Autorads zijn meestal beter en véél goedkoper 
Maarja, het is geen kant en klare oplossing, en de kleur is vaak ook niet alles.
Maarja, het is geen kant en klare oplossing, en de kleur is vaak ook niet alles.
okbluppy2 schreef op 04 januari 2003 @ 16:52:
[...]
we vergelijken de temps wel als we de blokjes hebben ontvangen
[ Voor 23% gewijzigd door Bramster op 04-01-2003 18:32 ]
een maat heeft radiator in een verfbadje gelegd. maakte in temperatuur niets uit...Jupiler schreef op 04 January 2003 @ 17:15:
Autorads zijn meestal beter en véél goedkoper
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Wil ik ook doe, het rad spuiten, eventueel met fluorescerende verf, ziet er geil uit icm een CCFL.Oxigun schreef op 04 januari 2003 @ 18:35:
[...]
een maat heeft radiator in een verfbadje gelegd. maakte in temperatuur niets uit...
[ Voor 51% gewijzigd door Oxi op 04-01-2003 18:56 ]
heb er 20 euro voor betaald, maar heb hem er niet zelf uitgehaaldJupiler schreef op 04 januari 2003 @ 19:03:
Hmm, de 700 series zijn inderdaad zware karretjes, maar meestal redelijk duur op een sloop.
Mijn rad heeft trouwens zo'n 260 vinnen met 1 mm tussen... Heb ik liever, zo hebben de fans er meer grip op.
die lijkt heel erg op de mijneSkuzz schreef op 04 januari 2003 @ 19:12:
[...]
heb er 20 euro voor betaald, maar heb hem er niet zelf uitgehaald
heb hem gehaald bij een garage waarvan de eigenaar graag aan volvo's klooit
en ik wil nieteens tellen hoeveel vinnen die van mij heeft, er zit wel overal zo'n 1.5mm tussen
[afbeelding]
die van de volvo 200-serie zijn wat kleinerOxigun schreef op 04 januari 2003 @ 19:34:
[...]
die lijkt heel erg op de mijne
175mm x 160mm x 30mm zijn de maten (alleen de warmtewisselaar zelf, rest niet mee opgemeten.)
2,2mm gemiddeld tussen de vinnetjes
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
Als je al amper 50euro hebt hoe wil je dan de rest gaan kopenJupiler schreef op 05 januari 2003 @ 15:19:
Heb je de mogelijkheid een duidelijke pic te maken?
Over de betaling.. Vóór m'n verjaardag (19-1) zal ik waarschijnlijk geen 50 euro hebben, veronderstel niet dat er iemand bereid is om 50 euro op voorhand te geven. Dus ik kan het wel vóór 20 januari storten, maar het duurt een paar dagen voor jij het geld hebt..
BlaBlaBla
in dit topic zijn gewoon veel mensen die bezig zijn met een WC te makenTijgert schreef op 05 januari 2003 @ 11:02:
Sorry hoor mensen, maar moet dit nou?
Deze topic gaat over WC blokjes en de IA daarvan (soort IA dan) en ik lees iets van 20 posts over Volvo rads en verfbadjes... ga naar een andere topic daarvoor, open er een of doe wat, maar vervuil deze topic nou niet steeds.
(hoor ik een 'pot verwijt de ketel' ergens?
Welke rest?Strider schreef op 05 januari 2003 @ 15:31:
[...]
Als je al amper 50euro hebt hoe wil je dan de rest gaan kopen
[ Voor 18% gewijzigd door Oxi op 06-01-2003 13:57 ]
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
Verwijderd
EntonoX schreef op 06 January 2003 @ 12:13:
tha_mafkees: wanneer denk je dat de blokjes worden gedropt bij ons???
Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 15:12:
Ik hoop aan de mensen die betaald hebben aan het eind van de aankomende week hun blokje te kunnen opsturen.
Bedankt in ieder geval voor het wachten zover.
Verwijderd
moet je geld bieden....Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 14:04:
Kom ik daar bij die sloop ik goedenmiddag ik zoek een koperen autoradiator zegt ie : daar ga ik niet aan beginne hoor.
Zo dat moest ik ff kwijt .
