Pfoei, de hele output zakt in hier... Ik heb DPC wel eens meer zien doen, maar ook alle andere teams heb ik veel meer zien doen. En AnandTech blijft maar inlopen ![]() Gelukkig komt EaS ons versterken Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en hou ons @ the top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
tja, RC5-72 is begonnen, veel mensen stappen toch over..
"Output zakt in" 
Dat mag niet. Ik zal nog eens een vers PCtje zoeken om voor TCF te grazen.
Dat mag niet. Ik zal nog eens een vers PCtje zoeken om voor TCF te grazen.
Anoniem: 26550
Dames en heren jongens en meisjes, zojuist heb ik Grizstats 2.0 opengezet. De ouwe site is niet meer te bereiken, je wordt automatisch doorgestuurd naar de nieuwe. Have fun en als er bugs zijn dan hoor ik het wel
Ermm geen bug, maar een opmerking.
Goed gedaan die nieuwe site, wel een heel andere layout.
Goed gedaan die nieuwe site, wel een heel andere layout.
[ Voor 49% gewijzigd door Zonar op 05-12-2002 01:00 ]
Don't waste your time or time will waste you
Anoniem: 28168
Griz: hoe kan ik van userlevel naar memberlevel switchen? (behalve door het te vervangen in de adresbalk?) En af en toe werkt dat bovenste menuutje niet bij mij...
Pagina: 1