zeker van een blokje
Ja die zullen hier ook bij zitten :P:POliverBB schreef op 12 January 2003 @ 13:39:
[...]
ik doel dus op gpu en chipset blokjes he?
dat was ik ff vergeten erbij te zetten
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 13:53 ]
Verwijderd
Ik heb juist bij de 'middelste' slangaansluiting meerdere haarscheuren, nu willik toch al andere koppelingen gaan gebruiken (de klaxx/innovatek/cooltech) en ga die nog wel even bewerken omdat die ook dieper zijn als t plexi dik en juist die zich afsluiten dmv t rubbertje bovenin, misschien dattik zelfs ff een steviger deksel ga regelen (lexaan oid). Anyways, de basis is er en ben er erg blij mee alvast., komt door temp verchil en de te nauwe gaatjes in het plexi.
Wat iedereen kan doen is het blokje voorzichtig losschroeven en de gaten waarmee het blokje word vastgezet op het koper, ietsje opboren met een 4,5 mm boortje. dit is voldoende, dit zal voorkomen dat het plexi haarscheurtjes krijgt.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 19:35 ]
het kan wel hoor. mijnes zit ook zonder spacer vast op het moment. gewoon met vleugel moeren diagonaal steeds 1 slag verder draaien. en zo zit ie voorlopig goed tot ik me spacer besteld hebbluppy2 schreef op 12 januari 2003 @ 20:46:
ik heb toch maar een spacer besteld.. het blokje vond ik toch aardig zwaar... en ik durf het risico niet te nemen... morgen krijg ik die binnen
Verwijderd
heeft volgens mij geen invloed op je temps verder. Het is alleen dat je je core sneller sloopt met het monteren zonder, omdat je zelf moet bepalen wat vast is. In tegenstelling tot een koelblok met klemmen die maar gewoon 1 stand kent.Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 21:36:
hey mowgli ik vroeg me af of een spacer echt invloed heeft op je temps, en wat voor spacer zou ik moeten kiezen als je echt nodig hebt.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 22:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
Goeie vraag... Ik hoop zo ongeveer 40 a 50 euro voor een chipset en gf4 blokje samen.Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 00:11:
Wat gaan de chipset blokjes en de gf4 blokjes nu kosten in de nieuwe IA ?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 00:48 ]
Ga je ook weer Cpu blokjes maken ?Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 00:27:
Chipsetblokjes worden €32,50 en Gpu Blokjes worden ongeveer €35,-
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs
Verwijderd
Ik ookEntonoX schreef op 13 January 2003 @ 08:45:
mmm dat vind ik wel wat aan de dure kant.... die chipset en gpu blokjes. terwijl ze toch stukken kleiner zijn. ik had gehoopt op zo`n €30 bij elkaar...
Still King
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 13:27 ]
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
[ Voor 13% gewijzigd door Temraakle op 13-01-2003 17:00 . Reden: Verbetering in de structuur ]
Ga je ook weer proc wc blokken maken ?Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 17:17:
Die prijzen zijn nog ffies richtprijzen maar ik denk dat het met een beetje geluk nog wel iets naar beneden kan. Maar het ligt even aan bepaalde dingen factoren daarom kan ik er nog niet echt iets over zeggen. Het is maar een indicatie geen uiteindelijke prijs.
[ Voor 10% gewijzigd door Steve op 13-01-2003 18:01 ]
ik heb geen PVC, maar silliconen.. dus ik hoop dattie er wel tegen kan... het lijkt me een stuk flexibeler..Jupiler schreef op 13 January 2003 @ 18:01:
Ik heb net een paar 8/1" => 10mm koppelingen gehaald om op het blok te zetten, zo hoef ik m'n PVC-slang niet te forceren.
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 18:08 ]
BlaBlaBla
Ik heb het als 10mm besteld.. De geo-driehoek komt op 9mm uitStrider schreef op 13 januari 2003 @ 18:12:
Wat voor slang heb je er op zitten bluppy? 8mm?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq