grizstats 2.0
Het werd tijd voor een nieuwe versie voor de stats, en omdat de ouwe zo buggy waren heb ik het helemaal opnieuw geschreven!
Belangrijkste nieuwe features:
-
Stats op 4 levels ipv 3: Teams - Members - Users - Nodes.
Je kunt users aanmaken door je als
Member aan te melden. Je kunt dan users aanmaken en 1 of meer nodes aan hem toewijzen.
-
NodeNames: de Memberbaas kan nodes een naam geven, zodat je niet meer je NodeID hoeft te onthouden.
-
WorldWide stats op alle 4 levels: je kunt nu ten opzichte van de hele wereld zien hoe jij het doet met je team/member/user/node.
-
Focus stats op jouw team/member/user: je ziet jouw team/member/user vetgedrukt en jouw team/member/user is altijd te zien in de statistieken: stel je bent 40e in de stats, dan wordt de nummer 1 getoond en bijvoorbeeld de nummers 36-44.
-
Aanpassen van je MemberName/Password: Als je de membernaam of het password verandert op de D2OL site, dan kun je hem zelf wijzigen bij grizstats 2.0. De Name en het Password moeten altijd gelijk zijn op de twee sites, zorg er dus voor dat als je de naam bij D2OL verandert, je hem voor middernacht ook bij grizstats verandert!
-
SNELHEID!: Een nieuwe statscore, die veel sneller is dan de ouwe. Als het toch traag is dan zit me upload (24k/s) waarschijnlijk vol

-
Een nieuwe layout
- veel en veel meer!
Have fun, en als er problemen zijn dan hoor ik het wel!