Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Een 80x80 koeler is al heel gauw beter dan een 60x60, dus dat zit denk ik wel goed.
en de heatsink ?
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Gewoon van de Akasa-site:buddhole schreef op 04 december 2002 @ 21:03:
Nu kan ik nergens een review of info over deze koeler vinden.

Er zijn niet veel 60x60-fans die daar overheen gaan.
Als de heatsink met de ouwe koeler erop al goed genoeg werkt is dat met die akasa natuurlijk helemaal zo.
Volgende keer wel zelf ff beter zoeken hoor, tweakers houden niet zo van lakse lui.
Lees ook eerst ff de FAQ
Heb ik eerlijk gezegd ook gedaan... Ik vraag ook niet om de specs van de fan, maar van de gembird cpu koeler zelf... Iig bedankt !
misschien nog antwoord op mijn tweede vraag:
kan ik de sensoren met hittebestendige tape rechstreeks op mijn cpu / gpu plakken ?
misschien nog antwoord op mijn tweede vraag:
kan ik de sensoren met hittebestendige tape rechstreeks op mijn cpu / gpu plakken ?
de sensoren kan je inderdaat rechtstreeks op je cpu / gpu plakken, maar ze mogen niet tussen je hetsink en cpu/gpu zitten. dus het is het beste als je ze ernaast plakt, of erachter (dit is bij de gpu makkelijk te doen, bij de cpu moet je in je socket gaan dremelen om je draadjes kwijt te kunnen
, dit geeft een redelijk goede temp-weergave
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Pagina: 1