[ Voor 8% gewijzigd door Oxi op 06-01-2003 14:05 ]
Vraag anders even om een koperen kachelradiateur en vertel erbij waarvoor het is. Misschien denkt ie anders dat je er een rotzooi van gaat maken.Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 14:04:
Kom ik daar bij die sloop ik goedenmiddag ik zoek een koperen autoradiator zegt ie : daar ga ik niet aan beginne hoor.
Zo dat moest ik ff kwijt .
Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs
Jupiler schreef op 05 January 2003 @ 15:58:
[...]
Welke rest?
Pomp = 18 euro al gekocht
Rad = gratis
ik heb €57 euro voor mijn Black Ice Pro betaaldpierre-oord schreef op 06 januari 2003 @ 17:29:
[...]
mijn sicce 800l/uur pomp was 22 euro (nou ja valt wel mee)
Je vergeet de slangen koppelstukjes enzo nog
rad = DUUR ik heb er 25 eurovoor moeten neerleggen. Hoorde later van iemand anders dat als ik ouder rad van voor '90 had uitgezocht ze voor 10 euro weg gaan
. Nou ja lekker een nieuwe , ziet er goed uit, vierkant redelijk groot. Nog steeds beter / gelijk aan black ice pro ofzo, en die kost tegen de 100 euro geloof ik dus toch nog wat bespaart
Ik ben ook z'n arm ventje dat z'n laatste geld opmaakt aan watercooling
Da's wel mooi ja. Maar nog steeds duurder als mijn radbluppy2 schreef op 06 January 2003 @ 17:37:
[...]
ik heb €57 euro voor mijn Black Ice Pro betaald
(Freezinghardware was zo vriendelijk mij korting te geven als ik een heel pakket samenstelde)
[ Voor 5% gewijzigd door Bluppy2 op 07-01-2003 18:50 ]
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
wat een miniradiatortjebluppy2 schreef op 07 januari 2003 @ 18:43:
mijn nieuwe spulletjes:
[afbeelding]
de complete set
[afbeelding]
de Black Ice Pro
[afbeelding]
Nogmaals de Back Ice Pro
[afbeelding]
De fan
[afbeelding]
Nogmaals de fan
Nu alleen het blokje en het reçevoir nog
[ Voor 21% gewijzigd door Steve op 07-01-2003 21:57 ]
m4 bouten + moeren, staat al een paar keer in dit topicJupiler schreef op 07 januari 2003 @ 21:48:
Nog 1x over de bevestiging.. Ik ga morgen naar de bouwmarkt, de laatste spullen voor m'n WC halen, en dan dadelijk ook de bevestigingsmaterialen.
Wat heb ik precies nodig? Moertjes had ik al gelezen, maar voor welke schroef? En waarom dienen de plastic/rubber ringetjes en de veren?
Oja, kom nu niet zeggen 'kijk naar de pics bovenaan deze thread' want dat heb ik al gedaan.. Maar weet niet wat er allemaal op staat.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
dat effect ga je tegen met veertjesJupiler schreef op 07 January 2003 @ 22:40:
Worden die bouten samen met bijhorende moeren verkocht?
Ik heb nog wel wat papieren ringetjes die bij elke case zitten, zou dat voldoende zijn om te isoleren?
En je hebt inderdaad erg sterke veren nodig lijkt me..
Nog wat. Als je de moeren aandraait, kan je ze nooit exact op hetzelfde punt krijgen lijkt me, dus aan de ene kant zit ie wat strakker dan aan de andere kant.. Dus maakt hij een slechter contact.. Hoe kan je dat tegengaan?
Verwijderd
[rml]bluppy2 in "[ WC] Nieuwe Waterblokkenactie [ gesloten]"[/rml]Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 23:01:
die ringentjes's zijn ook toch voor om je mobo niet te beschadigen. weten julie waar in die veertjes kan halen?
tip: schrijf het type op wat ik net heb gegeven.. daar kan de ijzerhandel wat mee...Jupiler schreef op 07 januari 2003 @ 23:04:
Slangklemmen heb ik al..
Zal morgen eens kijken. Dus noodzakelijk zijn M4 bouten en moeren. Dan maar kijken of ze sterke veertjes hebben.
Koop alsjeblieft een spacer want op de de 1 of andere vage manier heb ik heel erg het idee dat je je cpu gaat slopen anders.Jupiler schreef op 07 January 2003 @ 23:04:
Slangklemmen heb ik al..
Zal morgen eens kijken. Dus noodzakelijk zijn M4 bouten en moeren. Dan maar kijken of ze sterke veertjes hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door Steve op 07-01-2003 23:53 ]
Nouw toen je begon te vragen of je ook moertjes kon krijgen in de boutjeswinkel begon ik eraan te twijfelenJupiler schreef op 07 januari 2003 @ 23:51:
Ik heb een P IV, dus spacer zal niet lukken.. En ik heb nog geen enkele P IV met crushed core gezien (door de heatspreader?), wat niet wilt zeggen dat ik onvoorzichtig ben..
Ik weet heus wel wat ik doe, ben geen beginneling
Verwijderd
Te strak aandraaien beveilig je echt niet met een spacer, dat kleine beetje hoogte verschil tussen bovenkant spacer en bovenkant core is groot genoeg om een AMD aan pent te helpen. Een spacer kan helpen bij (of beter: tegen) het te schuin plaatsen van een koelblok, wat de eenvoudigste manier is om je core te mollenKoop alsjeblieft een spacer want op de de 1 of andere vage manier heb ik heel erg het idee dat je je cpu gaat slopen anders.
Oké, kwam misschien wat dom over, maar van al die soorten schroeven/bouten/moeren ken ik niks..Devil schreef op 07 januari 2003 @ 23:55:
[...]
Nouw toen je begon te vragen of je ook moertjes kon krijgen in de boutjeswinkel begon ik eraan te twijfelen
Ik zou flink slanklemmen kopen, die kosten niet zo gek veel (ik had ze voor €0,35 ofzo dus kun je er net zo goed meteen 10 kopen, die dingen komen altijd van pas in een WC systeem.Jupiler schreef op 08 januari 2003 @ 07:45:
[...]
Oké, kwam misschien wat dom over, maar van al die soorten schroeven/bouten/moeren ken ik niks..
Straks naar de bouwmarkt.. 3 meter slang 10x14, 1 meter 18x22 (ongeveer), een T-stukje 14mm, 2 knelkoppelingen 14mm en twee verloopjes 14mm>22mm en 2 22mm slanklemmen.
Had gisteren ook al een hele partij 10mm's gekocht, maar blijkbaar sloeg dat dus op de buitendiameter..
ode maar rustig, met een beetje mazzel krijg je hem volgende week binnenVerwijderd schreef op 08 January 2003 @ 13:13:
zijn dr al weer pics van het blokkie in een verder stadium??
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
www.freezinghardware.nl heeft die welDemoniac schreef op 08 januari 2003 @ 16:40:
Ik moet nog steeds zo'n slangaansluiting van Eheim hebben met zo'n rubbertje bij het schroefdraad... heeft iemand die? Of kan iemand mij vertellen waar ik die kan halen voor niet te veel geld?
Verwijderd
Je kunt die ook bij xxlcases.nl kopen.. heb ik ook gedaan..Demoniac schreef op 08 januari 2003 @ 16:40:
Ik moet nog steeds zo'n slangaansluiting van Eheim hebben met zo'n rubbertje bij het schroefdraad... heeft iemand die? Of kan iemand mij vertellen waar ik die kan halen voor niet te veel geld?
Verwijderd
Ik heb hier een relai maar geen flauw idee hoe ik dat moet aansluiten iemand tips of schema's?fraggel schreef op 08 January 2003 @ 22:44:
Voor de mensen die in de buurt van Utrecht wonen en moeite hebben met het vinden van bouten, moeren en drukveertjes: W. Pijpers op de oude gracht, vlakbij de McDonalds. Daar hadden ze precies wat ik zocht en iets verderop om de hoek bij McDonalds zit een of andere audio elektronicazaak die relais verkoopt (om je pomp aan te laten zetten als je je pc opstart).
Tha Mafkees, hoe staat het ervoor met de blokjes? (sorry, wil nu erg graag gaan bouwen)
wat kost zo'n relais daar?fraggel schreef op 08 January 2003 @ 22:44:
Voor de mensen die in de buurt van Utrecht wonen en moeite hebben met het vinden van bouten, moeren en drukveertjes: W. Pijpers op de oude gracht, vlakbij de McDonalds. Daar hadden ze precies wat ik zocht en iets verderop om de hoek bij McDonalds zit een of andere audio elektronicazaak die relais verkoopt (om je pomp aan te laten zetten als je je pc opstart).
Tha Mafkees, hoe staat het ervoor met de blokjes? (sorry, wil nu erg graag gaan bouwen)
Verwijderd
3,60 Euro voor 1 van 12 Volt naar 220 Volt
Verwijderd
Hoe duur was dat plexiglas per m2 ?Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 10:17:
hey jupiler je zij toch over die bak dat ik dikkere plexiglas moets hebben nou met jou advies heb ik dat gedaan 8 mmbedankt jupiler
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2003 21:51 . Reden: typo ]
[ Voor 49% gewijzigd door mowgli op 09-01-2003 23:31 ]
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 00:34 ]
dat kan tochook gewoon met aceton?Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 00:32:
ik heb nog 2X 4 mm plexiglas platen erbij gekregen hij zei is een kadootje van de zaakdie platen zijn om me koker aftesluiten zodat het 1 geheel word en ik zou ook maar gelijk lijm kopen geen kit me broer had daar een lijm gekocht dat de plexiglas aan elkaar smelt dus dat het 100% waterdicht is ! dat is wel handig.
Verwijderd
Tof! Dat is echt vlakbij waar ik vandaag/morgen moet zijn, ga ik gelijk daar ff langs. Bedankt daarvoor!fraggel schreef op 08 januari 2003 @ 22:44:
Voor de mensen die in de buurt van Utrecht wonen en moeite hebben met het vinden van bouten, moeren en drukveertjes: W. Pijpers op de oude gracht, vlakbij de McDonalds.
*Oproepje* |
This can no longer be ignored.
ga je zaterdag of zondag?Erik Jan schreef op 10 January 2003 @ 09:44:
[...]
Tof! Dat is echt vlakbij waar ik vandaag/morgen moet zijn, ga ik gelijk daar ff langs. Bedankt daarvoor!
*Oproepje*
Persoonlijk had ik met Tha_Mafkees afgesproken dat ik mijn blokje op zou komen halen (heb toch OV). Als er meer mensen zijn die het zo geregeld hebben, is het misschien handig om gezamelijk ff een tijdstip af te spreken? Iemand anders nog?
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door Temraakle op 10-01-2003 16:03 . Reden: Wel geupdate ]
Verwijderd
Ik had in december al betaald en er stond eerst ja achter maar er staat nu opeens nee. Maar het zal wel goedkomen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 17:52 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 19:04 ]
tuurlijk wel. gewoon een emmer water ernaastbluppy2 schreef op 10 January 2003 @ 19:05:
woei! als het mee zit gewoon morgen mijn blokje al
(ook al is het maandag: boeit niet.. kan er toch nog niet mee aan de slag)
thnx voor het idee!! dan kan ik gewoon fftesten of alles waterdicht is enzomowgli schreef op 10 January 2003 @ 19:31:
[...]
tuurlijk wel. gewoon een emmer water ernaastzo ga ik ook een maandje ofzo draaien onderwijl ik alles supernetjes maak enzo
Als het voor buslichting op de bus is gedaan wordt het de volgende werkdag bezorgd dus ik denk dinsdag.Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 19:04:
Mijne is ook verstuurd gaaaaaaaaaaaaaf
Maar vraagje
Als ie vandaag is verstuur heb ik hem zaterdag al dan met de post of worsdt het toch maandag
Weet iemand dan of weet mafkees dat zelf misschien
Verwijderd
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 20:23 ]
Verwijderd
Nou, ik kan wel een tipje van de sluier oplichteneuro schreef op 10 januari 2003 @ 22:59:
Kan je ons al wat vertellen over de VGA en Chipset blokkies en worden er zowel ATI als nVidia blokkies gemaakt??
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq